Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قم نشست بازشناسی ظرفیت‌های داخلی و بین‌المللی انقلاب اسلامی به همت خبرگزاری ایسنا قم برگزار شد.

خبرگزاری ایسنا قم به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در راستای اجرای رسالت‌های خود همچنین تبیین اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی اقدام به برگزاری نشست‌های متعددی کرده است.

در راستای اجرای این اهداف، دوشنبه ۱۸بهمن ۱۴۰۰ نشست بازشناسی ظرفیت‌های داخلی و بین‌المللی انقلاب اسلامی با هدف بازشناسی نقاط قوت و ضعف انقلاب اسلامی در دفتر خبرگزاری ایسنا قم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی میرزایی، عضو هیئت علمی جامعه المصطفی العالمیه، در این نشست عنوان کرد: تمجید و خودستایی نشانه خوبی برای انقلاب نیست و یکی از محورهایی که رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم بر آن تمرکز و ضرورت آن را بازکاوی کردند، مسئله خود انتقادی، خودشناسی و خود ارزیابی بود.

وی ادامه داد: در دورانی که انقلاب اسلامی با بزرگترین چالش ها مواجه است کاری واجب تر، مهم تر و سرنوشت ساز تر از خود انتقادی نیست؛ زیرا چالش‌ها انقدر بزرگ و قوی هستند که مواجه با آن جز با زایش جدید فکر و تولید تازه قدرت‌های انقلاب امکان‌پذیر نیست.

وی با با تاکید بر اینکه هدف از ظرفیت شناسی و قلمرو شناسی ظرفیت‌های انقلاب اسلامی، خارج کردن گنجینه‌ها و دفینه‌های انقلاب است، اظهار کرد: توجه به ظرفیت ها ما را با منابع جدید قدرت آشنا می‌کند؛ زیرا در انقلابی که متکی به متافیزیک و اندیشه های قرآنی است دفینه‌های بی‌نهایتی وجود دارد.

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی العالمیه با اشاره به اینکه ظرفیت شناسی نیاز به جسارت و فهم عمیق دارد و هرکسی به اندازه ظرفیت خودش می‌تواند این ظرفیت را بشناسد، گفت: انقلاب اسلامی ایران الهام بخش‌ترین انقلاب در جهان اسلام بعد از پیامبر اکرم (ص) است که این امر نیز یک ظرفیت بزرگ محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه دانشگاه و حوزه علمیه هر دو منفعل عمل می‌کنند، تصریح کرد: دانشگاه نگاه به غرب و حوزه علمیه نگاه به تاریخ دارد در حالی که باید در میانه انقلاب و توده ها و تحولات باشند.

وی در رابطه با ظرفیت‌های بین المللی انقلاب اسلامی بیان کرد: می‌توان به جای اینکه مدام به فکر صادر کردن انقلاب باشیم به دنبال ایجاد تقاضای برای آن باشیم؛ یعنی برای انقلاب مشتری سازی کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ظرفیتهای داخلی انقلاب اسلامي ايران دهه فجر بین المللی انقلاب اسلامی ایسنا قم ظرفیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۶۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری اولین جشنواره بین المللی فیلم دینی رضوان

عکاس: عباس تاجیک یار

دیگر خبرها

  • بودجه ۶۰۰۰ میلیارد تومانی شهرداری کرمانشاه بلاخره تصویب شد
  • چهارمین پیش‌نشست دوازدهمین همایش فلسفۀ دین معاصر در دانشگاه بین المللی مذاهب اسلامی
  • طرح فرودگاه عظیم ۳۵ میلیارد دلاری با ۴۰۰ گیت در دبی
  • ظرفیت داخلی تولید لوکوموتیو برای پاسخ به نیاز کشور کافی است
  • امضای قرارداد ساخت تجهیزات سکوهای فشار افزا به زودی
  • آشتی داخلی، محور نشست فتح و حماس در پکن
  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی
  • یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار بازداشت شد
  • زنجان چه ظرفیت‌های صادراتی دارد؟ + فیلم
  • نشست خبری اولین جشنواره بین المللی فیلم دینی رضوان