Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-28@19:48:30 GMT

چرا علایم کرونا طولانی می شود؟

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۲۵۱۷۲

‍‍‍‍‍‍

برای دیدن اندازه اصلی تصویر روی آن کلیک کنید

این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد ویروس کرونا واکسن کرونا علایم کرونا ابتلا به کرونا ویروس اومیکرون بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر اخبار مرتبط نشانه ای از کرونا که نباید نادیده گرفت شناسایی چند علائم جدید کرونایی علائم هشدار دهنده کرونا مقایسه علائم کرونا اومیکرون با سویه دلتا زنان باردار مبتلا به اومیکرون بخوانند! بروز علائم جدید اومیکرون در کودکان آلمانی ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ شرایط فروش خودرو ثبت نام ایران خودرو ثبت نام سایپا نمودار تغییرات قیمت طلا .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
ارز . شاخص بورس آخرین خبر ها افتتاح پایانه مرزی رازی تا پایان سال دیدار امیرعبداللهیان با وزیر خارجه فنلاند پکا هاویستو قیمت برنج ارزان شد؟ (جدول) وام فرزندآوری افزایش پیدا کرد علل پف صبحگاهی چشمان چیست؟ اعلام ترکیب پرسپولیس و فولاد راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرهای قرمز خودرویی برگزار می شود ۳ اولویت دستگاه های اطلاعاتی چرا علایم کرونا طولانی می شود؟ ابهامات مهم و اساسی در مورد بیت کوین ٤٥ درصد چادرهای مشکی قاچاق هستند ایرانسل حامی پرسپولیس شد ​توافق بازخرید ۸۱۰هزار میلیارد ریال اوراق توسط بانک مرکزی با هدف جذب نقدینگی زنان باردار مبتلا به اومیکرون بخوانند! نرخ منطقی هر کیلو قارچ ۵۰ هزار تومان بازهم دعوای تسهیلات تکلیفی بین دولت و بانک مرکزی رییس سازمان دامپزشکی کشور منصوب شد بسیاری از فعالان اقتصادی مشمول پرداخت سه در هزار کارت بازرگانی نیستند کشف ۶ هزار تن سیب زمینی و پیاز احتکار شده در کرمانشاه + فیلم روند تولید ذوب آهن اصفهان با تلاش همه همکاران رو به رشد است از سامانه پرداخت سود گروهی پارس و سمات رونمایی شد سه رقمی شدن مجدد فوتی های کرونایی ​کشف میدان عظیم گازی در ابوظبی نصب ۴.۵ میلیون کنتور هوشمند برای پر مصرف ها بیش از ۴۴۰هزار دوز واکسن کرونا تزریق شد بروز علائم جدید اومیکرون در کودکان آلمانی چرا سر زنان بریده می شود؟ / کولایی: نمایندگان صدای قربانیان را به گوش فقها برسانند تحلیل بورس امروز ۱۸ بهمن / خط پایانی برای حمایت از بورس؟ حق بیمه بازنشستگان در سال آینده چقدر می شود؟ برای ساخت خودرو باید اعتقاد به کیفیت داشته باشیم پرطرفدارترین یخچال های بازار (جدول) شکایت ۲.۴ میلیارد دلاری یک سایت از گوگل مهاجم ۴۰ میلیاردی در لیگ برتر؟ جیب خالی بانک ‌ها؛ پرداخت تسهیلات با کدام منابع؟ پرداخت گروهی و متمرکز سود سهامداران از طریق سامانه اومیکرون تا چند روز منتقل می‌شود؟ نمایشگاه خودرو تهران به تعویق افتاد تحرکات روزانه صندوق‌ های قابل معامله / ثبت ارزش معاملات ۳۰۰ میلیارد تومانی برای صندوق کمند آغاز پروازهای مستقیم تهران به وان ترکیه فاصله گذاری کرونایی به هواپیماها برگشت کرونا در البرز دوباره اوج گرفت ۱۳۵ میلیون دز واکسن تا امروز در کشور تزریق شده است افزایش ۷۰۰ درصدی تولید گروه انتخاب نسبت به قبل از تحریم کلاهبرداری عجیب موسسه های مهاجرتی تجارت ایران با اوراسیا به بیش از ۴.۶ میلیارد دلار رسید خبر بد؛ رتبه بندی فرهنگیان در سال ۱۴۰۰ جز دیون شد تجارت ٨ میلیارد دلاری ایران با دنیا در دی ماه برگزاری آزمون استخدامی معلمان به کجا رسید؟ الزام تمامی واحدهای صنفی به تزریق سه دوز واکسن و اخذ “QR Code” کرایه مترو، اتوبوس و تاکسی تغییر می کند؟ DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ویروس کرونا واکسن کرونا علایم کرونا ابتلا به کرونا ویروس اومیکرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۵۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت

حمید صاحب مدیرکل سلامت شهرداری تهران در مراسم تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت گفت: در جوامع چالش‌هایی پیش می‌آید که با ایثار و از جان گذشتگی می‌توان آن را پشت سر گذاشت. 

حمید صاحب افزود: ارائه خدمت بدون ایثار و گذشت میسر نبود و جان بر کفان سلامت خدماتی را ارائه کردند که بی بدیل بود و مردم و خاطره جمعی آنان هرگز این ایثار را فراموش نمی‌کنند. 

وی ادامه داد: به این ایثار افتخار می‌کنیم. هویت ما همین ایثار و از خود گذشتگی‌ها است. ما همه هویت و شخصیت خود را از این ایثار می‌گیریم. در این راستا در شهرداری و وزارت بهداشت این پیمان را می‌بندیم که مسیر شهدای سلامت را دنبال کنیم.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران نیز در این مراسم گفت: در دوران کرونا که بسیاری به دنبال حفظ خود از این بیماری منحوس بودند، کادر درمان با ایثار خود به دیگران امید به زندگی دادند. 

علیرضا اولیایی‌منش با اشاره به اینکه مقصد همه‌ما باید عاقبت به خیری باشد، شهدای مدافع سلامت را نمونه بارز این عاقبت به خیری دانست و افزود: حضور ایثارگرانه کادر درمان با منش پهلوانانه سبب شد این بار پهلوانانی را بشناسیم که در قطعه ۵۰ بهشت زهرا (س) در کنار هم آرمیده‌اند تا یادمان بماند که چه ایام و روزگاری را پشت سر گذاشته‌ایم. 

وی با اشاره به اینکه کادر درمان بر اساس قولی که برای دفاع و حراست از سلامتی مردم داده بودند تا آخرین لحظه در جبهه سلامت خدمت کردند و گوهر جان خود را در این راه هدیه کردند، افزود: شهدای مدافع سلامت با صداقت در جبهه سلامت خدمت کردند. این نعمت بزرگی است که شهدای ما عاقبت به خیر شدند. در زمانه سخت مانند دوره کرونا  تشخیص‌ها سخت می‌شود و امتحان‌های الهی عیار مردانگی و پهلوانی را نشان می‌دهد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه ایثار کادر درمان در دوره کرونا بی نظیر بود، ادامه داد: در دوره‌ای که روزانه ۷۰۰ فوتی داشتیم برخی شهدای مدافع سلامت حاضر نبودند از بیمارستان خارج شوند و حتی به دیدار خانواده خود نرفتند. اما بدون اینکه خانواده و عزیزان خود را ببینند به شهادت رسیدند که چنین ایثاری بی نظیر است.

اولیایی‌منش با قدردانی از شهرداری تهران در حوزه سلامت در برپایی مراسم بزرگداشت مدافعان سلامت اظهار داشت: آنطور که باید و شاید از شهدای مدافع سلامت تجلیل نشده است. امیدواریم افتخار خادمی خانواده شهدای سلامت را داشته باشیم.

اخگرپور شهردار منطقه ۱۹ نیز گفت: شهدای مدافع سلامت بودند که نزدیکتر از هر برادر و خواهری در دوران کرونا در کنار بیمار بودند و در راستای سلامت جامعه تلاش کردند. ما باید این شهدا را تکریم و یاد آنان را پاس بداریم.

در این مراسم با اهدای لوح از خانواده شهدای مدافع سلامت تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • محکومیت ۸۸۸ میلیون تومانی متهم قاچاق سوخت در بیرجند
  • (ویدیو) صف طولانی اصفهانی‌ها برای سروش صحت
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو به دلیل گرانفروشی
  • صف طولانی اصفهانی برای سروش صحت
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت