Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - ابوطالب داوودی گفت: یکی از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی، توجه ویژه به مناطق محروم بوده که شرکت توزیع نیروی برق خوزستان تلاش کرده در جهت این هدف، برقرسانی به روستا‌های دور افتاده و محروم را در اولویت اقدامات خود قرار دهد.

به گفته او  با اجرای این طرح‌ها روستا‌های بادمزار، برد زرد، کل چونک، آبرا، و پل آبدوغ با جمعیت صد خانوار از نعمت برق بهره‌مند شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیر توزیع برق ایذه و دزپارت  گفت: ۱۴ هزار و ۳۲۰ متر جمع شبکه فشار متوسط، ۴ هزار و ۳۲۰ متر جمع شبکه فشار ضعیف و ۸ دستگاه ترانسفورماتور در اجرای این طرح‌ها استفاده شده است.

این مقام مسئول هدف از  برقدار کردن روستا‌ها را محرومیت زدایی از اقشار روستایی و به وجود آوردن زمینه لازم برای توسعه اقتصادی و اجتماعی و جلوگیری از مهاجرت روستانشینان عنوان کرد.

شهرستان دزپارت چندی پیش با جدایی از شهرستان ایذه، به مرکزیت دهدز، به شهرستان مستقل تبدیل شد. دزپارت در شمال شرق خوزستان واقع است.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برق رسانی افتتاح و بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۵۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح شبکه فرسوده آبرسانی روستای برآباد خواف وارد فاز عملیاتی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن چهکندی اظهار کرد: اصلاح شبکه فرسوده آبرسانی روستای برآباد خواف با لوله‌های سایز ۶۳ تا ۳۱۵ میلی متری پلی اتیلن در مسیرهای پر اتفاق و فرسوده این روستا با مشارکت دهیاری اجرا می‌شود.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان خواف ادامه داد: اجرای پروژه اصلاح شبکه توزیع در این روستا باعث کاهش حوادث شبکه آبرسانی، مدیریت و جلوگیری از هدر رفت آب خواهد شد.

وی افزود: طی یکسال گذشته، ۱۳۴ فقره اتفاق و حادثه در شبکه توزیع روستای برآباد خواف رخ داده که با تلاش اکیپ اتفاقات و تعمیرات این بخش برطرف شده است.

چهکندی بیان کرد: طول شبکه آب شرب روستای برآباد ۲۲ کیلومتر است و با پنج هزار و ۴۰۰ نفر جمعیت به عنوان بزرگترین روستای شهرستان مرزی خواف شناخته می‌شود.

کد خبر 6100568

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اصلاح شبکه آبرسانی شهرستان مرزی خواف
  • اصلاح شبکه فرسوده آبرسانی روستای برآباد خواف وارد فاز عملیاتی شد
  • آب‌شرب شهرک سوخته امامزاده ابراهیم شفت پایدار شد
  • بهره مندی هزار و ۶۸۳ شهر و روستای کردستان از گاز طبیعی
  • هزار و ۶۸۳ نقاط در استان کردستان تحت پوشش گاز طبیعی
  • آب شرب پایدار ۲ هزار ساکن روستاهای شاهین‌شهر تامین شد
  • آب شرب پایدار ۲ هزار نفر ساکن روستاهای شاهین‌شهر تامین شد
  • تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • خسارات بارش‌های شدید به عشایر دزپارت