Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - درحالی که بیماران بستری بخش کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر تا اواخر دی ماه به زیر ۵۰ نفر رسیده بود با آغاز پیک ششم کرونا بیماران مبتلا به این ویروس افزایش یافت و اکنون به ۱۸۴ نفر در بخش بستری رسیده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازبوشهر، روند ابتلا به بیماری کرونا در استان بوشهر افزایشی شد و با افزایش بستری بخش کرونایی و فوتی‌های این ویروس وضعیت رنگ‌بندی شهرستان‌های استان قرمز و نارنجی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون 50 درصد شهرستان‌های 10 گانه استان بوشهر در وضعیت قرمز، 40 درصد نارنجی و 10 درصد زرد تعیین شده که رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله استفاده مکرر از ماسک و پرهیز از دورهمی‌ها و حضور در مراسم تجمعی امری مهم و ضروری است.

به گفته معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا رو به افزایش است و اکنون تعداد بیماران بستری بخش کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر 184 نفر و این درحالی است که تا 2 هفته قبل زیر 50 نفر بود.

جعفر زارعی‌زاده با بیان اینکه نتیجه بیش از 50 درصد آزمایش‌های کرونا مثبت می‌شوند اظهار داشت: این وضعیت نگران کننده است که مردم باید رعایت شیوه‌نامه بهداشتی را در دستور کار قرار دهند.

وی با بیان اینکه در شبانه‌روز گذشته 63 بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده‌اند خاطر نشان کرد: اکنون 21 بیمار کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که 3 نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارد.

زارعی‌زاده  از ثبت 2 مورد فوتی کرونایی دیگر در استان خبر داد و بیان کرد: متأسفانه امروز 2 بیمار آقا با 59 و 76 سال سن با سابقه بیماری زمینه‌ای فشار خون در بخش کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر فوت کردند و تاکنون 2 هزار و 44 نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

عین‌اللهی: 2 هفته دیگر به قله موج ششم کرونا می‌رسیمآخرین وضعیت آمادگی دستگاه‌های اصفهان برای پیک ششم کرونا/ 60 درصد تست‌های کرونا در اصفهان مثبت هستند836 بیمار کرونایی جدید در استان قزوین شناسایی شد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته 46 بیمار از بخش کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند که از این تعداد، ابتلای 19 مورد به کرونا مثبت، قطعی بوده است.

وی از فعالیت پایگاه واکسیناسیون در شهرهای مختلف خبر داد و گفت: مردم با تزریق به‌موقع نوبت‌های واکسن، از پیشرفت بیشتر امیکرون جلوگیری کنند.

انتهای پیام/190/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بخش کرونایی بیمارستان های استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۴۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان ۵ بیمار با اهدای عضو جوان بجنوردی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ مهری فرشاد افزود: زنده یاد مظفر وحدانی که در بیمارستان امام علی (ع) بجنورد بستری بود، پس از تایید مرگ مغزی و جلب رضایت خانواده به بیمارستان منتصریه مشهد منتقل و تحت عمل اهدای عضو قرار گرفت.
به گفته فرشاد قلب زنده یاد وحدانی در بیمارستان امام رضا (ع) مشهد به مردی ۵۵ ساله ساکن تربت جام، کبد این جوان در بیمارستان منتصریه به مردی ۴۴ ساله ساکن بیرجند اهدا و پیوند شد.
وی همچنین گفت: قرنیه‌های این جوان مرگ مغزی برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا (ع) مشهد ارسال شد.

 

دیگر خبرها

  • ۶ هزار بیمار خاص تحت پوشش کمیته امداد اصفهان هستند
  • جزئیات جدید و دردناک از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای ؛ قصد فروش یسنا را داشتند
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای
  • جوان مرگ مغزی بجنوردی جان چهار بیمار را نجات داد
  • کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای؛ کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • ۲ عمل اهدای عضو در مشهد نجات بخش جان پنج بیمار شد
  • نجات جان ۵ بیمار با اهدای عضو جوان بجنوردی
  • اهدای عضو جوان بجنوردی، ناجی جان ۵ بیمار شد
  • تا کنون حدود ۵۰ هزار پیوند کلیه در ایران انجام شده است/