Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-04@13:40:38 GMT

پرسپولیس طلسم شکنی می‌کند؟

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۲۷۹۸۹

پرسپولیس طلسم شکنی می‌کند؟

تیم پرسپولیس در تلاش است طلسم دیگری را در لیگ برتر بشکند.

به گزارش برنا؛ تیم فوتبال پرسپولیس تهران در حالی برای دیدار برابر نساجی مازندران در هفته هفدهم باید در مشهد به میهمانی نساجی برود که از این شهر در لیگ برتر امسال خاطره خوشی ندارد.

شاگردان یحیی گل محمدی که در دور رفت لیگ بیست و یکم در مشهد برابر پدیده با تساوی یک- یک متوقف شدند حالا امیدوار هستند ناکامی در مشهد را برابر نساجی و شاگردان ساکت الهامی جبران کنند تا خاطره تلخ آن مسابقه از خاطره پرسپولیسی ها پاک شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیسی ها برای دیدار برابر نساجی برای دومین بار طی این فصل راهی شهر مشهد می شوند و در تلاش هستند در آن دیدار خاطره تساوی پرحرف و حدیث مقابل پدیده را روبروی شاگردان الهامی فراموش کنند.

انتهای پیام// 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مشهد نساجی لیگ برتر پرسپولیس نساجی یحیی گل محمدی ساکت الهامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۷۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان تعداد حضور هواداران پرسپولیس برای دیدار با نساجی مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال نساجی و پرسپولیس در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر باید رو در روی هم قرار گیرند که ۳ امتیاز این بازی به هر دو تیم برای بهبود شرایط خود در جدول رده بندی کمک خواهد کرد. این بازی به میزبانی تیم نساجی و در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار خواهد شد.

در حالی که گفته می‌شد مدیران باشگاه نساجی قصد دارند تا ظرفیت بیشتری را به هواداران تیم پرسپولیس در این بازی اختصاص دهند اما این موضوع صحت ندارد و مطابق قانون ۱۰ درصد از ظرفیت ورزشگاه شهید وطنی در اختیار پرسپولیسی‌ها قرار خواهد گرفت.

به این ترتیب حدود ۶۰۰ هوادار پرسپولیسی می‌توانند با خرید بلیت، بازی تیم خود را برابر نساجی از نزدیک تماشا کنند. قرار است بلیت فروشی اینترنتی این دیدار از فردا یکشنبه ۱۶ اردیبشهت آغاز شود.

تیم‌های نساجی و پرسپولیس روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت و از ساعت ۱۸:۱۵ رو در روی هم قرار می‌گیرند.

کد خبر 6096281

دیگر خبرها

  • تدابیر ویژه باشگاه نساجی مازندران برای دیدار با پرسپولیس
  • میزان تعداد حضور هواداران پرسپولیس برای دیدار با نساجی مشخص شد
  • ساکت الهامی به دنبال طلسم شکنی برابر پرسپولیس
  • کار سخت مهاجمان پرسپولیس برابر «پولی»/ آمار خیره کننده مرد برزیلی
  • پولی در مسیر قهرمانی پرسپولیس (عکس)
  • مسن‌ترین بازیکن لیگ برای طلسم‌شکنی برگشت
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی بازی پرسپولیس
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی تمام نشدنی بازی پرسپولیس
  • یک جو وحشتناک در انتظار پرسپولیس
  • خیز بلند نساجی برای بقا در لیگ/ فولاد به لبه پرتگاه سقوط کرد