Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@15:56:36 GMT

فقط ۵ تخت برای کودکان کرونایی خالی است

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۲۵۶۸۷

فقط ۵ تخت برای کودکان کرونایی خالی است

به گزارش خبرگزاری مهر، شمس الله نوری پور اظهار کرد: در روزهای اخیر و از ابتدای بهمن ماه با افزایش سویه اومیکرون، مراجعات بیمارستانی به ویژه در بخش اورژانس بیمارستان افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه بخش بیماران کرونایی این مرکز دارای ۲۹ تخت است، گفت: تا روز دوشنبه ۱۸ بهمن در این بخش ۲۴ تخت پر شده و این بخش پنج تخت خالی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بیمارستان کودکان مفید ادامه داد: همچنین بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیماران کرونایی، بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان کرونایی و اورژانس تنفسی آماده ارائه خدمت به بیماران مبتلا به کرونا است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیمارستان با روال عادی در حال فعالیت است، گفت: تمامی همکاران ما در این مرکز با تمام توان خود در حال تلاش و خدمت رسانی هستند و با توجه به در نظر گرفتن احتمالات برای پیشگیری از مواجه شدن با کمبود تخت‌های بستری در روزهای آتی و برای کنترل شرایط، تعدادی از اعمال جراحی غیر اورژانسی را متوقف کرده ایم.

نوری پور با بیان اینکه این بیمارستان دارای دو بخش جراحی است، گفت: در حال حاضر یکی از بخش‌های جراحی نیمه خالی است و در شرایط اورژانسی اگر با بستری تعداد بیشتری کودک کرونایی مواجه شویم این بخش آمادگی کامل را برای بستری بیماران و تداوم خدمت رسانی دارد.

رئیس بیمارستان کودکان مفید تاکید کرد: بنده و تمامی کادر بیمارستان مفید با تمام توان آماده خدمت رسانی به مردم شریف ایران هستیم.

کد خبر 5419429

منبع: مهر

کلیدواژه: بیمارستان مفید ویروس کرونا سویه اومیکرون کرونا سویه اومیکرون کرونا ویروس کرونا واکسن کرونا آمار کرونا شیوع کرونا کووید 19 وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی واکسیناسیون واکسن سرطان چاقی پروتکل های بهداشتی رنگ بندی کرونایی ستاد ملی مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۵۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جراحی تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی

ایسنا/هرمزگان رئیس بیمارستان کودکان بندرعباس از جراحی تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایسنا در هرمزگان؛ امروز (هشتم اردیبهشت ماه) رئیس بیمارستان کودکان بندرعباس گفت: عمل جراحی خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲/۵ ساله در بیمارستان کودکان بندرعباس با موفقیت انجام شد.

این عمل از بزرگ‌ترین عمل های جراحی کودکان است که پیش از این هم در بیمارستان کودکان بندرعباس انجام شده و تمامی موارد موفقیت‌آمیز بوده است.

دختر بچه ۲/۵ ساله، ۲ هفته پیش متوجه برآمدگی در شکم شده بود که بررسی‌ها نشان داد، توموری حدود ۱۴ سانتی‌متری در کلیه چپ این کودک وجود دارد.

این تومور از نوع بدخیم بود که باید به طور کامل برداشته می‌شد. عمل جراحی بیمار به‌خوبی انجام شده و حال عمومی کودک مساعد است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • جراحی تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی
  • دیدار رئیسی با بیماران اتباع
  • دیدار رئیس جمهور ایران با بیماران اتباع
  • ۴۲ هزار کودک سرطانی در «محک» در حال درمان هستند
  • مکمل‌های پروبیوتیک شدت صرع را در کودکان کاهش می‌دهد
  • اضافه شدن چهارمین دستگاه دیالیز، به تجهیزات بیمارستان دارالشفاءمیرجاوه
  • بیمارستان رضوی مشهد: تکذیب فروش اسناد حاوی اطلاعات بیماران به عنوان کاغذ باطله
  • تکذیب فروش اسناد حاوی اطلاعات بیماران به عنوان کاغذ باطله