Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، موسی انصاری عصر امروز در جلسه ستاد هماهنگی راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: امسال هم مانند سال گذشته، راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت خودرویی در سراسر استان برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه شیوع کرونا سبب ایجاد محدودیت‌هایی در برگزاری و اجرای برنامه‌ها شده است، افزود: ایام الله تعطیلی‌ناپذیرند و مردم در هر شرایطی مدافع و حامی انقلاب و آرمان‌های آن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پدیدآوردن شور و نشاط در این ایام الزامیست و ما باید مدل‌های برگزاری مراسمات را مبتنی بر شرایط جامعه تغییر دهیم.

رئیس‌ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال‌ و بختیاری با بیان اینکه در راهپیمایی خودرویی، پیر و جوان و کودک حضور خواهند داشت و شرایط برای حضور حداکثری فراهم خواهدبود، تصریح کرد: تعیین مسیرهای راهپیمایی در شهرستان‌ها متعاقبا اعلام خواهد شد.

مسیر راهپیمایی خودرویی در شهرکرد

انصاری خاطرنشان کرد: آغاز این برنامه در شهرکرد از میدان قمر بنی‌هاشم(ع) خواهدبود و در ادامه با حرکت به سمت میدان معلم و تجهیزشدن خودروها با اقلام فرهنگی، از خیابان کاشانی عبور و در میدان امام‌حسین(ع) خاتمه می‌یابد.

وی با تاکید بر اینکه برنامه راس ساعت ۱۰ صبح آغاز خواهد شد، توصیه کرد: برای برگزاری هرچه منظم‌تر و باشکوه‌تر راهپیمایی از مردم شریف استان خواستاریم با خودروهای خود در این برنامه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در زمان مقرر شرکت کنند.

رئیس‌ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال‌ و بختیاری ضمن اشاره به اینکه مسابقه بهترین تزئین خودرویی نیز در این روز برگزار می‌شود، اظهار داشت: در این برنامه حضور اسکیت‌سواران، اسب‌سواران، دوچرخه‌سواران و موتورسواران حامل پرچم جمهوری اسلامی ایران، سبب برگزاری هرچه بانشاط‌تر راهپیمایی خواهد شد.

وی ادامه داد: امسال تعدادی از خلبانان پاراگلایدر نیز با پرواز در آسمان بام‌ایران، جلوه‌ای دیگر از حماسه حضور را به نمایش می‌گذارند.

برپایی مراسم نورافشانی در شب پیروزی انقلاب اسلامی در تپه‌نورالشهدا

انصاری با بیان اینکه سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) متولی و مجری این مراسم می‌باشد، گفت:‌ برنامه نورافشانی در مرکز استان در تپه‌ نورالشهدا ساعت ۹ شب ۲۱ بهمن ماه برگزار خواهدشد.

وی ادامه داد: با هماهنگی پایگاه‌های‌ بسیج و دهیاری‌ها، برنامه‌ نورافشانی و راهپیمایی در مناطق روستایی نیز با توجه به ظرفیت‌های موجود پیش‌بینی شده‌است.

تشریح شرایط جوی چهارمحال و بختیاری در روز 22 بهمن‌ماه

مهران چراغ‌پور، مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: طبق نقشه‌های هواشناسی پیش‌بینی می‌شود از روز پنجشنبه ۲۱ بهمن سامانه بارشی جدیدی وارد استان شود ولی فعالیت این سامانه تا عصر روز ۲۲ بهمن چشمگیر نیست.

چراغ‌پور ادامه داد: این سامانه در روز جمعه در مناطق شرقی استان فعالیت چندانی ندارد و بارش‌ها در کوهرنگ کمتر از ۱۰ میلی‌متر خواهد بود.

وی افزود: داده‌های هواشناسی در روزهای آتی، شکل فعالیت این سامانه را به طور دقیق‌تر مشخص خواهد کرد که در اسرع وقت به اطلاع عموم خواهد رسید.

رونمایی از تمثال امام خمینی(ره)

در این جلسه پیشنهاد رونمایی از تمثال امام خمینی(ره)، اثر یکی از هنرمندان استان در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن و ایجاد ایستگاه عکس یادگاری نیز از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه شد.

از دیگر موارد ذکر شده در این جلسه، تنظیم طرح ترافیک به شکل مقطعی برای تسهیل در تردد شهری، جایگزینی خیابان شریعتی برای عبور و مرور عمومی، منع توقف خودروهای دولتی و عمومی در مسیر راهپیمایی، درخواست نظارت جدی‌تر کمیته ارزیابی بر اجرای مصوبات، توصیه به خودحفاظتی ادارات و بانک‌های موجود در مسیر، مسدود بودن مسیر عبور در تپه نورالشهدا در هنگام اجرای برنامه نورافشانی شب ۲۲ بهمن می‌باشد.

انتهای پیام/3339/م

منبع: فارس

کلیدواژه: 22 بهمن چهارمحال و بختیاری مراسم گرامیداشت راهپیمایی ۲۲ بهمن خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۶۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژه‌برنامه استاد مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، به‌مناسبت روز معلم ویژه‌برنامه استاد فلسفه و غرب‌شناس برجسته، دکتر کریم مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود.

در این مراسم از کتابخانه تخصصی فلسفه و غرب‌شناسی به همراه ۲۰ جلد از آثار انتشارات پژوهشگاه علوم انسانی رونمایی به‌عمل می‌آید.

همچنین طبق برنامه در این مراسم محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سخنرانی خواهند کرد.

این همایش دوشنبه، ۱۰ اردیبهشت‌ماه ۴۰۳ از ساعت ۹ الی ۱۲ در تالار تمدن پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار خواهد شد.

کد خبر 6089680 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • راهپیمایی تکریم حجاب و عفاف در شاهرود برگزار می‌شود
  • مراسم نکوداشت اکبر زنجان‌پور با حضور استادش
  • نونزدهمین مراسم «شب کارگردان» برگزار شد/ آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟
  • جایزه‌ای به نام اکبر زنجانپور اهدا شود/آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟
  • ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم
  • دومین جشنواره «عروسک خونه» پایان یافت
  • دعوت رئیس شورای شهر از سرمایه‌گذاران برای حضور در میمند
  • ویژه‌برنامه استاد مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود
  • پرواز پاراگلایدرها در آستانه روز ملی خلیج فارس