Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-07@03:13:02 GMT

بهبود احساسات سرمایه‌گذاران نشان دهنده احتمال تغییر روند

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۲۵۸۸۸

‍‍‍‍‍‍

داده ها نشان می دهند که فدرال رزرو فضای کمتری برای افزایش نرخ ها دارد بررسی شاخص CNY/USDT CME دیگر نزولی نیست

اقتصاد آنلاین – حسین عسکری؛ در هفته گذشته ارزش بازار کریپتو با 13.5 درصد افزایش به 1.91 تریلیون دلار رسید که 28 درصد بهبودی نسبت به کف 24 ژانویه است. هنوز خیلی زود است که بگوییم بازار به کف خود رسیده است، اما دو شاخص کلیدی - CNY/USDT و CME futures  اخیراً صعودی شده اند و نشان می دهد که احساسات مثبت سرمایه گذاران از بهبود قیمت فعلی حمایت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معامله گران نباید تصور کنند که روند نزولی صرفاً با مشاهده نمودارهای قیمت به پایان رسیده است. به عنوان مثال، بین 13 تا 27 دسامبر، ارزش کل بازار از 1.9 تریلیون دلار به 2.33 تریلیون دلار افزایش یافت. با این حال، بازیابی 22.9 درصدی در عرض 9 روز به طور کامل از بین رفت.

حتی با تغییر روند فعلی، برخی بر این باورند که کانال نزولی 3 ماهه شاخص توتال هنوز شکسته نشده است.

داده ها نشان می دهند که فدرال رزرو فضای کمتری برای افزایش نرخ ها دارد

لین آلدن، تحلیلگر بازار مستقل اخیراً پیشنهاد کرد که فدرال رزرو ایالات متحده می تواند افزایش نرخ بهره را پس از انتشار داده های ناامیدکننده اشتغال ایالات متحده که بدترین رقم از مارس 2020 بود، به تعویق بیندازد.

بررسی شاخص CNY/USDT

شاخص CNY/USDT نرخ تبدیل یوان چین به رمزارز را در صرافی OKX نشان می دهد.

وثیقه تتر (USDT) در OKX به بالاترین سطح خود در چهار ماه گذشته رسید. این شاخص معاملات همتا به همتا (P2P) مبتنی بر یوان چین و دلار آمریکا را مقایسه می‌کند.

تقاضای بیش از حد برای رمزارزها این اندیکاتور را بالاتر از ارزش منصفانه یا 100٪ میرساند. از سوی دیگر، در بازارهای نزولی که همه تمایل به خرید Tether دارند،باعث افت این اندیکاتور میشود.

CME دیگر نزولی نیست

برای اثبات بیشتر اینکه بازار کریپتو بهبود یافته است، معامله گران باید نمودار،حق بیمه قراردادهای آتی بیت کوین CME را تجزیه و تحلیل کنند. این متریک قراردادهای آتی بلندمدت و قیمت سنتی بازار نقدی را مقایسه می کند.

هر زمان که این نشانگر منفی شود و از خط چین قرمز پایین تر برود یک هشداراست زیرا نشان می دهد که احساسات نزولی وجود دارد.

نمودار بالا نشان می دهد که چگونه این اندیکاتور در ژانویه وارد سطوح پایین زیر خط چین قرمز شد زیرا بیت کوین به زیر 46000 دلار رسید، افزایش اخیر قیمت بیتکوین نشان دهنده اولین تغییر روند احساسات در یک ماه است.

در حالی که نمودار CNY/Tether ممکن است تغییر روند را نشان داده باشد، نمودار CME به ما یادآوری می کند که بی اعتمادی زیادی به بیت کوین برای عملکرد به عنوان یک محافظ تورمی وجود دارد. با این حال، فقدان هیجان معامله گران CME می تواند دقیقاً همان چیزی باشد که BTC برای تقویت بیشتر رالی صعودی در صورت شکسته شدن مقاومت 42000 دلاری به آن نیاز دارد.

این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد فروش فوری ایران خودرو ۲۱ بهمن ماه + جزییات و لینک ثبت نام بیت کوین ارز دیجیتال رمزارز کوین بازار ارز دیجیتال بازار رمزارزها بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر اخبار مرتبط بیت کوین ۲۲۰هزار دلاری می شود؟ NFT چیست و چگونه آن را بسازیم؟ بررسی عوامل تاثیرگذار بر بازار رمزارزها / روند قیمتی سال۲۰۲۲ چگونه خواهد بود؟ چشم انداز بیت کوین در دهه پیش رو بیت کوین در سال ۲۰۲۲ هم رکورد می‌ زند؟ تعلل بانک مرکزی در قانون‌گذاری حوزه رمزارزها ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ شرایط فروش خودرو ثبت نام ایران خودرو ثبت نام سایپا نمودار تغییرات قیمت طلا . ارز . شاخص بورس آخرین خبر ها بهبود احساسات سرمایه‌گذاران نشان دهنده احتمال تغییر روند اصناف چطور کد QR code بگیرند؟ دستورالعمل‌ های دامپزشکی به نفع بخش خصوصی بازنگری می‌ شود افزایش ۸۲۰ درصدی مالیات سیگار در سال آینده! رییسی: اقتصاد کشور را منتظر برجام نمی گذاریم سدان جدید گروه بهمن جایگزین خط تولید وانت می شود / تفکر توسعه؛ باور اصلی گروه بهمن تخصیص برق رایگان به مشکل خورد مهلت ۱۲ روزه به صاحبان کارتخوان زندان هرات مملو از زندانیان محاکمه نشده ثبت نام ایران خودرو ۲۱ بهمن (فروش فوری) + جزییات و لینک ثبت نام شعبه بیمه آسیا؛ به ریاست شورای هماهنگی استان خراسان شمالی رسید محبوب ترین‌ موبایل های بازار چند؟ (جدول) وام ازدواج و فرزندآوری در سال آینده + جزییات این کارتخوان ها به زودی غیرفعال می شوند این مواد غذایی برای سرماخوردگی مضر است جهش سود خالص و سقوط قیمت سهم؛ دو روی سکه «ذوب» سفر ارزان به استانبول چند؟ (جدول) حذف گوشت و برنج از فروشگاه های اینترنتی! ثبات در بازار سیمان و فولاد با اجرای الگوی جدید ساماندهی بازار کالاهای پایه راه‌ های جدیدی که کرونا برای فقرا پیش پای دولت‌ ها گذاشت درمان سرفه کودکان با این روش مبتلایان به این اختلال مراقب علایم شدید کرونا باشند فروش فوری ایران خودرو ۲۱ بهمن ماه + جزییات و لینک ثبت نام آشنایی با موثرترین حبوبات بر کاهش وزن دانشگاه شهید بهشتی دوباره مجازی شد اولین شرکت قانونی ارز دیجیتال در روسیه مجوز گرفت کراس اوور جدید هیوندا + عکس استفاده از روش‌ های سنتی لئوناردو داوینچی در مراقبت های زیبایی افتتاح پایانه مرزی رازی تا پایان سال دیدار امیرعبداللهیان با وزیر خارجه فنلاند + عکس قیمت برنج ارزان شد؟ (جدول) وام فرزندآوری افزایش پیدا کرد علل پف صبحگاهی چشمان چیست؟ پرسپولیس صفر - فولاد یک راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرهای قرمز خودرویی برگزار می شود ۳ اولویت دستگاه های اطلاعاتی چرا علایم کرونا طولانی می شود؟ ابهامات مهم و اساسی در مورد بیت کوین ٤٥ درصد چادرهای مشکی قاچاق هستند ایرانسل حامی پرسپولیس شد ​توافق بازخرید ۸۱۰هزار میلیارد ریال اوراق توسط بانک مرکزی با هدف جذب نقدینگی زنان باردار مبتلا به اومیکرون بخوانند! قیمت منطقی هر کیلو قارچ ۵۰ هزار تومان بازهم دعوای تسهیلات تکلیفی بین دولت و بانک مرکزی رییس سازمان دامپزشکی کشور منصوب شد بسیاری از فعالان اقتصادی مشمول پرداخت سه در هزار کارت بازرگانی نیستند کشف ۶ هزار تن سیب زمینی و پیاز احتکار شده در کرمانشاه + فیلم روند تولید ذوب آهن اصفهان با تلاش همه همکاران رو به رشد است از سامانه پرداخت سود گروهی پارس و سمات رونمایی شد سه رقمی شدن مجدد فوتی های کرونایی DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بیت کوین ارز دیجیتال رمزارز کوین بازار ارز دیجیتال بازار رمزارزها ایران خودرو ارز دیجیتال نشان می دهد تغییر روند بیت کوین ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۵۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین قیمت رمزارزها: ۱۷ ارديبهشت

ایتنا - بیت‌کوین از یک میلیارد تراکنش زنجیره‌ای فراتر رفت و نشانه افزایش دیگری در بازار صعودی منتشر کرد.
بازار گاوی رونق گرفت و به دنبال تکمیل موفقیت‌آمیز هاوینگ بیت‌کوین و افت ناشی از اصلاحات بازار، اکنون آخرین حرکت صعودی این ارز محبوب ثبت شد. بیت‌کوین (BTC) به‌طور رسمی بیش از یک میلیارد تراکنش را پردازش کرده است و به‌طور جزئی، شبکه بیت‌کوین از یک میلیارد تراکنش در زنجیره عبور کرده که نقطه عطف تاریخی برای بلاک چین است.

به گزارش ایتنا از ایسنا، در حالی که کاربران منتظر تراکنش‌های میلیاردی بعدی شدند، تحلیلگران بیت‌کوین در سراسر جهان در حال بررسی نمودار هستند تا دریابند قیمت بیت‌کوین در مرحله بعدی به کجا خواهد رسید. به ویژه، معامله‌گران مشتاق هستند تا قیمت دارایی پیشگام را پس از آخرین افت ناشی از اصلاحات بازار دنبال کنند.

در واقع، یکی از تحلیلگران توضیح داد که چرخه صعودی وارد فاز شتابی شده به این معنی که اوج بعدی قیمت ممکن است زودتر از اوج‌های قبلی در چرخه‌های گذشته بیت‌کوین باشد.
تحلیلگر فنی CryptoCon دریافت که بیت‌کوین از لایه پنج باند رگرسیون عبور می‌کند و این مورد برای دارایی و بازار خوب است.
این تحلیلگر اظهار کرد که در حال حاضر، لایه ششم ۹۵هزار و ۲۳۶ دلار است در حالی که لایه هفتم ۱۳۲هزار و ۵۲۶ دلار است.
تحلیلگر متوجه شد که پس از ورود بیت‌کوین به نوار قرمز در چرخه‌های قبلی، تنها چند هفته طول کشید که بالاترین سطح را طی کند و تاکنون، این مورد کمتر از ۲ هفته و تا ۱۵ هفته بوده است.

به گزارش کریپتو، این تحلیلگر مشتاق است تا شاهد صعود تدریجی بهتری باشیم و شاید به زودی افزایش شدید قیمت بیت‌کوین (BTC) مشاهده شود و شاید حتی اوج قیمت بالاتر از انتظار اکثر تحلیلگران باشد. البته وی به معامله‌گران و سرمایه‌گذاران توصیه می‌کند که نمودارها را به دقت زیر نظر داشته باشند.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۳۷ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل  ۰.۹۶  درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۳.۲۴ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۲۰ درصد کاهش روزانه را ثبت کرده است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۵۸.۶۳ میلیارد دلار است که ۹.۲۶ درصد افزایش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۵.۹۱ میلیارد دلار است که  ۱۰.۰۸ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال  بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۵۲.۵۴ میلیارد دلار است که ۸۹.۶۱ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

به‌روزرسانی قیمت ارزهای دیجیتالی
این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.
۱- بیت‌کوین
قیمت: ۶۴ هزار و ۲۷۱.۸۴ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۸۶ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۳ درصد افزایش
۲- اتریوم
قیمت: ۳۱۵۹.۴۰ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۷۹ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۵۶ درصد کاهش
۳- تتر
قیمت: ۱.۰۰ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۱ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۳ درصد افزایش
۴- بایننس کوین
قیمت: ۵۹۲.۲۳ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۰۸ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۰.۸۷ درصد افزایش
۵-  سولانا
قیمت: ۱۵۳.۵۸ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۵.۲۴ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۳.۵۰ درصد افزایش
۶- یو اس دی کوین
قیمت: ۱.۰۰ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۰ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۱ درصد افزایش
۷-  ریپل
قیمت: ۰.۵۳۶۴ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۴۵ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۵.۵۳ درصد افزایش
۸- دوج کوین
قیمت: ۰.۱۶۲۶ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته ۱.۰۸ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۵.۰۵ درصد افزایش
۹ – تون کوین
قیمت: ۶.۰۰ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته:  ۴.۴۹ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:۱۳.۹۹ درصد افزایش
۱۰-  کاردانو
قیمت: ۰.۴۶۵۵دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۷۸ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۲.۳۱ درصد افزایش

دیگر خبرها

  • افزودنی های بتن
  • جدیدترین قیمت رمزارزها: ۱۷ ارديبهشت
  • افزایش سرمایه بیش از ۴ هزار درصدی یک نماد بورسی
  • بازار رمزارز‌ها / زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان/ زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
  • زمان اوج بیت کوین مشخص شد
  • پیش‌بینی بورس در هفته سوم اردیبهشت ۱۴۰۳/ پیشتازی فولادی‌ها و پالایشی‌ها در این هفته
  • پای بیت کوین به معاملات مسکن تهران باز شد
  • معاملات مسکن در تهران از طریق دلار و بیت‌ کوین!
  • معاملات مسکن در تهران از طریق بیت‌کوین!