Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران آیت الله  ابراهیم رئیسی، ‌رئیس جمهور روز دوشنبه در «اولین همایش اطلاعاتی سه جانبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرماندهی انتظامی و وزارت اطلاعات» با تبریک ایام دهه فجر و با تقدیر از اقدامات گسترده نیروهای حافظ امنیت کشور، گفت: اساس انقلاب اسلامی برای حاکمیت  دین، ارزش‌های الهی و مردم‌سالاری بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




رئیس جمهور افزود: بسیاری به پیروزی انقلاب باور نداشتند اما امام خمینی (ره) در مقابل همه ناباوری‌ها ایستاد و بر اصول انقلاب اسلامی تاکید کرد و با کمک مردم توانست این رویداد بی نظیر را شکل دهد.



امروز پیام انقلاب به تمام منطقه و جهان رسیده است



رئیسی افزود: دشمنان می‌خواستند پیام انقلاب از جغرافیای ایران خارج نشود اما امروز صدای آن به تمام منطقه و جهان رسیده است.

رئیس جمهور اظهار داشت: دشمنان انقلاب و مردم هر توانمندی کشور را هدف قرار داده و آن را تهدید و تحریم می‌کنند. دشمنان جمهوری اسلامی از روش‌های نوین و ترفندهای شیطانی استفاده می‌کنند و علم و فناوری را برای دشمنی با مردم کشورمان در خدمت گرفته‌اند.



رئیسی تاکید کرد: دشمنان می‌دانند که امکان از بین بردن انقلاب اسلامی وجود ندارد لذا به سمت متوقف کردن مسیر توسعه و تعالی کشور رفته‌اند.



ضرورت هم افزایی دستگاه‌های اطلاعاتی برای خنثی سازی توطئه‌ دشمنان



آیت الله رئیسی در ادامه با تاکید بر ضرورت هم افزایی و همفکری دستگاه‌های اطلاعاتی برای خنثی سازی توطئه‌های دشمنان،‌ افزود: نیروهای اطلاعاتی، دیده‌بان‌های امین کشور هستند اما صرف هشدار دادن آنها کافی نیست و باید از بروز فتنه و حوادث، پیشگیری شود.

رئیس جمهور در تبیین اولویت‌های دستگاه‌های اطلاعاتی کشور،‌ اظهار داشت: «جلوگیری از نفوذ»، «برخورد با سرشبکه‌های فساد» و «از بین بردن مافیای قاچاق» اولویت این دستگاه‌هاست.

آیت الله رئیسی در ادامه با تاکید بر اینکه دشمن بدنبال تغییر نظام محاسباتی مدیران است، افزود: متاسفانه در مقاطعی از سالهای پس از انقلاب، دشمن موفق شد در برخی از مدیران ما، این تغییر نظام محاسباتی را بوجود بیاورد و موجب شود نگاه آنها از «رهبری و مردم» فاصله بگیرد.


دستگاه‌های اطلاعاتی مراقبت کنند مسئولان از ارزش‌های اسلامی و مردم فاصله نگیرند



رئیسی چرخش نگاه مدیران، از «ما می‌توانیم» به «ما نمی‌توانیم»، را یکی از اهداف عملیاتی جریان نفوذ در کشور عنوان نموده و با خطاب قراردادن مدیران دستگاه‌های اطلاعاتی، تاکید کرد: مراقبت کنید مسئولان کشور، از ارزشهای اسلامی و از مردم فاصله نگیرند.

رئیس جمهور اظهار داشت:‌ وزارت اطلاعات باید همیشه چهره انقلابی داشته باشد، انقلابی بماند و در مصادر امر، عناصر انقلابی به کار گرفته شوند.



آیت الله رئیسی با تاکید بر اهمیت جایگاه حراست و گزینش در ارتقای کارآمدی ادارات و دستگاه‌های مختلف، گفت: گزینش‌ها و حراست‌ها در کشور نه افراط کنند و نه تفریط و مراقب باشند به کسی ظلم نشود اما حتما افراد کارآمد و دارای صلاحیت، در مناصب به کارگرفته شوند.

رئیس جمهور ادامه داد:‌ مدیران با کمک نهادهای اطلاعاتی و نظارتی، ادارات و دستگاه‌های اجرایی را از عوامل نارضایتی مردم از قبیل «رشوه، فساد و کم کاری» پاک سازی کنند.



باید بساط مافیای قاچاق و مافیای واردات با هم‌افزایی دستگاه‌های اطلاعاتی برچیده شود



رئیسی در پایان ضمن تقدیر از تلاش‌های اثرگذار دستگاه‌های اطلاعاتی در حوزه‌های مختلف، با گلایه از ناکافی بودن اقدامات انجام شده در مبارزه با قاچاق سازمان یافته کالا علی رغم تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری، اظهار داشت: باید بساط مافیای قاچاق و مافیای واردات با هم‌افزایی دستگاه‌های اطلاعاتی برچیده شود. کشف و برخورد با شبکه‌های فساد اقتصادی، مردم را شادمان و امیدوار می‌کند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: ابراهیم رئیسی برخورد با مافیا قاچاق دستگاه های اطلاعاتی انقلاب اسلامی رئیس جمهور هم افزایی آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۶۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد

جانشین سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: عملیات وعده صادق همه مظلومان جهان را امیدوار کرد، این عملیات سبب شده است که در رژیم صهیونیستی جنگ داخلی ایجاد شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، سردار مرتضی عمو مهدی صبح امروز _سه شنبه یازدهم اردیبهشت_ در آیین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهاقان اظهار کرد: دیدگاهی بعد از ظهور انقلاب اسلامی ایران شکل گرفته که هدف آن برقراری حاکمیتی بر پایه عدل و عدالت با کمک مردم مظلوم است و این دیدگاه روز به روز محبوب تر و طرفداران آن زیاد تر می‌شود.

وی با بیان اینکه وضعیت جهان باید از دست زورگویان و کسانی که قصد دارند با تحمیل فشار به بقیه حکومت کنند نجات پیدا کند، افزود: ما برای برقراری نظم و عدل هزینه‌های زیادی داده‌ایم و توطئه‌های بسیار علیه ما شده است اما ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیشتر رشد و توسعه داشته است.

جانشین سپاه حضرت صاحب الزمان (عح) استان اصفهان خاطرنشان کرد: چشم مستضعفان جهان به ما است؛ عملیات وعده صادق همه مظلومان جهان را امیدوار کرد، این عملیات سبب شده که در رژیم صهیونیستی جنگ داخلی ایجاد شود و مقامات آن‌ها استعفا دهند.

عمومهدی تصریح کرد: مردم مظلوم و مستضعف جهان به ویژه فلسطین، پس از شکل‌گیری حکومت رژیم صهیونیستی آرامش نداشته‌اند، جمهوری اسلامی ایران با کمک همین مردم مظلوم، ریشه این رژیم را خواهد کند.

وی با اشاره به ضرورت رفع موانع برای تشکیل تمدن نوین اسلامی تاکید کرد: اولین مانع شاه بود که با پیروزی انقلاب اسلامی ایران رفت و مردم در زیر چتر انقلاب اسلامی ایران قرار گرفتند، پس از آن حذف شدن رژیم غاصب صهیونیستی مطرح شد که همه باید تلاش کنند و پای کار باشند تا از صحنه روزگار محو شود.

جانشین سپاه حضرت صاحب الزمان (عح) استان اصفهان با اشاره به روز کارگر تصریح کرد: هرکسی که برای امرار معاش و رضایت خداوند متعال کار کند، کارگر است و باید از آن قدردانی شود.

عمو مهدی با تأکید بر این‌که باید در عرصه اقتصادی قوی شویم گفت: قوی شدن در عرصه اقتصاد نیازمند احترام و تکریم نیروهایی است که برای رشد کشور تلاش می‌کنند و برای تحقق تولید قدم بر می‌دارند.

وی ادامه داد: مردم شهرستان دهاقان با توجه به ظرفیت‌هایی که دارند به خوبی موضوع جهش تولید با مشارکت مردم را محقق کرده‌اند و به همین جهت باید تمامی دستگاه‌هایی اجرایی و همچنین بسیج حمایت‌هایی را که می‌توانند انجام دهند.

جانشین سپاه حضرت صاحب الزمان (عح) استان اصفهان ضمن قدردانی از فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج دهاقان اظهار کرد: برای فرمانده جدید ناحیه آرزوی توفیق داریم و انتظار می‌رود مدیریت شهرستان و دستگاه‌هایی اجرایی همراهی‌های لازم را داشته باشند.

به گزارش ایمنا، در این مراسم از زحمات عبدالرسول آقایی فرمانده سابق ناحیه قدردانی و بشیر کیانی‌نژاد به سمت فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج دهاقان معرفی شد، وی پیش از این ریاست سازمان بسیج عشایری استان اصفهان را بر عهده داشته است.

کد خبر 749303

دیگر خبرها

  • ۵ نکته مهم درباره برخورد دستگاه قضایی به دانه درشت ها
  • رئیسی: دشمن حتما در عرصه اقتصادی ناکام خواهد ماند
  • رئیسی: دشمن حتماً در عرصه اقتصادی ناکام خواهد ماند / باید همه حمایت‌های حقوقی، مالی و اجتماعی از کار و کارگر انجام شود
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • رئیسی: دشمن حتماً در عرصه اقتصادی ناکام خواهند ماند / باید همه حمایت‌های حقوقی، مالی و اجتماعی از کار و کارگر انجام شود
  • روایت خاندوزی از دستور رئیسی در پی تذکر رهبر انقلاب
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • با سفارش نمی‌توان مأموریت مبارزه با فساد را دنبال کرد
  • منصوری: در ۵۰ شاخص اقتصادی مهم روندی رو به رشدی داریم
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است