Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-08@22:09:01 GMT

حاشیه‌های سوپر کارت فوتبال ایران

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۲۶۲۱۸

‍‍‍‍‍‍

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، در جریان دیدار پرسپولیس برابر فولاد در سوپرجام فوتبال ایران، بعد از گلی که کولیبالی برای فولاد در دقیقه ۲۱ به ثمر رساند، کولیبالی به سمت مهدی هاشمی‌نسب مربی فولاد رفت و با او خوشحالی کرد.

برخی لیدرهای فولاد نسبت به حضور چند هوادار پرسپولیس در جایگاه فولادی‌ها اعتراض داشتند که در ادامه با دخالت پلیس آن هواداران از جایگاه فولادی‌ها خارج شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از گلی که کمال کامیابی‌نیا به ثمر رساند و کمک داور گل را آفساید اعلام کرد، گل‌محمدی با حرکات دست به داور می‌گفت که گل در شرایط آفساید به ثمر نرسیده است.

در دقیقه ۷۰ زمانی که پرسپولیسی‌ها قصد تعویض چهار بازیکن را داشتند، حمید مطهری نسبت به موضوعی به داور اعتراض کرد که در ابتدا داور به او  کارت زرد داد اما با ادامه اعتراض‌ها داور مطهری را اخراج کرد. سید جلال حسینی هم که تازه تعویض شده بود، به شدت به داور اعتراض کرد.

مطهری بعد از اخراج از کنار زمین به جایگاه ویژه آمد و آنجا نظاره‌گر بازی شد. او هم‌چنین از روی سکوها نسبت به صحبت‌های لیدرهای فولاد اعتراض داشت.

یک دقیقه بعد از این صحنه، فولادی‌ها روی صحنه‌ای درون محوطه جریمه پرسپولیس اعتراض داشتند که در ادامه داور با کارت قرمز مستقیم مهدی هاشمی‌نسب‌ را اخراج کرد و در ادامه به حسین کعبی هم کارت زرد نشان داد.

روی صحنه اعتراض فولادی‌ها داور به سرپرست فولاد می‌گفت که نیمکت این تیم را آرام کند.

اعتراضات به داور در اواخر بازی آنقدر زیاد شد که روی یک صحنه نکونام به صحنه‌ای اعتراض کرد و در ادامه کمک داور به داور اطلاع داد و داور هم به سرمربی فولاد کارت زرد نشان داد. در این لحظه نکونام با فریاد به کمک داور می‌گفت: «بگو چه گفته‌ام؟».

در دقیقه ۸۲ فریادهای لیدهای فولاد طوری بود که پلیس به آن‌ها تذکر داد.

در دقیقه ۸۷، یحیی گل‌محمدی اعتقاد داشت احسان مرادیان وقت تلف می‌کند و به همین خاطر به داور اعتراض کرد.

در دقیقه ۸۹ بعد از مصدومیت یکی از بازیکنان فولاد، نکونام قصد داشت بازیکنی را با بازیکن مصدوم تعویض کند اما داور اجازه نداد و خواست بازی جریان داشته باشد. همین امر موجب اعتراض شدید نکونام شد.

بعد از سوت پایان بازی لیدرهای پرسپولیس با شعار "پرسپولیس با غیرت" بازیکنان این تیم را تشویق کردند.

هم‌چنین بازیکنان و کادر فنی فولاد در وسط میدان به شادی پرداختند.

منبع: ایسنا این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد فروش فوری ایران خودرو ۲۱ بهمن ماه + جزییات و لینک ثبت نام فوتبال فوتبال ایران یحیی گل محمدی تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال فولاد سوپر کارت بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر اخبار مرتبط گل‌ محمدی: به نتیجه دلخواه‌ مان رسیدم پرسپولیس دو - تراکتور یک / سرخ پوشان به یک قدمی استقلال رسیدند گل‌ محمدی: برد خیلی ارزشمندی بود گل‌محمدی: اگر غفلت کنیم جام حذفی را از دست می‌دهیم گل محمدی در اینستاگرام: قوی‌تر برمی‌گردیم! واکنش درویش به استعفای یحیی: مگه میتونه بره؟! ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ شرایط فروش خودرو ثبت نام ایران خودرو ثبت نام سایپا نمودار تغییرات قیمت طلا . ارز . شاخص بورس آخرین خبر ها حاشیه‌های سوپر کارت فوتبال ایران پادکست عصرگاه اقتصادآنلاین ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ پیش بینی قیمت طلا و سکه برای ۱۹ بهمن/ استقبال از کاهش قیمت‌ تلاش گل گهر برای افزایش سهم تجاری از بازار‌های داخلی و جهانی صدور مجوزهای صادرات محصولات کشاورزی به مالزی تسریع می شود سفیر جدید فلسطین در تهران با ۵ میلیون چه موبایلی بخریم؟ (جدول) حول در صنعت پرداخت با توسعه کیف پول الکترونیکی فرار رو به جلوی دژپسند ایران توانایی صادرات ١٠٠ میلیون ماسک را دارد پیش بینی قیمت دلار برای ۱۹ بهمن / دلار به استقبال دور جدید مذاکرات رفت مستاجران مینی سیتی چقدر اجاره می دهند؟ بهبود احساسات سرمایه‌گذاران نشان دهنده احتمال تغییر روند اصناف چطور کد QR code بگیرند؟ دستورالعمل‌ های دامپزشکی به نفع بخش خصوصی بازنگری می‌ شود افزایش ۸۲۰ درصدی مالیات سیگار در سال آینده! رییسی: اقتصاد کشور را منتظر برجام نمی گذاریم سدان جدید گروه بهمن جایگزین خط تولید وانت می شود / تفکر توسعه؛ باور اصلی گروه بهمن تخصیص برق رایگان به مشکل خورد مهلت ۱۲ روزه به صاحبان کارتخوان زندان هرات مملو از زندانیان محاکمه نشده ثبت نام ایران خودرو ۲۱ بهمن (فروش فوری) + جزییات و لینک ثبت نام شعبه بیمه آسیا؛ به ریاست شورای هماهنگی استان خراسان شمالی رسید محبوب ترین‌ موبایل های بازار چند؟ (جدول) وام ازدواج و فرزندآوری در سال آینده + جزییات این کارتخوان ها به زودی غیرفعال می شوند این مواد غذایی برای سرماخوردگی مضر است جهش سود خالص و سقوط قیمت سهم؛ دو روی سکه «ذوب» سفر ارزان به استانبول چند؟ (جدول) حذف گوشت و برنج از فروشگاه های اینترنتی! ثبات در بازار سیمان و فولاد با اجرای الگوی جدید ساماندهی بازار کالاهای پایه راه‌ های جدیدی که کرونا برای فقرا پیش پای دولت‌ ها گذاشت درمان سرفه کودکان با این روش مبتلایان به این اختلال مراقب علایم شدید کرونا باشند فروش فوری ایران خودرو ۲۱ بهمن ماه + جزییات و لینک ثبت نام آشنایی با موثرترین حبوبات بر کاهش وزن دانشگاه شهید بهشتی دوباره مجازی شد اولین شرکت قانونی ارز دیجیتال در روسیه مجوز گرفت کراس اوور جدید هیوندا + عکس استفاده از روش‌ های سنتی لئوناردو داوینچی در مراقبت های زیبایی افتتاح پایانه مرزی رازی تا پایان سال دیدار امیرعبداللهیان با وزیر خارجه فنلاند + عکس قیمت برنج ارزان شد؟ (جدول) وام فرزندآوری افزایش پیدا کرد علل پف صبحگاهی چشمان چیست؟ پرسپولیس صفر - فولاد یک / شاگردان نکونام قهرمان سوپرجام شدند راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرهای قرمز خودرویی برگزار می شود ۳ اولویت دستگاه های اطلاعاتی چرا علایم کرونا طولانی می شود؟ ابهامات مهم و اساسی در مورد بیت کوین DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: فوتبال فوتبال ایران یحیی گل محمدی تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال فولاد سوپر کارت فوتبال ایران ایران خودرو فولادی ها گل محمدی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۶۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داور بازی ایران و هنگ کنگ مشخص شد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و هنگ کنگ از مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ روز پنج‌شنبه ۱۷ خردادماه ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه هنگ کنگ برگزار می‌شود.

با اعلام فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) داوری از کشور عمان این بازی را قضاوت می‌کند.

داور: قاسم مطر علی

کمک اول: ناصر سلیم عبدالله

کمک دوم: حامد طالب سیف

داور چهارم: یحیی احمد ابراهیم

ناظر داوری: لی جی یونگ از کره جنوبی

نماینده مسابقه: اوتای کنیا از ژاپن

انتهای پیام/

کد خبر: 1229930 برچسب‌ها ایران

دیگر خبرها

  • داور دیدار ایران و هنگ‌کنگ معرفی شد
  • داور بازی ایران و هنگ کنگ مشخص شد
  • کمیته استیناف آب پاکی را روی دست پرسپولیس ریخت
  • وضعیت روستاهای حاشیه دز در اهواز تحت کنترل است
  • اعتراض پرسپولیس به جریمه ۶۰ میلیونی در کمیته استیناف رد شد
  • دزفولی: چشمی باید اخراج می‌شد/ دور ربیعی ملیجک نیست!+فیلم
  • اخراج سروش رفیعی مقابل نساجی درست بود؟
  • انتخاب داور بازی به دور از شبهه و حاشیه باشد
  • داداش زاده: سرخپوشان باید مراقب حاشیه‌های سرمربی نساجی باشند
  • حضور مشروط رسانه برای بازی نساجی و پرسپولیس