Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج - استاندار کردستان در پایان سفر یک روزه به شهرستان مریوان گفت: امروز در این سفر دو پروژه آموزشی و درمانی و یک پروژه اقتصادی به بهره‌برداری رسید.

زارعی کوشا گفت: در جریان این سفر از مرز بین‌المللی باشماق هم بصورت سرزده بازدید کردیم چرا که این مرز از مهم‌ترین ظرفیت‌های استان کردستان است و ساماندهی آن جزو اولویت‌های توسعه‌ای کردستان به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می گوید: با جدیت هرچه تمامتر دنبال ساماندهی مرز باشماق هستیم چرا که از نظر میزان ترانزیت یکی از مهم‌ترین مرز‌های زمینی کشور به شمار می‌رود و باید این مرز را به جایگاهی برسانیم که در شان جمهوری اسلامی ایران و استان کردستان باشد.

زارعی کوشا گفت: در سفر آینده به شهرستان مریوان در حوزه‌های مختلف سرمایه‌گذاری از جمله گردشگری ورود خواهیم کرد چرا که مریوان ظرفیت‌های بی‌بدیلی برای تبدیل شدن به قطب گردشگری را دارد.

استاندار کردستان می گوید: منطقه آزاد بانه و مریوان نیز که در دست اقدام است و با تصویب اساسنامه آن در دولت، دفتر آن را در مریوان افتتاح خواهیم کرد و تلاش می‌کنیم این منطقه جزو بهترین مناطق آزاد کشور شود.

او با بیان اینکه کردستان از لحاظ شاخص‌های توسعه‌ای نسبت به میانگین کشور عقب است، گفت: برنامه کلی مدیریت اجرایی استان این است که کردستان را در شاخص‌های توسعه‌ای به میانگین کشور برسانیم.

دکتر زارعی‌کوشا می گوید: مریوان ظرفیت‌های خوبی از جمله مرز، دریاچه زریوار و منطقه آزاد را دارد و در آینده بسیار نزدیک تحول خوبی را در این شهرستان رقم خواهد زد.

استاندار کردستان در پایان سخنان خود موضوع ارزیابی مدیران و تغییر و تحول مدیریتی در استان را مورد تاکید قرار داد وگفت: ما در انتخاب مدیران اصالت را بر توانمندی و شایستگی قرار داده‌ایم و باتوجه به شناخت و اشراف نیرو‌های استان، نقطه تمرکز ما استفاده از نیرو‌های بومی است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مرزباشماق مریوان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۷۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ برگزاری نشست تخصصی الزامات ساماندهی تنظیم گری ریلی در کشور؛ 18 اردیبهشت

تین نیوز

نشست تخصصی الزامات ساماندهی تنظیم گری ریلی در کشور، روز سه شنبه 18 اردیبهشت ماه امسال برگزاری می شود.

به گزارش تین نیوز، این نشست تخصصی در چارچوب اولین همایش سالانه بین المللی تنطیم گری و رقابت در ایران،  برگزار خواهد شد.

محورهای گفت و گو در این نشست تخصصی، شامل چالش های تنظیم گری صنعت حمل و نقل ریلی در ایران و راهکارهای ارتقای تنظیم گری صنعت حمل و نقل ریلی در ایران است.

در این نشست تخصصی یاسر حاتم زاده عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس، سبحان نظری رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی شرکت های حمل  و نقل ریلی و خدمات وابسته، محمد سیاوشی رئیس کارگروه حمل و نقل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، افسانه شفیعی مشاور رئیس و عضو هیئت علمی موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی و مسعود فتحعلی رئیس بخش حمل و نقل مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی سخنرانی می کنند.

زمان برگزاری نشست تخصصی الزامات ساماندهی تنظیم گری ریلی در کشور ساعت 10 تا 12 روز سه شنبه 18 اردیبهشت ماه 1403 و مکان برگزاری این نشست خیابان کارگر شمالی، رو به روی پارک لاله، نبش کوچه همدان، پلاک 1204 ، طبقه هشتم، سالن شهید مطهری می باشد.

به گزارش تین نیوز، ورود به نشست تخصصی الزامات ساماندهی تنظیم گری ریلی، برای عموم آزاد است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تکلیف استاندار کردستان به دستگاههای اجرایی برای پرداخت مطالبات شهرداری
  • روستایی در مریوان که میزبان لک لک های مهاجر است + فیلم و تصاویر
  • ساماندهی اتباع مجاز در کرمانشاه
  • دولت دنبال رفع دغدغه‌های معلمان است + فیلم
  • اتباع مجاز در کرمانشاه ساماندهی می‌شوند
  • معاون نیروی دریایی سپاه: مسکونی سازی برخی جزایر خلیج فارس با جدیت دنبال می‌شود
  • معاون نیروی دریایی سپاه: مسکونی سازی برخی جزایر خلیج فارس با جدیت دنبال می شود
  • ◄ برگزاری نشست تخصصی الزامات ساماندهی تنظیم گری ریلی در کشور؛ 18 اردیبهشت
  • مردمی کردن اقتصاد توسعه پایدار کشور را به دنبال دارد
  • آغاز عملیات مبارزه با آفات در ۲۰۰ هکتار از جنگل‌های مریوان