Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@06:41:49 GMT

بارسلونا و سانسور ویدیوی تبریک ژاوی به دمبله!

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۲۵۳۹۳

بارسلونا و سانسور ویدیوی تبریک ژاوی به دمبله!

بر کسی پوشیده نیست که مسئولان باشگاه بارسلونا از عثمان دمبله گلایه‌مند هستند، در حالی که ژاوی موضعی مخالف اتخاذ کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونای نسخه ژاوی هرناندز هواداران این تیم را به آینده بسیار امیدوار کرده است. اگرچه ژاوی شروع پر فراز و نشیبی در بارسا داشت اما رفته رفته توانسته ایده های خود را به این تیم تحمیل کند که این مسئله در بازی امروز بلوگرانا برابر اتلتیکومادرید به وضوح قابل مشاهده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارسا در حالی دیروز به مصاف اتلتیکو مادرید رفت که بسیاری بازی سختی را برای این تیم متصور بودند و حتی این تیم دیه‌گو سیمئونه بود که ابتدا با یک گل پیش افتاد. با این حال بارسا در ادامه نمایش خیره کننده ای از خود ارائه داد و چهار بار دروازه حریف را باز کرد و نهایتاً با نتیجه 4-2 به پیروزی رسید.

 

 

 

 

ژاوی از این پیروزی بزرگ تیمش بسیار خوشحال به نظر می‌رسید و این مسئله را در کنار زمین هم نشان داد. اما این پایان کار نبود و سرمربی جوان بارسلونا در رختکن نیز به شکل ویژه ای از بازیکنان و اعضای تیمش تشکر کرد تا نشان دهد که این برد برای او چقدر مهم بوده است.

نکته جالب ویدیوی منتشر شده از رختکن بارسا این بود که تصویری از تبریک و دست دادن ژاوی با عثمان دمبله دیده نشد در حالی که تقریبا ژاوی با همه اعضای رختکن دست داد و پیروزی بزرگ را تبریک گفت.به نظر می رسد که باشگاه عامدانه ویدیو را سانسور کرده هرچند طبق ادعای مارکا و اسپورت، ویدیو پس از تبریک ژاوی به دمبله گرفته شده که همین هم به نظر عامدانه بوده است.

 

 

 

 

 

موضع باشگاه در مورد دمبله این است که او تا پایان فصل بازی نکند ولی ژاوی ترجیح داده از ستاره فرانسوی که حاضر به تمدید قرارداد نشده، استفاده کند. او دیروز در فهرست بارسا قرار داشت هرچند به میدان نرفت. 

هواداران بارسا هم در ابتدای بازی دمبله را هو کردند، اتفاقی که سبب شد ژاوی در نشست خبری پس از مسابقه از آنها درخواست کند که به جای سوت های اعتراضی، دمبله را در بازی های بعدی حمایت کنند.

 

 

ژاوی عثمان دمبله بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ژاوی عثمان دمبله بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۵۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لالیگا به مصاف والنسیا رفت و موفق شد در یک دیدار پر از اتفاق و جنجالی با نتیجه 2-4 برابر حریفش به پیروزی برسد و سه امتیاز ارزشمند را در خانه حفظ کند.

لواندوفسکی ستاره اصلی تیمش در این بازی بود و موفق شد سه گل مهم را برای آنها به ثمر برساند اما یک گل دیگر توسط فرمین لوپز به ثمر رسید که این فصل ستاره جوان و درخشان بارسلونا بوده و نقش مهمی را در ترکیب این تیم و تحت هدایت ژاوی ایفا کرده است.

این بازیکن پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «همه ما چند هفته بسیار سخت و دشوار را پشت سر گذاشتیم. در طول مدت اشتباهات بسیاری انجام دادیم اما این شرایط سپری شده است و امروز توانستیم در یک بازی مهم به پیروزی برسیم.

تصور کردن این که من توانسته‌ام هشت گل برای تیم اول به ثمر برسانم بسیار دشوار است. برای رسیدن به اینجا به سختی تلاش کردم. از سرمربی و تمام اعضای تیم برای اعتمادی که به من داشتند تشکر می‌کنم. امیدوارم که بتوانم به همین شکل به بازی کردن ادامه دهم.»

دیگر خبرها

  • سکوهای خالی: بدترین استقبال فصل از بارسا
  • تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!
  • خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد
  • ژاوی: برای فصل بعد همه باید پیشرفت کنیم/ «لِوا» الگوست
  • ژاوی: هر وقت احساس کنم که وضعیت در بارسلونا خوب نیست می‌روم
  • سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست
  • پدرو تماشاگر ویژه دیدار بارسلونا و والنسیا / عکس
  • ژاوی: ماندم چون اعتماد‌به‌نفس تیم بالا رفته بود
  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی
  • ژاوی: می‌خواهم قرارداد روبرتو تمدید شود/ جاه‌طلبی زیادی دارم