Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@15:36:52 GMT

پوزخند یحیی به بازیکن آزاد اعلام کنید، می‌گیریم

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۲۷۰۳۶

پوزخند یحیی به بازیکن آزاد اعلام کنید، می‌گیریم

فعالیت رقبای پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات و کوچه سوت و کور این باشگاه که بدون خبر نقل و انتقالاتی بوده، باعث نگرانی هواداران این تیم در دو جام باقی مانده شده است.

به گزارش "ورزش سه"، این مساله ای است که هم رضا درویش به عنوان مدیرعامل این باشگاه و هم یحیی گل محمدی بعد از دیدار برابر فولاد خوزستان در سوپرکاپ درباره‌اش صحبت کردند، در حالیکه شاید کنایه‌ای نیز در لا به لای صحبت‌های خود به یکدیگر نیز زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تنها 5 روز به پایان نقل و انتقالات باقی مانده است و سرخ‌ها از تنها بازیکنی نیز که در اختیار گرفته‌اند (احمد گوهری) به دلیل بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی‌شان نمی‌توانند سود ببرند. مساله‌ای که در فاصله کم باقیمانده تا پایان نقل و انتقالات و شرایط خاصی که پرسپولیس به واسطه محرومیت نقل و انتقالاتی بابت شکایت علیرضا بیرانوند دچار آن شده، نگرانی هواداران را بیش از گذشته کند.

 

اما شاید بد نباشد در شرایط کنونی به حرف‌های متناقض مدیرعامل و سرمربی پرسپولیس در پایان دیدار سوپرکاپ بپردازیم. جایی که کنایه‌هایی نیز به یکدیگر زدند.

 

بهتر است ابتدا به صحبت‌های رضا درویش بپردازیم؛ جایی که مدیرعامل پرسپولیس در واکنش به موضع نقل و انتقالاتی این باشگاه با اشاره به بی‌پولی و درخواست بالای بازیکنان مدنظر و همچنین تمایل به جذب بازیکن آزاد (در مقطع نیم فصل!) اینطور توضیح داده است: ما خودمان از یحیی گل‌محمدی خواستیم که هر بازیکنی مدنظر دارد و آزاد است را ایشان صحبت کنند و ما قرارداد ببندیم. ایشان اسامی ای که دادند فهرست بازیکنان ثابت سایر تیمهاست که اصلا آزاد نیستند. 

 

این بخش اول صحبت‌های مدیرعامل پرسپولیس است. جایی که به شکلی واضح از تمایل برای جذب بازیکن آزاد خبر داده است. با این حال تمامی اهالی فوتبال به این موضوع آگاه هستند که در مقطع نیم فصل دستیابی به بازیکن آزاد و بدون قرارداد که از کیفیت لازم نیز برخوردار باشد، شاید یک خواسته محال باشد. 

 

به طور مثال کافی است نگاهی به نقل و انتقالات داخلی خودمان بیندازیم؛  استقلال در شرایطی اقدام به جذب صالح حردانی کرده که این بازیکن ملی‌پوش تحت قرارداد فولاد خوزستان بود و در نهایت با انتقال دو بازیکن خود (آرش رضاوند و عارف آقاسی) این انتقال را به سرانجام رساند. اتفاقی که هر دو باشگاه فولاد و استقلال را به خواسته خود رساند. 

 

 

 

فولاد مثال دیگری برای نقل و انتقالات می‌تواند باشد که در شرایطی که علیرضا کوشکی را جذب کرد که ستاره پیکان موردتوجه چند باشگاه دیگر نیز قرار داشت و در نهایت خوزستانی‌ها با پرداخت مبلغ رضایتنامه مدنظر خودروسازان وی را به خدمت گرفتند. بازیکنی که در همین بازی با پرسپولیس با ارسال خود از کرنر، این تیم را به گل قهرمانی سوپرکاپ رساند.

 

درویش که در قامت مدیرعامل پرسپولیس مسوول مستقیم مذاکره و تامین منابع لازم برای جذب نفرات لازم برای موفقیت مجموعه تحت اختیار خود است، البته در بخش بعدی صحبت‌هایش واکنش تندتری نسبت به سوال خبرنگاران داشت که از روند مذاکره با بازیکنان مدنظر یحیی گل محمدی سوال کرده بودند: منظورتان این است که من بروم بازیکنان را آزاد کنم؟ مثل اینکه از تیم ما بگویند آقای امیری را می‌خواهیم، ما او را آزاد خواهیم کرد؟

 

مدیرعامل پرسپولیس بار دیگر با تاکید به این موضوع با کلیدواژه بازیکن آزاد و تحت شرایط جذب، از آمادگی‌شان برای انتقال خبر داد: به ایشان (یحیی گل محمدی) و آقای پیروانی اعلام کردیم هر بازیکنی که "مدنظرشان" است و "امکان جذب" وجود دارد را اسمش را بگویند. صحبت مقدماتی را کنند و ما برای پول و قرارداد مشکلی نداریم و آماده قرارداد هستیم.

 

اما واکنش یحیی گل محمدی به این بحث و نقل و انتقالات باشگاه چه بود؟ سرمربی سرخ‌ها در این زمینه اینطور واکنش نشان داده است: من برای نیم فصل لیست خودم را دادم و امیدوار بودم که یکی دو بازیکن را بگیریم اما به هر حال شرایط مالی این باشگاه اجازه را به ما نمی‌دهد و مثلا بازیکنی که خواستیم را فولاد (کوشکی) جذب کرد.

 

سرمربی پرسپولیس به همان بحث سختی‌های جذب بازیکن در نیم فصل اشاره کرد و به نوعی آن را هنر مدیریت و البته خزانه پر باشگاه مرتبط دانست و با پوزخندی جالب اینطور به آن واکنش نشان داد: شرایط جذب بازیکن در نیم فصل، سخت است و بازیکنانی که کیفیت دارند، قطعا تحت قرارداد هستند. همانطور که آقای کوشکی قرارداد داشت اما فولاد چگونه او را جذب کرد؟ توانستند رضایت پیکان را جلب کنند و بازیکن گرفتند. می‌توانیم برویم سراغ بازیکنان آزاد اما اگر در نیم فصل بخواهیم آنها را بخریم، سطح کیفی مدنظر ما نیست.

 

 


دیگر تفاوت در گفته‌های بین مربی و مدیرعامل درباره ادعای مربوط به خواسته بازیکن مدنظر برای دریافتی 5 میلیاردی بود. درویش با این ادعا درباره آن گفت: یک بازیکن خارجی بود که ما برای انتقالش نامه زدیم و گفتند 5 میلیون دلار برای رضایت نامه می‌خواهد و یک میلیون هم برای دستمزد که حداقل از بین تیمهای ایرانی می توانش را نداریم. 


از سوی دیگر یحیی نیز با اشاره به اینکه بازیکنانی که به باشگاه اعلام کرده چنین خواسته‌ای برای دریافت عدد 5 میلیاردی نداشته‌اند، گفته: فکر نکنم همچین بازیکنی را درخواست داده باشم و با این پول می‌توانستیم گومیس را بخریم. شش میلیون دلار بودجه دو سال ماست و بعید می‌دانم همچین چیزی باشد.

 

مدیرعامل پرسپولیس البته پرونده رامین رضاییان را همچنان باز عنوان کرد تا هواداران کمی دلخوشی و امیدواری داشته باشند: مشکلاتی را تیم او دارد و در پی رایزنی هستیم و ما تمام تلاش‌مان را به همراه آقا یحیی و آقا افشین انجام می‌دهیم که اگر مسیری میسر باشد، این کار را انجام دهیم.

 

یحیی که بعد از حضور رضا درویش در پست مدیرعاملی او را در چالش استعفای زودهنگام خود قرار داده بود، اکنون در شرایطی که همچنان شروط وی در خصوص پرداختی به بازیکنان و حضور موفق در نقل و انتقالات به نتیجه نرسیده به نیمکت بازگشته و باید دید تصمیم او در فاصله 5 روز مانده به پایان نقل و انتقالات و مسیری که باشگاه در جذب بازیکن در نظر گرفته چه خواهد بود. مدیری که آب پاکی را روی دست وی و همچنین هواداران ریخته و در شرایطی که به دنبال پرداختی به بیرانوند برای باز شدن پنجره نقل و انتقالات هستند، مدعی شده که باید به دنبال "بازیکن آزاد" باشند چرا که باشگاه توان مذاکره مالی با تیم‌ها را نخواهد داشت.

پرسپولیس تهران رضا درویش (مدیرعامل) یحیی گل محمدی (سرمربی) نقل و انتقالات نیم فصل 1400

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران رضا درویش مدیرعامل یحیی گل محمدی سرمربی نقل و انتقالات نیم فصل 1400 مدیرعامل پرسپولیس نقل و انتقالاتی نقل و انتقالات یحیی گل محمدی بازیکن آزاد جذب بازیکن رضا درویش نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۷۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلر پرسپولیس اردوی تیم ملی جوانان را از دست داد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در یکی از تمرینات اخیر پرسپولیس بعد از پایان تمرین عبدالکریم حسن بازیکن قطری سرخپوشان اقدام به تمرین در زدن ضربه پنالتی می کند که محمد گندمی درون دروازه قرار می گیرد اما ضرب شوت بازیکن قطری به قدری سنگین بوده که دو مچ دروازه بان جوان پرسپولیس برمی گردد و دچار شکستگی می شود.

این بازیکن به مدت 12 هفته از میادین باید دور باشد و با این مصدومیت اردوی تیم ملی جوانان را هم از دست می دهد. او به تازگی به این اردو دعوت شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟
  • اسم عبدالکریم حسن عوض شد؛ من را کیمو صدا کنید!
  • تعویض هایی که بلای جان پرسپولیس شد؛ کپی برداری اوسمار از روی دست یحیی
  • گلر پرسپولیس اردوی تیم ملی جوانان را از دست داد
  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • پرسپولیس جلوتر از استقلال
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • حسینی هرگز اینطور نخندیده بود (عکس)
  • پنج بازیکن زیر 23 سال روی نیمکت پرسپولیس
  • علاقه ژیرونا به جذب سرجی روبرتو به عنوان بازیکن آزاد