Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@23:36:58 GMT

برنامه‌های ۲۲ بهمن در فارس و شیراز

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۲۷۷۹۴

برنامه‌های ۲۲ بهمن در فارس و شیراز

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - حجت‌الاسلام حسین ملک مکان در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر در شیراز گفت: مراسم حرکت و رژه خودرویی و موتوری بزرگداشت پیروزی انقلاب، ساعت ۹ صبح روز ۲۲ بهمن، از مسیر‌های میدان الله و میدان معلم آغاز خواهد شد.

او گفت: خودرو‌های شرکت کننده در این برنامه، پس طی مسیر میدان الله، بلوار مدرس، خیابان کریمخان زند، بلوار شهید چمران و خیابان دکتر شریعتی، در میدان احسان متوقف خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملک مکان گفت: رژه موتورسواران نیز در بزرگداشت روز ۲۲ بهمن پیش‌بینی شده است که طی آن، شرکت کنندگان از میدان معلم به مقصد چهارراه شاهزاده قاسم، طی مسیر خواهند کرد.

قائم مقام ستاد بزرگداشت دهه فجر فارس گفت: محل تجمع شرکت کنندگان مراسم ۲۲ بهمن امسال حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) خواهد بود و حاجی بابایی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی هم سخنران این مراسم خواهد بود.

ملک‌مکان گفت: استفاده از خدمات قطار شهری و و اتوبوسرانی در ساعات برگزاری مراسم در شیراز رایگان است.

قائم مقام ستاد بزرگداشت دهه فجر فارس گفت: این مراسم در مناطقی از فارس که به لحاظ شیوع کرونا قرمز اعلام شده، به صورت خودرویی و در سایر مناطق به ۲ شکل پیاده و خودرویی است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد بزرگداشت دهه فجر فارس کرونا ویروس برنامه های 22 بهمن ۲۲ بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۷۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام (ره) به ایران و ایرانی و اسلام هویت داد

ایسنا/لرستان امام جمعه موقت خرم‌آباد گفت: امام خمینی (ره) نه‌تنها به ایران و ایرانی هویت داد، بلکه به اسلام هویت داد.

حجت‌الاسلام بهروز شمسی‌فر امروز (۱۲ اردیبهشت ماه) در جلسه استانی ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره)، گفت: امام خمینی (ره) نه‌تنها برای مسلمانان، بلکه برای جهانیان و آزادگان الگو است.

وی ادامه داد: کسی را پیدا نمی‌کنیم که مدیون امام نباشد، جایگاهی که مراجع، علما و حوزه‌های علمیه پیدا کردند، مدیون امام هستند.

او اضافه کرد: بزرگداشت این امام هرچه باشکوه‌تر باشد، بُردی برای جهان اسلام و ایران است، بویژه بعد از عملیات «وعده صادق» این مراسم بیشتر زیر ذره‌بین می‌رود. همه باید تلاش کنیم این مراسم از نظر کمی و کیفی با شکوه برگزار شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۱درصدی تولید نفت ایران در خلیج فارس
  • احتمال ریزش بهمن در گردنه تته/ مردم از تردد پرهیز کنند
  • امام (ره) به ایران و ایرانی و اسلام هویت داد
  • میدان‌داری شرکت‌های ایرانی در میدان‌های نفت و گاز غرب کارون
  • برنامه ریزی برای توسعه ۵ میدان نفتی
  • بزرگداشت روز خلیج فارس و رونمایی از ارج نامه محمدباقر وثوقی
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • بوی خون و تعفن در میدان بهمن | وجود کابلهای فشار قوی مردم اطراف راه آهن را آزار می دهد
  • رونمایی از آثار ۱۳ معلم مولف در مراسم تکریم مقام معلم
  • نوآوری و کیفیت در مسیر سلامت؛ با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد