Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود حسین نژاد در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: این دختر شایسته ارومیه ای شهریور ماه امسال با کسب همزمان  ۲ مدال (طلای جوانان و نقره نوجوانان) در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی شاهرود در استان سمنان از سوی کمیته فنی به اردوی تیم ملی دعوت شده است.

وی اظهار داشت: سوین تابع خیام از ورزشکاران با استعداد و یکی از پدیده های نوظهور رشته سه گانه در سطح ایران محسوب می شود که چندین عنوان قهرمانی ایران در رده های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان کشور دارد و شانس زیادی برای پوشیدن پیراهن تیم ملی و اعزام به مسابقات بحرین دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین نژاد ادامه داد: تمرینات مستمر و منظم این ورزشکار بدون هیچ وقفه ای زیر نظر مربیان (احمدی و یوسفی) هیات سه گانه در طول ایام سال برگزاری می شود و این دختر ورزشکار با آمادگی صددرصد وارد اردو خواهد شد و امید می رود با عضویت در تیم ملی، پاداش زحمات چندین ساله خود، هیات، مربیان و خانواده تلاشگر و زحمتکشش را  به دست آورد.

وی با اشاره به اینکه هیچ مشکلی در خصوص نبود امکانات ورزشی از جمله دوچرخه کورسی نداریم افزود: خوشبختانه هیات سه گانه استان طی چند سال گذشته تعداد ۲۰ دستگاه دوچرخه جاینت و ژیتان خریداری و در طول سال در اختیار تیم منتخب استان جهت انجام تمرینات قرار داده است و  با توجه به تورم و گرانی سرسام آوری که هم اکنون با آن مواجهیم، پس از این تهیه چنین دوچرخه هایی دشوار خواهد بود.

حسین نژاد رشته دو گانه (دواتلون)که شامل رشته های دوومیدانی و دوچرخه سواری می باشد را یکی از سخت ترین و پرهزینه ترین رشته های ورزشی عنوان کرد و گفت: حمایت هیات مربوطه از ورزشکاران این رشته ورزشی همواره انجام می شود و با والدین این دختر ملی پوش (سوین تابع خیام) نیز همکاری و مساعدت لازم را به کار بسته ایم تا با در اختیار داشتن بهترین امکانات لازم اعم از دوچرخه و لوازم ورزشی مناسب بتواند بهترین رکوردها را در اردوی پیش رو ثبت کرده و به عضویت تیم ملی در آید.

حسین نژاد با اشاره به اینکه اردوی تیم ملی دوگانه دختران از ۲۳ تا ۳۰ بهمن ماه جاری در مجموعه آزادی تهران برگزار می شود اظهار داشت: نفرات منتخب این اردو به مسابقات آسیایی ۲۰۲۲ بحرین که طی روزهای ۲۰ تا ۲۲ اسفند ماه امسال برگزار خواهد شد، اعزام می شوند.

به گزارش فارس، سوین تابع خیام آبان ماه سال ۹۹ مدال طلا و مقام قهرمانی رشته سه گانه دختران زیر ۱۶ سال کشور در تبریز را کسب کرده است.
این دختر ارومیه ای همچنین مدال نقره ۱۳۹۹ نوجوانان در کرمانشاه و همزمان طلای جوانان و نقره نوجوانان شهریور ماه ۱۴۰۰ سمنان را در کارنامه ورزشی خود دارد و امسال برای نخستین بار در تاریخ ورزش های سه گانه استان آذربایجان غربی، به اردوی تیم ملی دختران دعوت شد.

ترای اتلون «ورزش سه گانه»، یک ورزش ترکیبی است که شرکت‌کنندگان در آن با انجام سه مرحلهٔ استقامتی با یکدیگر رقابت می‌کنند و مراحل مسابقه شامل شنا، دوچرخه‌سواری و دو است و مسافت هر یک از این مرحله‌ها بسته به نوع مسابقه تغییر می‌کند.

ترای اتلون از سال ۲۰۰۰ در هر دو بخش مردان و زنان وارد برنامه مسابقات المپیک شده‌است و مسابقات بین‌المللی این رشته در مسافت‌های متعددی برگزار می‌گردد.

دواتلون "ورزش دوگانه" نیز یک ورزش ترکیبی زیر نظر فدراسیون سه گانه است که شرکت کنندگان در 2 رشته دوچرخه سواری و دو به مصاف هم می روند.

انتهای پیام

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز ورزش بانوان ورزش های دوگانه ارومیه دریاچه ارومیه اردوی تیم ملی حسین نژاد سه گانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۷۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد

رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ از یکم خردادماه در کشور‌های برزیل و ترکیه آغاز می‌شود که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس حساسیت و اهمیت این رقابت‌ها را در این سال به حداکثر خود رسانده است. تیم ملی والیبال کشورمان اردو‌های آماده‌سازی خود را از ۱۸ فروردین ماه آغاز کرد تا برای حضور هر چه بهتر در این رقابت‌ها آماده شود.

سرمربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی والیبال مردان ایران در نخستین اردو از استعداد‌های جوان والیبال کشور برای حضور در تمرینات دعوت کرد و در ادامه این تمرینات پائز ۳۹ بازیکن را جهت شرکت در اردوی آمادگی تیم ملی والیبال کشورمان فراخواند.

پس از گذشت ۹ روز از تمرینات، طبق اعلام فدراسیون جهانی والیبال که تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها تا روز پنجم اردیبهشت ماه مهلت ارسال فهرست ۳۰ نفره خود را داشتند مریس موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال ایران فهرست اولیه و ۳۰ نفره این تیم برای حضور در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ را اعلام کرد.

تمرینات ملی‌پوشان ادامه یافت و امروز (دوشنبه دهم اردیبهشت ماه) موریس موتا پائز لیستی ۱۸ نفره ارائه داد تا تمرینات با تعداد بازیکنان کمتر و به صورت جدی‌تر پیگیری شود.

علی رمضانی، محمدطاهر وادی، مهدی رضایی، امیرحسین صداقت، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، شهروز همایونفرمنش، امیرحسین ساداتی، میثم صالحی، علی شفیعی، مهدی جلوه، محمد ولی‌زاده، علیرضا فراهانی مصلح‌آبادی، متین احمدی، مرتضی شریفی، امیررضا سرلک بازیکنان دعوت شده به این اردو هستند.

همچنین امین اسماعیل‌نژاد از روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه به جمع اردونشینان افزوده خواهد شد تا در کنار ملی‌پوشان تمرینات خود را آغاز کند.

دیگر لژیونر‌های تیم ملی والیبال ایران هم به محض ورود به ایران و با تشخیص کادر فنی به اردو اضافه خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

دیگر خبرها

  • دعوت آزادکار نوجوان قمی به اردوی تیم‌ملی
  • تعیین تکلیف تعهدات ساینا Sدو‌گانه سوز+ قیمت
  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از هفت گلستانی به دومین اردوی تیم ملی جوانان کشورمان
  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد
  • دعوت ۴ کاراته کای کهنوجی به اردوی تیم ملی
  • برگزاری اردوی تیم ملی اسکواش دختران جوان و نوجوان در تبریز