Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-27@13:07:44 GMT

چرا هاشمی نسب سمت نیمکت پرسپولیس نرفت؟

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۲۷۵۷۲

‍‍‍‍‍‍

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، مهدی هاشمی نسب پس از قهرمانی فولاد در دیدار سوپرجام با پیروزی مقابل تیم فوتبال پرسپولیس، اظهار کرد: سوپرجام تک بازی است و معمولا شرایط خاص خود را دارد و با انگیزه‌ای که برای بازیکنان به وجود آوردیم جز پیروزی به چیزی فکر نمی‌کردیم.

وی ادامه داد: شرایط ما در جدول بد بود و قصد داشتیم پیروز شویم تا نیم فصل دوم لیگ را با شرایط بهتری آغاز کنیم و خداراشکر قهرمان شدیم و به مردم خوزستان تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در مورد دیر اضافه شدنش به جمع کادر فنی این تیم، عنوان کرد: یک مقدار مشکلات خانوادگی داشتم و پدر و مادرم مقداری کسالت داشتند و با توجه به این که خانواده‌ام از هر چیزی برای من مهم‌تر هستند ترجیح دادم در کنار آن‌ها باشم و خداراشکر بهتر شدند و به جمع فولادی‌ها اضافه شدم.

هاشمی‌نسب در مورد این که در آغاز بازی سمت نیمکت پرسپولیس نرفت، گفت: تمام دنیا این گونه است که فقط سرمربی می‌رود سمت نیمکت حریف و این که ۳۰ نفر سمت نیمکت یکدیگر می‌روند و ممکن است در وسط مسابقه اتفاقاتی رخ دهد.

وی گفت: هم نیمکت‌ها دوستان من هستند و هم‌بازیان من هستند و این مساله دلی است و گاهی دلت نمی‌خواهد سمت یک نیمکت بروی.  

او در رابطه با اخراجش نیز، گفت: بعد از اخراج شدن در نیمکت حریف، سوت‌ها برگشت و یک دو مورد خطایی که اصلا خطا نبود و کارت نداشت را شاهد بودیم و این مسائل جزیی از فوتبال است اما در این مسابقه مستحق اخراج نبودم.

منبع: ایسنا این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد فروش فوری ایران خودرو ۲۱ بهمن ماه + جزییات و لینک ثبت نام پرسپولیس فولاد خوزستان مهدی هاشمی نسب سوپرجام بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر اخبار مرتبط واکنش مطهری به اخراجش در دیدار سوپرجام شیری: از هواداران پرسپولیس عذرخواهی می کنم فولاد قهرمان سوپرجام ایران شد نکونام: برابر پرسپولیس باید از کوچک‌ ترین فرصت استفاده کنیم گل‌ محمدی در تمرین پرسپولیس حاضر شد اوضاع پرسپولیس مناسب نیست اما ما کارمان را ادامه می دهیم ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ شرایط فروش خودرو ثبت نام ایران خودرو ثبت نام سایپا نمودار تغییرات قیمت طلا . ارز . شاخص بورس آخرین خبر ها چرا هاشمی نسب سمت نیمکت پرسپولیس نرفت؟ واکنش مطهری به اخراجش در دیدار سوپرجام شیری: از هواداران پرسپولیس عذرخواهی می کنم مانع زدایی از فعالیت‌ های بخش تعاون برای دولت ویژه است عرضه روزانه مرغ به ۷هزار و ۸۰۰تن می رسد کاهش سرعت اینترنت در دولت سیزدهم دیدار فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی با رهبر معظم انقلاب ۹۴درصد دانش‌آموزان دوز اول واکسن را تزریق کردند جدیدترین انواع اتو بخار چند؟ + جدول شنیده شدن صدای انفجار در تل‌آویو ادامه آزادسازی سواحل کشور ۱۱راه حیاتی برای نجات از پیک اومیکرون آمادگی آمریکا برای دور جدید مذاکرات با روسیه طالبان گزارش شورای امنیت را تکذیب کرد پوتین و ماکرون پشت میز معروف کرملین چگونه پیامک های مزاحم را مسدود کنیم؟ تلویزیون‌ ۵۰ اینچ قیمت مناسب چند؟ (جدول) گفت و گوی دبیرکل ناتو و اردوغان معمای هایزر؛ فرستاده کارتر در ایران چه ماموریتی داشت؟ حصول توافق نیازمند اتخاذ تصمیمات مهم از طرف های غربی است هندی ها به ممنوعیت حجاب در مدارس اعتراض کردند ساخت نخستین ربات زنده با قابلیت تولید مثل! هزینه ۱۰ میلیونی اقامت در هتل های ارزان اصفهان + جدول چه روغن‌ هایی برای کودکان خطرناک است؟ رکورد تاریخ صنعت مس ایران را شکستیم آخرین قیمت روز جاروبرقی + جدول کسانی برای کارگران تصمیم می گیرند که یک شب هم گرسنه نخوابیدند سیاست منطقه‌ ای ایران درست است؟ رییسی بر تقویت سطح روابط ایران و ترکیه تاکید کرد رکورد دوباره قیمت وام مسکن؛ ۱۲۴ میلیون تومان از وام زوجین آب رفت دادستان تهران از بازداشتگاه اوین بازدید کرد پادکست منهای اقتصاد گزیده خبرها ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ اقلیم کردستان عراق ۱۰ زندانی ایرانی را تحویل داد قیمت روز محصولات ایران خودرو / تارا دنده ای ارزان شد (جدول) چگونه رمزارزها را ذخیره کنیم؟ / معرفی بهترین کیف پول‌ های ارز دیجیتال برای ایرانی ها پرفروش ترین رادیاتورهای پنلی + قیمت شرایط ثبت نام در سامانه امریه قوه قضاییه اعلام شد استفاده از کالای دست دوم را مد کنیم جنگ قدرت در عراق بانک ها حتما باید وام بدون ضامن را پرداخت کنند + فیلم خودرو با نفت تهاتر می شود؟ / سرانجام آزادسازی واردات خودرو به کجا رسید؟ حاشیه‌های سوپر کارت فوتبال ایران پادکست عصرگاه اقتصادآنلاین ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ پیش بینی قیمت طلا و سکه برای ۱۹ بهمن/ استقبال از کاهش قیمت‌ تلاش گل گهر برای افزایش سهم تجاری از بازار‌های داخلی و جهانی صدور مجوزهای صادرات محصولات کشاورزی به مالزی تسریع می شود سفیر جدید فلسطین در تهران با ۵ میلیون چه موبایلی بخریم؟ (جدول) حول در صنعت پرداخت با توسعه کیف پول الکترونیکی فرار رو به جلوی دژپسند DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: پرسپولیس فولاد خوزستان مهدی هاشمی نسب سوپرجام هاشمی نسب سمت نیمکت ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۷۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج بازیکن زیر 23 سال روی نیمکت پرسپولیس

به گزارش ورزش سه با اینکه ترکیب اصلی پرسپولیس در اراک تقریبا قابل پیش بینی بود و حتی از چند روز قبل به نظر می‌رسید محمد خدابنده لو جای عالیشاه بازی کند اما در مورد نیمکت سرخ‌ها شرایط غیر قابل پیش بینی بود.

با مصدومیت امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند که مشخص بود به اراک نخواهند رفت و سپس غیبت عجیب سعید صادقی و سپس خط خوردن نام وحدت حنانوف از لیست جا برای جوان‌ها باز شد تا به لیست بیست نفره تیم‌شان در این مسابقه برسند.

در حالی که امیررضا رفیعی تنها بازیکن زیر 23 سال ترکیب اصلی سرخ‌هاست این تیم روی نیمکت پنج بازیکن زیر 23 سال دارد که مهرشاد اسدی دروازه‌بان ذخیره، میلاد سورگی وینگر، علیرضا بابایی مدافع راست و محمد بادپا و ابوالفضل بابایی در نقش مهاجم این  پنج بازیکن جوان هستند.

محمد مهدی احمدی 24 ساله هم روی نیمکت پرسپولیس دیده می‌شود ضمن اینکه محمد خدابنده لو هم از بین بازیکنان اصلی پرسپولیس 24 سال سن دارد و حضور او در ترکیب اصلی و نیمکت نشینی وحید امیری باعث شده تا میانگین سنی سرخ‌ها در این بازی در ترکیب اصلی هم تا حدودی پائین بیاید.

علی نعمتی، وحید امیری، سینا اسدبیگی، فرشاد فرجی  و محمد مهدی احمدی پنج بازیکن بزرگسال نیمکت پرسپولیس در اراک هستند.

دیگر خبرها

  • قیمت محصولات ایران‌خودرو +جدول
  • قیمت خودرو امروز ۸ اردیبهشت +جدول
  • قیمت خودرو امروز ۸ اردیبهشت + جدول
  • قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت جدید ۲۲ محصول ایران خودرو و سایپا در بازار + جدول
  • پنج بازیکن زیر 23 سال روی نیمکت پرسپولیس
  • ترمز ریزش قیمت خودرو کشیده شد/ آخرین قیمت پژو، سمند، شاهین، کوییک و دنا + جدول
  • قیمت جدید محصولات مدیران خودرو + جدول اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت جدید شاهین در بازار / این مدل ۸۷۰ میلیون تومان شد + جدول قیمت