Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی جمشیدیان عصر دوشنبه در جلسه ستاد کرونای دهاقان که با حضور مسئولان شهرستانی برگزار شد، با تبریک ایام الله دهه فجر اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران هدفمند و قانون مدار است و باید تلاش کنیم تا به اهداف اصلی انقلاب دست پیدا کنیم.

وی اوج گرفتن ویروس کرونا را نگران کننده برشمرد و افزود: متأسفانه سویه جدید کرونا بیشتر کودکان را درگیر نموده و باید همه پروتکل‌های بهداشتی کاملاً اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان دهاقان تصریح کرد: این شهرستان فاقد امکانات بیمارستانی برای مواجهه با کرونا به ویژه برای درمان کودکان است و شهرهای همجوار هم به سبب شلوغی و اوج گرفتن این ویروس توانایی رسیدگی به بیماران ما را ندارند.

وی اذعان کرد: از مسئولان انتظار داریم که در همه مراحل و برنامه‌های دهه فجر، مراقب شرایط خاص کرونا باشند تا از مبتلا شدن افراد پیشگیری شود.

جمشیدیان گفت: از ستاد دهه فجر تقاضا داریم که از ۲۰ برنامه موجود در لیست فقط پنج برنامه برگزار شود و مابقی موارد تعطیل شود.

وی با بیان اینکه همه تجمعات در این شرایط خاص باید تعطیل شوند، افزود: ما خودمان باید به خودمان رحم کنیم و در این مشکلات معیشتی، اقتصادی و گرانی باید حامی و مراقب مردم باشیم.

فرماندار شهرستان دهاقان، خدمت به مردم را اولویت اصلی کشور دانست و عنوان کرد: بر اساس گفته‌های مقام معظم انقلاب هدف ما این است که رنج و مشکلی بر مردم وارد نشود و باید باری از دوش مردم بر داریم.

وی با بیان اینکه مسئولان باید قانون مدار باشند، گفت: ما خود را نماینده دولت می‌دانیم و باید بیش از دیگران موازین اخلاقی و قانونی را رعایت کنیم، بر این اساس همه برنامه‌های دهه فجر نیز باید بر اساس رنگ‌بندی‌ها کوتاه و محدود شود تا شاهد اوج گرفتن بیماری و رنج و مشقت بر مردم نباشیم.

جمشیدیان اظهار داشت: همه تالارها باید حداکثر تا ساعت ۲۱ شب و با ۳۰ درصد ظرفیت فعالیت داشته باشند و اکیپ نظارت هم سرکشی به عمل آورد و گزارش مربوطه را برای فرمانداری ارسال نماید.

وی از تعطیلی سالن‌های ورزشی خبر داد و عنوان کرد: رستوران‌های سطح شهر هم باید فقط غذای بیرون‌بر ارائه دهند و تمام سالن‌های ورزشی نیز تعطیل شوند.

فرماندار شهرستان دهاقان اذعان کرد: بخشدار بخش مرکزی با همه دهیاری‌ها نامه نگاری نماید تا برنامه‌ها سطح روستاها در دهه فجر نیز مختصر برگزار شود.

وی مطرح کرد: با توجه به وضعیت کنونی شهرستان دهاقان مراسم اعتکاف برگزار نخواهد شد و راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز مطابق با تصمیم کشوری برگزار خواهد شد.

کد خبر 5419470

منبع: مهر

کلیدواژه: شیوع کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا بیمارستان دهه فجر ویروس کرونا بوشهر انقلاب اسلامی ایران کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا گرگان شیوع کرونا جشنواره فیلم فجر بارش برف عکس استانها ایلام تبریز شهرستان دهاقان دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۶۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکانات حوزه سلامت خوشاب فقط برای ۲۵ درصد جمعیت کفایت می‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، علی شاهی ظهر جمعه در جمع نمازگزاران شهرستان خوشاب با تاکید بر حفظ سلامتی توسط مردم و مشارکت خیران‌در حوزه سلامت اظهار کرد: جوانی جمعیت موضوع مهمی است که رهبری در ۱۰ سال گذشته تاکید فراوانی بر آن دارد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان خوشاب اضافه کرد: آمار رشد جمعیت مطابق استانداردها ۲.۵ درصد باید باشد ولی در شهرستان خوشاب حدود ۲ درصد که زنگ خطر برای شهرستانی است که در حوزه کشاورزی جوانانش نقش مهمی در تولیدات کشاورزی دارند.

وی با اشاره به نوشتن برنامه ۵ ساله در حوزه بهداشت خوشاب افزود: تشکیل مجمع خیرین در شهرستان خوشاب گام بلند و مؤثری برای مشارکت خیرین در حوزه سلامت است که متأسفانه صدور مجوز آن کمی طولانی شد.

شاهی با اشاره به مشکلات ساخته نشدن بیمارستان در سلطان‌آباد گفت: کم کاری از طرف مسؤولان شبکه بهداشت و بقیه در شهرستان وجود ندارد و در حال حاضر منتظر دریافت مجوز از مسؤولان کشوری هستیم.

کد خبر 6089135

دیگر خبرها

  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • مدیریت بحران شهرستان خوروبیابانک ار امکانات کافی برخوردار نیست
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود
  • هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج و به روی مردم و جوانان شهر باز شود
  • تاکیدامام جمعه خوی براهتمام اعضای شوراهابه توزیع عادلانه امکانات
  • سالن ورزشی استاندارد در شهرستان بجستان نداریم
  • امکانات حوزه سلامت خوشاب فقط برای ۲۵ درصد جمعیت کفایت می‌کند
  • توزیع عادلانه امکانات مدنظر اعضای شوراها باشد
  • انتقاد امام جمعه باخرز از وضعیت تنها بیمارستان شهرستان