Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@10:55:41 GMT

کارشناسی داوری دیدار فولاد و پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۲۶۳۰۴

کارشناسی داوری دیدار فولاد و پرسپولیس

دو کارشناس داوری معتقدند اکبریان در قضاوت خداحافظی خود، دیداری جنجالی را پشت سر گذاشت.

به گزارش مشرق، حیدر سلیمانی، کارشناس داوری در خصوص قضاوت محمدرضا اکبریان در دیدار خداحافظی این داور در بازی سوپرجام بین فولاد و پرسپولیس که با یک گل به سود تیم خوزستانی به پایان رسید اظهار کرد: داور قضاوت خوب اما جنجالی را در این دیدار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در صحنه‌های حساس به درستی سوت زد اما سعی کرد با سوت زدن و کارت دادن، قضاوت خود را پیش ببرد.

او ادامه داد: هر دو اخراج شیری و بوحمدان به دلیل خطای بی‌پروا با کارت زرد دوم درست بود. هم‌چنین دلیل کارت قرمز به مطهری و هاشمی‌نسب درست بود که احتمالا به خاطر به کار بردن الفاظ رکیک بود.

سلیمانی در پایان گفت: گل پرسپولیس آفساید بود و تصمیم کمک داور درست بود که این خطا را اعلام کرد.

هم‌چنین رودنیل، کارشناس داوری درباره قضاوت اکبریان گفت: اشتباه اکبریان این بود که می‌توانست بازی آرام‌تری را در دیدار خداحافظی‌اش داشته باشد اما سعی کرد کارت‌های زیادی بدهد که حتی شمارش آن از دست من هم در رفت. اخراج‌هایی که انجام داد درست بود و گل پرسپولیس هم به درستی آفساید اعلام شد.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو جشنواره فجر بورس قیمت تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال فولاد خوزستان داوری فوتبال پرسپولیس محمدرضا اکبریان فولاد خوزستان سوپر جام فوتبال خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۶۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجالی در کار نیست: پنالتی بارسا درست بود! (عکس)‏

به گزارش "ورزش سه"، دیدار امروز خیرونا و بارسا علاوه بر اینکه به ‏عنوان دربی کاتالونیا همیشه حساس بوده است اما برای بارسلونا ‏اهمیت خاص دیگری هم دارد.‏

بارسا اگر امروز نتواند به پیروزی برسد قهرمانی زودهنگام را به رئال ‏هدیه داده است. دیدار دو تیم با دو گل زودهنگام در دقایق 3 و 4 با ‏تساوی دنبال می‌شد تا اینکه در دقیقه 45+1 لامینه یامال در محوطه ‏جریمه خیرونا سرنگون شد. ‏

لامینه یامال از سمت راست قصد ورود به محوطه جریمه خیرونا را ‏داشت که ضربه پای میگل به ساق پای او سرنگونش کرد. درحالیکه ‏بارسایی‌ها دستها را بالا برده و به پنالتی اعتقاد داشتند بازیکنان ‏خیرونا داور را احاطه کرده و می‌گفتند خطا بیرون از محوطه جریمه ‏اتفاق افتاده است. داور بعد از بررسی صحنه با مانیتور وی‌ای‌آر نقطه ‏یازده قدم را نشان داد و لواندوفسکی توپ را وارد دروازه کرد تا بارسا ‌‏2-1 پیش بیفتد.

با وجود اعتراض برخی هواداران رئال مادرید در شبکه‌های اجتماعی ‏کارشناسان داوری در رسانه‌های مادرید هم معتقد بودند پنالتی به ‏درستی اعلام شده است. پرز بورول، کارشناس داوری مارکا، گفت:"در ‏تصاویر مشخص است که میگل رودریگز روی خط محوطه ساق پای ‏یامال را می‌زند و پنالتی به درستی اعلام شده است". ‏

دیگر خبرها

  • کارشناسی بازی استقلال و ذوب آهن
  • سلیمانی: اخراج رفیعی درست بود؛ بنیادی‌فر قضاوت بی‌نقصی داشت
  • بازیکن سابق پرسپولیس: روزبه چشمی باید سه بار اخراج می شد
  • نظر کارشناس داوری در مورد صحنه‌های دیدار استقلال/ یک پنالتی گم شد
  • ۲ بازیکن استقلال بازی با فولاد را از دست دادند
  • دو بازیکن استقلال محروم شدند
  • اخراج سروش رفیعی مقابل نساجی درست بود؟
  • دیدگاه کارشناس در مورد قضاوت بنیادی فر در بازی نساجی و پرسپولیس
  • حضور مشروط رسانه برای بازی نساجی و پرسپولیس
  • جنجالی در کار نیست: پنالتی بارسا درست بود! (عکس)‏