Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی مرادلو مدیرعامل گروه بهمن در مراسم افتتاح خط تولید وانت کارا گفت: سال 1400 سال بسیار خوبی برای گروه بهمن بود و 18پروژه جاری در بهمن تعریف شد که بیشتر انها اجرا و برخی از آنها در سال 1401 اجرایی خواهند شد.

وی ادامه داد:‌خط تولید وانت این شرکت به قزوین انتقال داده شده و سدان جدید گروه بهمن جایگزین آن می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پروژه حاصل کار تیمی مشترک بهمن موتور و بهمن دیزل است و تجربه موفقی بود.فاز اول این پروژه که خط مونتاژ بود کامل شد و از پایان خرداد 1401 وانت کارا در این خط به طور کامل تولید خواهد شد.

وی با بیان اینکه سال آینده عملیات شرکت شاسی ساز در قزوین آغاز به کار خواهد کرد اظهار داشت: صفر تا صد این طرح بدون حضور خارجی ها و با همت متخصصان شرکت بهمن موتور و بهمن دیزل اجرایی شده است. 

علیمرادلو با تاکید بر اینکه اقدامات اجرایی خط تولید وانت در بهمن دیزل از شهریور ماه سال جاری شروع شد، بیان داشت: تولید در آذر ماه به صورت آزمایشی صورت گرفت و تا به امروز این طرح طبق برنامه پیش رفته است.اتفاق خوبی که امسال در گروه بهمن دیزل افتاد، معرفی خودرو 8.5 تنی فورس به بازار بود.

وی ضمن اشاره به رسیدن به تمام اهداف مشخص بهمن دیزل در سال 1400، تاکید کرد: تمام تلاش ما ارتقا کیفیت محصول و کار است. با توجه به اینکه در تیراژ با رقبای خود فاصله داریم ولی به جرات میگویم که گروه بهمن قطب سوم تولید خودرو در کشور است و تلاش ما برای ارتقا این جایگاه ادامه دارد و امیدواریم به موتور محرک اصلی صنعت خودرو تبدیل شویم.

علیمرادلو تصریح کرد: تعداد پرسنل گروه بهمن از 450 نفر به 1600 افزایش پیدا کرد و اشتغالزایی بسیاری خوبی در منطقه قزوین ایجاد شد.

در ادامه مراسم حسین خضری مدیرعامل بهمن دیزل نیز در این مراسم با اشاره به اقدامات توسعه ای این شرکت از سال ۱۳۹۵ و همزمان با خصوصی سازی گفت: تعداد نیروی انسانی از ۳۹۵ به ۱۰۲۳ نفر افزایش یافته و سرمایه شرکت نیز از ۱۰۰ به ۸۰۰ میلیارد تومان رسیده است. این در حالی است که هم اکنون ۱۵ درصد سهام شناور در فرابورس داریم.

مدیرعامل بهمن دیزل با اشاره به رتبه نخست خدمات پس از فروش و محصولات ۴ و ۵ ستاره این شرکت تصریح کرد: در حال حاضر بهمن دیزل بیش از ۱۰۰ هزار داستگاه در ناوگان تجاری و بیش از سه هزار مینی‌بوس‌در ناوگان حمل و نقل دارد.

مدیرعامل بهمن دیزل با بیان اینکه تولید در بخش کاربری سازی در سال گذشته ۵۸۱ دستگاه بوده گفت: در ۱۰ ماهه سال جاری در این بخش به عدد ۶۸۵ دستگاه رسیدیم که پیش بینی می‌کنیم تا پایان سال به هزار دستگاه برسیم.

وی به پروژه خط تولید وانت اشاره کرد و گفت: امروز 600 دستگاه از وانت تک کابین تولید شده و تا پایان سال به 1000دستگاه می رسد.

خضری اظهار داشت: فاز دوم این پروژه، بدنه سازی و رنگ آن است که سال اینده خط بدنه سازی و رنگ آن افتتاح خواهد شد و هدف نهایی ما تولید ماهانه 70 دستگاه وانت تک کابین و دو کابین است.

مدیرعامل بهمن دیزل به اشتغالزایی این پروژه اشاره کرد و گفت: حدود 600نفر به صورت مستقیم در این خط مشغول به کار هستند و نزدیک به 150 میلیارد تومان در این خط سرمایه گذاری شده است که این سرمایه گذاری به 500 میلیارد تومان نیز خواهد رسید.

این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد فروش فوری ایران خودرو ۲۱ بهمن ماه + جزییات و لینک ثبت نام بهمن دیزل تولید وانت سدان بیوک علیمرادلو بهمن دیزل حسین خضری شرکت بهمن دیزل بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر اخبار مرتبط کامیونت فورس، محصول جدید بهمن دیزل به زودی به بازار عرضه می‌شود افزایش تولید و داخلی‌سازی هفتاد درصدی شیلر محقق می‌شود تحویل ۳۰دستگاه کامیونت شیلر با کاربری حمل پسماندهای کرونایی بیمارستان‌ها مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت بهمن دیزل برگزار شد برای ساخت خودرو باید اعتقاد به کیفیت داشته باشیم رشد لاک پشتی تولید محصولات منتخب صنعتی ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ شرایط فروش خودرو ثبت نام ایران خودرو ثبت نام سایپا نمودار تغییرات قیمت طلا . ارز . شاخص بورس آخرین خبر ها تخصیص برق رایگان به مشکل خورد مهلت ۱۲ روزه به صاحبان کارتخوان زندان هرات مملو از زندانیان محاکمه نشده ثبت نام ایران خودرو ۲۱ بهمن (فروش فوری) + جزییات و لینک ثبت نام شعبه بیمه آسیا؛ به ریاست شورای هماهنگی استان خراسان شمالی رسید محبوب ترین‌ موبایل های بازار چند؟ (جدول) وام ازدواج و فرزندآوری در سال آینده + جزییات این کارتخوان ها به زودی غیرفعال می شوند این مواد غذایی برای سرماخوردگی مضر است جهش سود خالص و سقوط قیمت سهم؛ دو روی سکه «ذوب» سفر ارزان به استانبول چند؟ (جدول) حذف گوشت و برنج از فروشگاه های اینترنتی! راه‌ های جدیدی که کرونا برای فقرا پیش پای دولت‌ ها گذاشت درمان سرفه کودکان با این روش مبتلایان به این اختلال مراقب علایم شدید کرونا باشند فروش فوری ایران خودرو ۲۱ بهمن ماه + جزییات و لینک ثبت نام آشنایی با موثرترین حبوبات بر کاهش وزن دانشگاه شهید بهشتی دوباره مجازی شد اولین شرکت قانونی ارز دیجیتال در روسیه مجوز گرفت کراس اوور جدید هیوندا + عکس استفاده از روش‌ های سنتی لئوناردو داوینچی در مراقبت های زیبایی افتتاح پایانه مرزی رازی تا پایان سال دیدار امیرعبداللهیان با وزیر خارجه فنلاند + عکس قیمت برنج ارزان شد؟ (جدول) وام فرزندآوری افزایش پیدا کرد علل پف صبحگاهی چشمان چیست؟ پرسپولیس صفر - فولاد یک راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرهای قرمز خودرویی برگزار می شود ۳ اولویت دستگاه های اطلاعاتی چرا علایم کرونا طولانی می شود؟ ابهامات مهم و اساسی در مورد بیت کوین ٤٥ درصد چادرهای مشکی قاچاق هستند ایرانسل حامی پرسپولیس شد ​توافق بازخرید ۸۱۰هزار میلیارد ریال اوراق توسط بانک مرکزی با هدف جذب نقدینگی زنان باردار مبتلا به اومیکرون بخوانند! قیمت منطقی هر کیلو قارچ ۵۰ هزار تومان بازهم دعوای تسهیلات تکلیفی بین دولت و بانک مرکزی رییس سازمان دامپزشکی کشور منصوب شد بسیاری از فعالان اقتصادی مشمول پرداخت سه در هزار کارت بازرگانی نیستند کشف ۶ هزار تن سیب زمینی و پیاز احتکار شده در کرمانشاه + فیلم روند تولید ذوب آهن اصفهان با تلاش همه همکاران رو به رشد است از سامانه پرداخت سود گروهی پارس و سمات رونمایی شد سه رقمی شدن مجدد فوتی های کرونایی ​کشف میدان عظیم گازی در ابوظبی نصب ۴.۵ میلیون کنتور هوشمند برای پر مصرف ها بیش از ۴۴۰هزار دوز واکسن کرونا تزریق شد بروز علائم جدید اومیکرون در کودکان آلمانی چرا سر زنان بریده می شود؟ / کولایی: نمایندگان صدای قربانیان را به گوش فقها برسانند تحلیل بورس امروز ۱۸ بهمن / خط پایانی برای حمایت از بورس؟ حق بیمه بازنشستگان در سال آینده چقدر می شود؟ DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: تولید وانت سدان بهمن دیزل حسین خضری شرکت بهمن دیزل مدیرعامل بهمن دیزل خط تولید وانت ایران خودرو گروه بهمن ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۵۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ فوتی در اثر واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر

فرمانده انتظامی بندرخمیر از واژگونی یک دستگاه خودرو وانت نیسان حامل سوخت قاچاق و فوت راننده و یکی از سرنشینان آن در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ علی اکبر مرادی روز جمعه در تشریح این خبر افزود: ماموران یگان امداد بندرخمیر حین گشت زنی در یکی از جاده های مواصلاتی شهرستان، به یک دستگاه خودرو وانت نیسان پلاک مخدوش و حامل سوخت قاچاق مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی بیان کرد: راننده بدون توجه به دستور ایست پلیس و علائم هشدار دهنده، با افزایش سرعت اقدام به فرار کرد که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، خودرو حامل سوخت، به دلیل عدم توانایی راننده در کنترل خودرو واژگون و دچار حریق شد.

فرمانده انتظامی بندرعباس اظهار کرد: در این راستا راننده و یک نفر از سرنشینان آن در دم فوت و نفر دیگر جهت سیر مراحل درمانی، به بیمارستان منتقل شد.

وی یادآور شد: زوایای مختلف وقوع این حادثه تحت بررسی است که نتیجه نهایی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • توسعه فعالیت‌‌های فرهنگی حوزه عفاف و حجاب در مرکزی
  • اطلاعات پروژه جدید بهمن دیزل لو رفت!
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • مشاغل بدون آسیب شناختی کدامند؟
  • اطلاعات پروژه جدید بهمن دیزل
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • پیکاپ T ۹ برقی، گزینه واردات به ایران
  • پیکاپ T۹ برقی، گزینه واردات به ایران/ عکس
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق، فوت راننده و سرنشین آن را رقم زد
  • ۲ فوتی در اثر واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر