Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@20:42:39 GMT

شرکت دکوراسیون داخلی تهران چه سرویس و محصولاتی دارد؟

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۲۴۸۲۰

شرکت دکوراسیون داخلی تهران چه سرویس و محصولاتی دارد؟

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، طراحی فضاهای هتل، اداری، خانه و … از سرویس‌های دکوراسیون داخلی است. امروزه برای استفاده مناسب از فضای داخلی، شرکت دکوراسیون داخلی خدماتی در این زمینه ارائه می‌دهد. کمک گرفتن از این شرکت‌ها، باعث استفاده بهینه از فضای داخلی خانه‌ها شده و حتی فضاهای بلااستفاده به کمترین مقدار ممکن می‌رسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای اینکه به راحتی فضای مورد علاقه خود را طراحی کنید، لازم است از یک شرکت معتبر فعال در این زمینه کمک بگیرید. آرکسان یکی از شرکت‌های دکوراسیون داخلی تهران با ارائه خدمات منحصربه‌فرد در کنار تولید محصولات جذاب محسوب می‌شود.

ارائه سرویس‌های بی‌نظیر آرکسان

محیطی که در آن زندگی می‌کنیم یا محل کار ما است، تأثیر بسیار زیادی در نحوه فعالیت ما خواهد داشت؛ بنابراین با یک طراحی مناسب می‌توان فضای پرمشغله را به یک محیط آرام و مورد علاقه تبدیل کرد. از جمله فضاهایی که بیشتر مورد توجه افراد هستند، آشپزخانه، پذیرایی و محیط اداری را می‌توان نام برد.

دکوراسیون آشپزخانه

مهم‌ترین بخش از یک خانه، آشپزخانه است. در طراحی فضای داخلی این مکان، باید دقت و وسواس بیشتری به خرج داد. انواع دکوراسیون برای آشپزخانه اجرا می‌شود. البته اجرای هرکدام از این دکوراسیون‌ها بستگی به موقعیت آشپزخانه در خانه و متراژ آن دارد. در دکوراسیون آشپزخانه، نحوه طراحی و انتخاب لوستر، فرش و پرده از جمله المان‌های بسیار مؤثر در ایجاد یک زیبایی ظاهری هستند. همچنین با توجه به نوع آشپزخانه نوع اپن و کابینت، کاشی و نحوه نورپردازی از دیگر ویژگی‌های تأثیرگذار در زیبایی و راحتی این فضا هستند.

آشپزخانه‌های کوچک، تعداد کابینت کمتری دارند؛ بنابراین با یک مهندسی دقیق می‌توان فضای پِرت کمتری داشت و از نقطه به نقطه آشپزخانه برای نصب کابینت به بهترین نحو استفاده کرد.

آشپزخانه‌های مدرن، اکنون به دلیل سادگی و تفکیک نشدن از پذیرایی، از محبوبیت فراوانی برخوردارند. در مقابل، آشپزخانه‌های کلاسیک، استفاده از جزئیات بیشتری را در طراحی خود نیاز دارند و شلوغی آن‌ها، طرافداران خاص خود را دارد. آشپزخانه‌های ایرانی هم جزو علاقه‌مندی‌های هر ایرانی بوده و استفاده از عناصر ایرانی در این آشپزخانه‌ها بیشتر به چشم می‌خورد.

دکوراسیون پذیرایی

در اجرای دکوراسیون پذیرایی، دقت به رنگ‌های به کار رفته و همچنین تناسب بین رنگ‌ها و اجزای پذیرایی، از عوامل بسیار مهم به شمار می‌روند.

توجه به نورپردازی، استفاده درست از پرده‌ها و انتخاب مناسب مبلمان از معیارهای حیاتی در ایجاد یک دکوراسیون مناسب هستند. امروزه حتی طراحی دکور تی وی روم نیز از اولویت‌های داشتن یک معماری داخلی ایده‌آل محسوب می‌شود.

دکوراسیون اداری

امروزه ادارات، با توجه به نوع فعالیت، سعی در ایجاد سبک مناسب در فضای کار دارند. این کار باعث جذب مخاطب شده و از طرفی وجود یک هارمونی ایده‌آل در اداره، از خستگی کارکنان می‌کاهد. میز، کمد و شلف، اکسسوری و صندلی اداری از محصولاتی هستند که تأثیر مستقیم در ظاهر اداره دارند. همچنین کاغذ دیواری، پرده و رنگ نیز از جمله دیگر مواردی به شمار می‌روند که در نگاه اول، مخاطب را جذب خود می‌کنند.

محصولات منحصربه‌فرد آرکسان

در طراحی معماری داخلی، استفاده از یک سری محصولات دکوراتیو، باعث ایجاد زیبایی بصری می‌شود. البته به کارگیری درست از این محصولات، نیازمند یک استراتژی هدفمند و مهندسی دقیق است. پرده، کاغذ دیواری، پارکت و مواردی این چنین، بسیار در ظاهر فضا تأثیرگذار هستند. این موارد باید به دقت انتخاب شوند و نوع استفاده آن‌ها در هر فضایی بستگی به شرایط محیط دارد. با ما همراه باشید تا چند مورد از این عوامل تأثیرگذار در اجرای بی‌نظیر یک معماری داخلی را بررسی کنیم.

پرده

پرده‌ها از جمله مواردی هستند که بیشترین تأثیر را در معماری داخلی دارند؛ بنابراین باید به دقت انتخاب شوند. همچنین هر فضا، پرده مناسب خود را می‌طلبد. در انتخاب پرده، ابتدا باید نوع سبک فضا را تعیین کرد و سپس به خرید پرده پرداخت.

کاغذ دیواری

بهترین قسمت اجرای یک معماری داخلی چشم‌نواز، استفاده از یک پوشش مناسب برای دیوارها است. کاغذ دیواری امروزه به دلیل تنوع بالا و صرفه‌جویی در وقت، طرفداران زیادی دارد. همچنین باید دقت کرد که طرح و نوع کاغذ دیواری برای هر فضایی متفاوت است.

پارکت لمینت

ایجاد یک کف مناسب، زیبایی ظاهری فضا را دوچندان می‌کند. از طرفی باید هزینه‌های اجرا را نیز در نظر گرفت. پارکت لمینت از پارکت چوبی طبیعی، هم اقتصادی‌تر است و هم مقاومت بالاتری دارد.

قرنیز

به غیر از مواردی که گفته شد، استفاده از انواع قرنیز در زیباسازی و محافظت محیطی که در آن کف مناسب به همراه پوشش دیواری مناسب به کار رفته، بسیار مؤثر است. قرنیز چوبی، سرامیکی، پلاستیکی، سنگی و MDF تعدادی از قرنیزهای موجود در بازار هستند. انتخاب نوع و رنگ قرنیز باید متناسب با دیگر اجزای دکوراسیون داخلی باشند.

ورقه‌های SPL و سنگ مصنوعی کورین

ورقه‌های SPL، بیشتر در فضای بین کابینت‌ها، نمای داخلی ساختمان‌ها و تزئینات به کار می‌روند. ویژگی ضد آب، ضد لک و همچنین عایق بودن آن‌ها با استقبال بالایی روبه‌رو شده‌اند. سنگ مصنوعی کورین، برای پوشش دیوار بین کابینت‌ها و صفحه روی کابینت‌ها به کار می‌رود و به دلیل خاصیت انعطاف‌پذیری در ایجاد شکل‌های منتوع، دست مهندسان در استفاده از چنین سنگ‌هایی باز است. شرکت آرکسان در حال حاضر یکی از شرکت‌های بسیار معتبر در زمینه تولید سنگ کورین به شمار می‌رود.

گابیون و چمن مصنوعی

برای اینکه محیط خارجی ساختمان یا ویلای خود را چشم‌نواز کنید، استفاده از المان‌هایی مانند چمن مصنوعی و گابیون به شدت توصیه می‌شود. به کار بردن چمن مصنوعی علاوه بر صرفه‌جویی در آب، قابل اجرا در بالکن و پشت بام نیز هست. گابیون‌ها نیز شاید در نگاه اول جزوی از اجزای اصلی مصالح ساختمان ها به نظر بیایند، ولی امروزه در زیباسازی دیوار ویلاها زیاد به کار می‌روند.

میز رزین اپوکسی

میزها با توجه به نوع خلاقیتی که در طراحی آن‌ها به کار گرفته می‌شود، به مرکز توجه در محیط تبدیل می‌شوند. رزین در حال حاضر از جمله موادی است که به دلیل مقاومت شیمیایی و مکانیکی بالا و همچنین زیبایی ظاهری با استقبال افراد روبه‌رو شده است. حال فرض کنید که چنین ماده‌ای در ساخت یک میز و ترکیب با چوب و فلز به کار رود. میز رزین اپوکسی از طرح‌های خلاقانه شرکت دکوراسیون داخلی آرکسان، یکی از جذاب‌ترین طرح‌ها برای ایجاد فضایی گرم با طرح‌های بسیار جالب و طبیعی است.

شرکت دکوراسیون داخلی آرکسان؛ ارائه دهنده بهترین ایده‌های معماری داخلی

همان طور که در این مطلب گفته شد، انواع دکوراسیون در فضاهای مختلف استفاده می‌شود. در ایجاد یک فضای هارمونیک استفاده از متریال‌های مناسب بسیار تأثیر دارد. شرکت آرکسان در زمینه تولید محصولاتی که لازمه اجرای یک دکوراسیون داخلی بی‌نقص و در عین حال ساده هستند، زبان‌زد مهندسان پروژه است. این شرکت در طراحی دکوراسیون استخر، ویلا، لابی و مطب بسیار بی‌نظیر عمل می‌کند. طراحی محوطه‌سازی و فضای سبز ساختمان را اکثراً با اطمینان خاطر به این شرکت می‌سپارند. نورپردازی از جمله مواردی است که تأثیر بسزایی در معماری داخلی دارد و شرکت آرکسان با ایده‌های ناب خود توانسته این ویژگی مهم را به بهترین نحو به اجرا درآورد.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5419353 محمدحسین سیف اللهی مقدم

منبع: مهر

کلیدواژه: دکوراسیون منزل دکوراسیون پذیرایی تالار پذیرایی کسب و کار خرید آنلاین گروه خودروسازی سایپا تصفیه آب بانک پارسیان دکوراسیون منزل گروه صنعتی ایران خودرو تینر رنگ معرفی کتاب ساختمان سازی لوازم خانگی گردشگری کسب و کارهای اینترنتی پنل خورشیدی شرکت دکوراسیون داخلی معماری داخلی آشپزخانه ها کاغذ دیواری ایجاد یک خانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۴۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه سینک آشپزخانه را بدون مواد شوینده شیمیایی تمیز و درخشان کنیم؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از نمناک، در سینک آشپزخانه ظرف ها, میوه ها و بسیار چیزهای دیگر شسته میشوند, پس باید اول سینک آشپزخانه را تمیز و ضدعفونی کنیم.آیا باقیمانده غذاهایتان باعث کثیف شدن سینک ظرفشویی می شود؟! ته مانده غذاها، سس ها و نوشیدنی ها در اطراف سینک آشپزخانه، باعث کثیف و کدر شدن آن خواهد شد. اگر می شد دوباره سینکتان مثل روز اولش نو می شد چقدر عالی بود، نه؟ خب، با تمام گزینه های تمیزکاری موجود در این مطلب چنین اتفاقی شدنی خواهد بود. امروز آن ها را امتحان کنید و از تمیز کردن سینک آشپزخانه شگفت زده شوید و لذت ببرید.

۱. استفاده از مسواک برای تمیز کردن سینک آشپزخانه :
مسواک کردن با یک مسواک قدیمی ارزشش را دارد. هیچ چیزی مثل مسواک نمی تواند شیر ظرفشویی شما را کاملاً تمیز کند. از آن ها برای دسترسی پیدا کردن به کوچک ترین شکاف ها و لبه ها در اطراف سینک و شیر استفاده کنید. آن ها دوده، لکه های آهک و هر کثیفی دیگری را که ممکن است در سینک پنهان شده باشند را پاک می کنند و از بین می برند.

۲. از بین بردن لکه های آهک با لیمو:
زمانی که به لکه های آهکی متراکم نزدیک می شوید، به خصوص در اطراف شیر آشپزخانه، ممکن است برخی مواد شوینده کافی نباشد. به نظر خیلی به تلاش نیاز دارد، درست است؟

اما با لیمو به راحتی میسر خواهد شد. ویژگی های اسیدی لیمو آن را پاک کننده خوب و طبیعی برای لکه های آهک می سازد.

طریقه استفاده از لیمو برای تمیز کردن سینک آشپزخانه:
یک عدد لیمو را نصف کنید، آن را روی شیر بکشید و این کار را در قسمت هایی که آهک رسوب کرده است، چندین بار بیشتر تکرار کنید و محکم تر بکشید، بگذارید دو ساعت بماند.

آبکشی کنید و در نهایت حتما خشک کنید. شما شگفت زده خواهید شد از اینکه این راه حل طبیعی چقدر می تواند قدرتمند و فوق العاده باشد.

۳. از یک پارچه میکروفایبری برای درخشش وتمیز کردن سینک آشپزخانه استفاده کنید:
اگر می خواهید یک تکه نهایی را به آشپزخانه کاملاً تمیز خود اضافه کنید، یک پارچه میکروفایبر بهترین دوست شما خواهد بود. این بافت منحصر به فرد وقتی به سطوح براق می رسد، بی نظیر است. از پارچه میکروفایبری تمیز و خشک در حرکات دایره ای کوچک استفاده کنید، تا آشپزخانه شما بعد از تمیز کردنتان برق بزند.

۴. سینک خود را پس از هر استفاده پاک و خشک کنید:
بهترین ترفند تمیز کردن آشپزخانه، ساده ترین و بدیهی ترین چیز است - هرگز اجازه ندهید در وهله اول خیلی بد و کثیف شود که بخواهید به از بین بردن لکه های خیلی سخت و عمیق فکر کنید.

از برس آشپزخانه و اسفنج برای تمیز کردن سریع، اما کامل سینک بعد از هر بار، استفاده کنید، که واقعاً به جلوگیری از انباشته شدن آهک و دوده گیری کمک خواهد کرد.

۵. از سفید کننده و جرمگیر برای تمیز کردن سینک آشپزخانه استفاده نکنید :
زیرا پس از خشک شدن، لکه های تیره ایجاد می شود و سینک را کدر و مات می کند، این لکه های تیره براحتی از بین نمیروند و حتی ممکن است برای همیشه باقی بمانند.

۶. اجازه ندهید که محصولات تمیز کننده روی سطح سینک بمانند:
هر کدام از تمیز کننده های آشپزخانه را که ترجیح می دهید از آن استفاده کنید، اسپری کنید، سپس بگذارید تا حداقل ۲ دقیقه بمانند، اما بیشتر ماندن آن ها بیشتر باعث لک خواهد شد و کار شما را سخت تر می کند.

۷.برای تمیز کردن سینک آشپزخانه از سرکه سفید استفاده کنید:
اگر روی سینکتان لکه و رسوب وجود دارد، یک پارچه تمیز را در سرکه سفید بخیسانید، روی سینک بکشید تا کاملا تمیز شود و لکه ها از بین بروند. همچنین میتوانید نمک و جوش شیرین را با مقداری آب ترکیب کنید و سینک را با این ترکیب شستشو دهید، تا لکه ها از بین بروند.

شیر آلات با مایع کفی به آسانی تمیز می شود، در صورت باقی ماندن رد انگشت یا لکه های آب، از پارچه آغشته به سرکه سفید استفاده کنید. سرکه علاوه بر تمیزکاری، ضدعفونی کننده هم می باشد.

با پیازی که جوانه زده باید چه کرد؟ | روش‌هایی کاربردی برای جلوگیری از جوانه زدن سیر و پیاز

طرز تهیه پودر تمیز کننده عالی برای تمیز کردن سینک آشپزخانه:
بخش بعدی در این قسمت معرفی روشی برای ساخت تمیزکننده سینک با مواد طبیعی و بدون عوارض برای سلامتی است.

مواد لازم:

۱/۲ فنجان جوش شیرین
۱/۲ فنجان بوراکس
۱/۲ فنجان نمک دریایی
۱۵ قطره روغن گیاهی گریپ فروت (یا روغن گیاهی انتخابی شما، مانند لیمو یا درخت چای)
۱ عدد سرپوش با سوراخ، مانند:یک شیشه ماسون، یا یک شیشه پنیر پارمزان.
تنها زمانی که به پودر نیاز است از این در استفاده کنید. تمام عناصر فوق را با یکدیگر ترکیب کنید و درون ظرف بریزید و اسپری کنید، مابقی آن را می توانید درون ظرف در دارتان نگهداری کنید و دفعه بعد مجددا استفاده نمایید. اینکونه ترکیب شما آماده خواهد بود و می توانید سینک ظرفشویی‌تان را به راحتی تمیز کنید و شاهد براق شدن آن باشید.

چگونگی تهیه یک تمیز کننده طبیعی در منزل:
برای داشتن یک تمیز کننده چند منظوره، که می تواند جرم ها را از بین ببرد و واقعاً خوب کار کند، توصیه می شود که خودتان آن را بسازید. تمیز کننده سینکی که خودتان می توانید درستش کنید، تنها به سه چیز نیاز دارد:

جوش شیرین
نمک
جا شکری
در پاک کردن رد آهک، لکه های ناشی از چای و قهوه شگفت انگیز است و باعث برق انداختن سینک می شود.

کد خبر 847356 برچسب‌ها مهارت‌ها فوت‌ و فن خبر مهم

دیگر خبرها

  • چگونه سینک آشپزخانه را بدون مواد شوینده شیمیایی تمیز و درخشان کنیم؟
  • نکات مهم در طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه لوازم تحریر
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی
  • برادر فیدلیتی با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد /عکس
  • خرید روزانه هزار تن مرغ از مرغداران داخلی
  • حریق در آشپزخانه هتل در اطراف حرم مطهر رضوی
  • چگونه بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کنیم؟
  • رونمایی نخستین «موتور ۶ سیلندر بنزینی» ایران‌ساخت
  • فروش بیش از ۵۵ هزار تن گوگرد در پالایشگاه گاز ایلام
  • سبد محصولاتی ارائه شده در «ایران‌هلث» منجر به تعاملات اقتصادی می‌شود