Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، مسابقات دارت خبرنگاران به مناسبت هفته فرهنگی و گرامیداشت ایام الله دهه فجر و با همکاری هیات انجمن‌های ورزشی استان و کمیته ورزشی خانه مطبوعات آذربایجان‌غربی با حضور ۳۹ خبرنگار در ۲ بخش آقایان و بانوان به صورت تک حذفی در سالن دارت غدیر ارومیه برگزار شد.

در بخش مردان حمید یوسف زاده از زمان نیوز به مقام نخست رسید، سعاد وفاپیشه از خبرگزاری صداوسیما و رامین امید باراندوزی از کانال خبری متن و حاشیه ورزش به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نرگس موذنی از خبرگزاری فارس توانست قهرمان بخش بانوان شود، هانیه داوطب از پایگاه خبری اورمو به مقام نایب قهرمانی رسید و فاطمه آقازاده از آینا نیوز مقام سوم را به خود اختصاص داد.

جشنواره مسابقات ورزشی خبرنگاران در چهار رشته تیراندازی، دارت، فلوربال و فوتبالدستی به مناسبت هفته فرهنگی و ایام الله دهه فجر در حال برگزاری است.

انتهای پیام

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز ورزش دارت دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۷۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان مسابقات استندآپ پدل برد و پدل بردینگ بانوان در کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، اولین دوره مسابقات استندآپ پدل برد و پدل بردینگ انتخابی تیم ملی برای اعزام به مسابقات آسیایی و جهانی، از سوم اردیبهشت آغاز شد و تا هفتم اردیبهشت با شرکت ۱۲۰ ورزشکار کشور به میزبانی جزیره کیش برگزار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • مسابقات فوتسال دانش آموزان ابتدایی جنوب فارس
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • ورزشی‌های هفتم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • پایان مسابقات استندآپ پدل برد و پدل بردینگ بانوان در کیش
  • ورزشی‌های ششم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • مهم ترین خبرهای ورزشی فارس
  • بازتاب گسترده سفر رئیسی به پاکستان در رسانه‌های این کشور