Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع یمنی از شهادت یک غیرنظامی و زخمی شدن چهار نفر دیگر در تیراندازی نظامیان سعودی به صعده در شمال یمن خبر دادند.

به گزارش مشرق به نقل از المسیره، منابع یمنی از شهادت و زخمی شدن ۵ غیرنظامی در تیراندازی نظامیان سعودی به بخش مرزی منبه در استان صعده یمن خبر دادند.

بر اساس این گزارش، نظامیان سعودی به سمت مراکز تجاری و منازل شهروندان در مناطق المفتح و الرقو در بخش مرزی منبه تیراندازی کردند که در پی آن یک شهروند یمنی شهید و ۴ نفر دیگر از جمله یک مهاجر آفریقایی تبار زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که در بمباران توپخانه ای و موشکی مناطق آل الشیخ و الرقو طی روز گذشته که در همین بخش روی داد ۴ شهروند یمنی زخمی شده بودند.

لازم به ذکر است که نظامیان سعودی به صورت روزمره روستاهای مرزی یمن را هدف حملات توپخانه ای، موشکی و تیربار قرار می‌دهند که اغلب به شهادت و زخمی شدن غیرنظامیان منجر می‌شود و جامعه بین الملل نیز در این خصوص سکوت پیشه کرده است.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو جشنواره فجر بورس قیمت یمن استان صعده عربستان سعودی مشرق استان صعده یمن خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت نظامیان سعودی زخمی شدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۷۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحشت آمریکا از آسمان یمن + فیلم

بامداد امروز انصارالله در ادامه تلاش‌های خود برای حمایت از مردم غزه یک پهپاد ام کیو_۹ متعلق به ارتش آمریکا را در آسمان صعده منهدم کرد که این هدف گیری با تعدادی موشک مناسب دریایی انجام شده است.

این پهپاد در حین انجام مأموریت خصمانه خود که به آن اشاره نشده در آسمان استان صعده در شمال یمن سرنگون شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • تیراندازی نظامیان صهیونیست به سوی خودرو فلسطینی در کرانه باختری
  • شهادت اسیر فلسطینی ۱۰ روز بعد از بازداشت توسط نظامیان صهیونیست
  • تصاویر پهپاد ساقط شده آمریکایی در صعده یمن
  • شهادت و زخمی‌شدن شمار دیگری از ساکنان غزه
  • وحشت آمریکا از آسمان یمن + فیلم
  • درگیری در جنین و شهادت ۲ جوان فلسطینی
  • صهیونیست‌ها به کرانه باختری حمله‌ور شدند
  • عکس/ حماسه حضور یمنی‌ها در حمایت از غزه
  • تصاویر حمله پهپادی اسرائیل به یک خودروی غیرنظامی
  • راهپیمایی باشکوه یمنی‌ها در حمایت از غزه