Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار هرمزگان در نشست با اعضای هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت تأمین و توسعه زیرساخت خلیج فارس، روند اجرای طرح ساماندهی، جمع آوری، تصفیه و انتقال پساب تصفیه شده فاضلاب بندرعباس جهت استفاده در صنایع غرب بندرعباس را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان، مهدی دوستی در این نشست با تاکید بر اهمیت اجرای طرح ساماندهی، جمع آوری، تصفیه و انتقال پساب فاضلاب بندرعباس، ضمن بررسی موانع و مشکلات اجرای این طرح، در راستای پیگیری رفع این مشکلات، دستوراتی را صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت تأمین و توسعه زیرساخت خلیج فارس با سهامداری تعدادی از صنایع بزرگ فعال در غرب بندرعباس، اجرای طرح ساماندهی، جمع آوری، تصفیه و انتقال پساب تصفیه شده فاضلاب بندرعباس جهت استفاده در صنایع غرب بندرعباس را بر عهده دارد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا مشکلات خلیج فارس خلیج فارس مشکلات برنا هرمزگان تصفیه تصفیه و انتقال پساب اجرای طرح ساماندهی فاضلاب بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۸۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ روستای شهرستان اهر از نعمت آب شرب برخوردار شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد خانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب استان در سال گذشته در راستای اجرای طرح تامین آب روستاهای استان و محرومیت زدایی از چهره روستاها از ۲ محل اعتباری طرح های ملی و استانی اقدام به تحت پوشش قراردادن ۴۰ روستا با بیش از ۱۵۷۰ خانوار در شهرستان اهر نموده است.

وی افزود: ارتقای هرچه بیشتر شاخص‌های فعلی به خصوص در بخش روستایی با روی کار آمدن دولت مردمی در دستور کار وزارت نیرو قرار گرفته است، بر این مبنا جهاد آبرسانی با هدف ارتقای شاخص‌های دسترسی جمعیت روستایی به آب پایدار جزو اولویت‌های وزارت نیرو قرار دارد تا از این طریق با استفاده از ابزارهایی نظیر تخصیص، توسعه زیرساخت توزیع آب و سایر ساخت و سازهای مورد نیاز شرایط جهش در آبرسانی روستایی مهیا شود.

خانی افزود: در این طرح با اجرای حفر و تجهیز ۳ حلقه چاه، احداث ۱۰ باب مخزن با مجموع ظرفیت ۶۵۰ متر مکعب و اجرای ۱۴ کیلومتر خط انتقال، ۵۵۰ نفر جمعیت از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند شده و تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی قرار گرفته اند.

کد خبر 6092837

دیگر خبرها

  • ۴۰ روستای شهرستان اهر از نعمت آب شرب برخوردار شدند
  • بازدید علمی دانش آموزان از تصفیه خانه آب ارومیه
  • عملکرد فیلتر ممبران در دستگاه تصفیه آب
  • اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • راه‌اندازی سه نیروگاه برق با ظرفیت ۵۸ مگاوات در صنایع بزرگ کرمانشاه
  • وعده شهردار سنندج برای ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش ‌
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • شرنگ شیرابه در کام خزر
  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر