Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-01@22:44:43 GMT

مهدی ترابی سوپرجام را از دست داد

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۲۴۹۵۹

تست کرونای مهدی ترابی مثبت شده است

مهدی ترابی بازیکن تیم پرسپولیس از لیست دیدار با فولاد خارج شد و به قرنطینه رفت.

به گزارش طرفداری و به نقل از مهر، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۷:۱۵ امروز دوشنبه در دیدار سوپرجام به مصاف فولاد خوزستان می‌رود.

قرار بود مهدی ترابی یکی از بازیکنان اصلی پرسپولیس در این مسابقه باشد اما نام وی از ترکیب خارج شد و به جای او حامد پاکدل به زمین می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترابی به دلیل مشکوک بودن به کرونا در اتاق خود در هتل سیرجان قرنطینه شده است.

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس جانواریو: استقلال را همیشه در برزیل معرفی کرده ام؛ نیمی از قلب من آبی است دردسر دیگر برای پرسپولیس؛ بدهی به بیرانوند باعث بسته شدن پنجره سرخپوشان شد رسمی؛ مارک اورمارس به دلیل مشکلات اخلاقی از آژاکس جدا شد

نیاز مبرم کریستیانو رونالدو به گلزنی مقابل برنلی برای فرار از یک رکورد منفی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مهدی ترابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۴۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید از استقلال و پرسپولیس حمایت شود/ وقت کشی نکردیم

به گزارش خبرنگار مهر امید نورافکن پس از تساوی تیمش برابر پرسپولیس تهران گفت: بازی خوبی انجام دادیم و حتی می توانستیم برنده هم از زمین خارج شویم اما شرایط به گونه ای شد که بازی با تساوی به پایان رسید و این استقلال بود که صدرنشینی اش با این تساوی ادامه پیدا کرد.

وی در خصوص اینکه گفته می شود بازیکنان سپاهان وقت کشی می کردند گفت: چنین چیزی صحت ندارد. وقتی بازیکنی دچار مصدومیت می شود طبیعی است که باید بازی را نگهداشت اما این صجبت ها اصلا درست نیست چون ما تلاش می کردیم که برنده از زمین خارج شویم.

وی گفت: باید از استقلال و پرسپولیس حمایت کرد چون تیم های صاحب نام فوتبال کشورمان هستند ولی بعد از آنها سپاهان تیم بزرگی است که طرفداران بی شماری دارد و باید از این تیم هم حمایت کرد.

نورافکن در خصوص استوری هایی که می گذارد و از او ایراد می گیرند گفت: من هر کاری بکنم یک عده از من ایراد می گیرند. بنابراین تمرکزم بر روی تمرین و موفقیت سپاهان است البته ما در چند بازی امتیاز از دست دادیم و این شرایط را برای ما سخت کرد اما تلاش می کنیم تا در بازی های آینده جبران کرده تا خود را به صدرجدول نزدیک تر کنیم.

کد خبر 6094725

دیگر خبرها

  • باید از استقلال و پرسپولیس حمایت شود/ وقت کشی نکردیم
  • حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان| عصبانیت شدید ترابی از تعویض/ مأمور یگان ویژه مصدوم شد!
  • پرسپولیس و سپاهان با تساوی به رختکن رفتند
  • خلاصه بازی آلومینیوم و فولاد + فیلم
  • خیز بلند نساجی برای بقا در لیگ/ فولاد به لبه پرتگاه سقوط کرد
  • توقف خارج از خانه ملوان و فولاد/نساجی از سد ذوب‌آهن گذشت
  • تراکتور صدرنشین لیگ را متوقف کرد/ تعارف استقلال به پرسپولیس
  • آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد
  • محمود کلهر: هر دقیقه‌ای که ترابی و اورونوف در زمین نیستند، پرسپولیس شانس گلزنی کمتری دارد
  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟