Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - منصور امیریان گفت: در حال حاضر به روزرسانی واحدهای کنترل کیفیت محصولات سبزی و صیفی در۲۰ درصد گلخانه‌های این شهرستان آغاز شده است.

او گفت: کنترل کیفیت، و تولید محصول سالم در همه گلخانه‌های موجود در شهرستان در دستور کار این مدیریت است و در مراحل بعدی اجرایی خواهد شد.

مدیر جهاد کشاورزی مرودشت گفت: استقرار یک واحد کنترل کیفیت در واحد های گلخانه‌ای از دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی وزارت خانه در راستای تولید محصول گواهی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: تامین و تجهیز منابع و امکانات مورد نیاز و نظارت بر کلیه مراحل تولید تا عرضه محصولات گلخانه ای و مطابق با استاندارهای ابلاغی در دستور کار این مدیریت قرار گرفته و به گلخلانه داران ابلاغ شده است.

امیریان گفت: در راستای تولید محصولات صادراتی علاوه بر استفاده از ظرفیت کلینیک‌های گیاهپزشکی، به ازای هر ده هکتار گلخانه یک کارشناس کنترل کیفی به کار خواهیم گرفت.

او گفت: همه سعی ما بر این است که موانع صادرات از سر راه تولید کنندگان برداشته شود و تولید محصول با کیفیت و مطابق با استاندارهای جهانی و رسیدن به چشم انداز ترسیمی وزرات جهاد کشاورزی از اولولیت ‌های این مدیریت است که با نظارت و کنترل مراحل تولید تا عرضه محصول محقق خواهد شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت گفت: نظارت بر کنترل کیفیت و تولید محصول، رعایت موراد اعلام شده از سوی کشور مقصد صادرات، الزام گلخانه داران به رعایت دستورالعمل‌ها و شیوه نامه‌های ابلاغی و به کار گیری کنترل کیفیت در این گلخانه‌ها به منظور اجرای مقررات بازرسی نیز در دستور کار است.

امیریان هدف از اجرای این طرح را ارتقاء کیفی و کمی محصولات سبزی و صیفی گلخانه‌ای این محصولات از مبدا تولید تا عرضه به بازارهای داخلی و خارجی و با توجه به لزوم بهره مندی از تجربیات جهانی در زمینه استانداردسازی و ارتقاء کیفیت محصولات کشاورزی عنوان کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی محصول فلفل دلمه ای کنترل کیفیت تولید محصول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۷۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات دور دوم مجلس در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، رئیس ستاد انتخابات در حوزه انتخابیه شهرستان‌های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در گفت و گو با  خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، گفت: انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنحان و پاسارگاد به دلیل نرسیدن مجموع آرای نامزد‌های برتر به حد نصاب یک‌پنجم مجموع آرای مأخوذه به دور دوم کشیده شد.

اسماعیل خوشبخت افزود: هیچ کدام از ۴۹ نامزد انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد موفق به کسب حد نصاب آرا نشدند و براساس قانون ۲ نامزد در رقابت انتخاباتی باقی ماندند.

فرماندار ویژه شهرستان مرودشت گفت: در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد برای دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس ۲۹۲ هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انتخابات دور دوم مجلس در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد
  • توزیع روزانه میوه و صیفی در میدان مرکزی به ۲۲ هزار تن رسید
  • رونمایی از سامانه سرمایه‌گذاری استان یزد
  • اعتراض شماری از مسوولان فنی و کنترل کیفی کارخانه های مواد غذایی
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه در استان اردبیل
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه
  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود
  • سطح گلخانه‌های کردستان به ۶۰ هکتار افزایش یافت
  • آغاز برداشت محصولات صیفی جات از مزارع مهران
  • نوآوری و کیفیت در مسیر سلامت؛ با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد