Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سید «ابراهیم حسینی» روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، اظهار داشت: در راس نظام و انقلاب اسلامی ما ولی فقیه حضور دارد که شبه معصوم بوده و معصوم وار زندگی و افراد جامعه خود را خیرخواهانه نصیحت و هدایت می کند اما در راس حکومت طاغوت پادشاهی مستبد که کاملا در اختیار غرب قرار داشت و مردمان سرزمین خود را فراموش کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز رهبر معظم انقلاب تنها متعلق به جمهوری اسلامی ایران نیست، ایشان رهبر همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان هستند که طبق شریعت اسلام و مطابق احکام دینی رفتار می کنند و مسلمانان را از دسیسه های دشمنان این دین الهی آگاه و رهنمودهای لازم را ارائه می دهند.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: هرچند در زمان حکومت طاغوت هم مردم مسلمان بودند اما تفاوت امر در این است که آن زمان یک فرد فاسد در راس حکومت قرار داشت ولی امروز رهبری آسمانی و الهی زمام امور را در دست دارد و آحاد مختلف مردم اسلام واقعی که پر از مهر و عطوفت است را تجربه می کنند.

خدمت در نظام اسلامی افتخاری بزرگ است

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: در دوران حکومت طاغوت بسیاری از مردم حاضر به خدمت در دستگاه حکومتی نبودند و حتی بسیاری افراد از خدمت سربازی فرار می کردند که البته این فرار نوعی حسن به شمار می رفت اما امروز عکس این قضیه صدق می کند و خدمت در نظام و حکومت اسلامی افتخار و توفیقی بزرگ است.

وی در ادامه به ۴۳ سال حکومت پرافتخار انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در طول این سال ها با وجود همه تهدیدها و تحریم های دشمنان کشورمان راه پرافتخار و عزت خود را مقتدرانه طی کرده و خللی در آن ایجاد نشده است.

حجت الاسلام حسینی همچنین با اشاره به این آیه قرآن که می فرماید اگر دین خدا را یاری کنید خداوند شما را یاری می کند، افزود: انقلاب ما در راستای برقراری اسلام واقعی و ارزش های الهی و دینی شکل گرفت از این رو خداوند متعال نیز در مواقع سخت رهبران ما را یاری کرد تا بر دسیسه های دشمنان فائق آیند.

پیروی از ولایت فقیه رمز موفقیت انقلاب اسلامی بوده است

این مقام عالیرتبه در انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب انگیزه های دینی و وحدت کلمه را رمز موفقیت انقلاب در طول ۴۳ سال پیروزی انقلاب برشمردند، هرچند هدایت های داهیانه خود ایشان و پیروی مردم از ولایت مطلقه فقیه را نیز می توان یکی دیگر از دلایل بسیار روشن استمرار موفقیت های انقلاب عنوان کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش وظیفه مسئولان و مردم را در این مقطع زمانی برای حفظ انقلاب و دستاوردهای ارزشمند آن بسیار حساس و حیاتی برشمرد و گفت: انتظاری که از مسئولان می رود این است همانند اقشار مختلف مردم همیشه در صحنه دفاع از جمهوری اسلامی در صحنه حاضر و به حراست از دستاوردهای ارزشمند انقلاب که ثمره خون هزاران شهید و فداکاری جانبازان و ایثارگران است، بپردازند.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه مسئولان باید خدمتگذاری بیشتر به مردم و دشمن شناسی را سرلوحه و الگوی کارشان قرار دهند، افزود: مردم انقلابی و ولایی هم اگر همچنان پشت سر رهبری حرکت کرده و هوشیاری خود را برابر حیله ها و نیرنگ های دشمنان حفظ کنند قطعا پیروزی نهایی با خواهد بود.

پلیس جمهوری اسلامی با پلیس حکومت طاغوت قابل مقایسه نیست

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه در ادامه مقایسه ای هم در خصوص وضعیت پلیس در دوران انقلاب اسلامی و حکومت طاغوت داشت و افزود: پلیس جمهوری اسلامی خود را آمر به معروف و ناهی از منکر دانسته و با تمام وجود از ارزش ها و دستاوردهای نظام دفاع می کند.

وی با تاکید بر اینکه پلیس جمهوری اسلامی با پلیس حکومت طاغوت به هیچ وجه قابل مقایسه نیست، ادامه داد: پلیس جمهوری اسلامی در کنار مردم است و مبارزه با فساد و منکرات را سرلوحه کار خود قرار داده است اما پلیس زمان طاغوت خود حامی منکر و فساد بود و در برابر مردم قرار داشت.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: در نظام مستکبر آمریکایی پلیس به محض اینکه یک نفر دست به جیب می کند به تصور اینکه می خواهد دست به اسلحه شود به او شلیک می کند اما در نظام اسلامی و در اغتشاشات پلیس ما گلوله و سنگ و چوب می خورد ولی با وجودی که سلاح هم دارد دست به اسلحه نمی برد مبادا که ناخواسته به شهروندی عادی در میان اغتشاشگران گلوله ای اصابت کند.

این مقام عالیرتبه انتظامی با بیان اینکه پلیس جمهوری اسلامی امروز به معنای واقعی کلمه خدمتگذار مردم است و عموم شهروندان نیز اعتماد بسیار زیادی به ماموران انتظامی دارند، گفت: پلیس حافظ ارزش های اسلامی و خار چشم دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب است.

تحریم فرماندهان انتظامی به معنای درست طی شدن راه پلیس است

وی با اشاره به اینکه سردار اشتری فرمانده و جمعی از مدیران بلندپایه انتظامی کشور مورد تحریم آمریکا قرار گرفته اند، گفت: همین اقدام خصمانه نشان می دهد پلیس راه خود را درست طی می کند و ولایتمداری و دشمن شناسی آن ها، اینگونه دشمنان این مرز و بوم را تنگ آورده و عصبانی کرده است.

حجت الاسلام حسینی در پایان با اشاره به شهادت "علی اکبر رنجبر" مامور وظیفه شناس پلیس که اخیراً در جریان حمله یکی از اشرار به درجه رفیع شهادت نائل آمد، تصریح کرد: این شهید والامقام در راستای برقراری نظم و امنیت مظلومانه به شهادت رسید تا بازهم به جهانیان ثابت شود پلیس در کنار مردم است و نه مقابل آن ها و اگر اقدامی صورت بگیرد برای تامین امنیت مردمی است که همواره آن را مطالبه کرده اند.

برچسب‌ها سازمان عقیدتی سیاسی ناجا جمهوری اسلامی ایران انقلاب اسلامی ایران ایالات متحده آمریکا فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران امنیت کرمانشاه دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان عقیدتی سیاسی ناجا جمهوری اسلامی ایران انقلاب اسلامی ایران سازمان عقیدتی سیاسی ناجا جمهوری اسلامی ایران انقلاب اسلامی ایران ایالات متحده آمریکا فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران امنیت کرمانشاه دهه فجر پلیس جمهوری اسلامی حجت الاسلام حسینی انقلاب اسلامی اسلامی ایران حکومت طاغوت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۸۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه حسن روحانی به جنجال ساختن مسجد در پارک قیطریه/ مگر در انقلاب کسی را به زور باحجاب کردیم؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین حسن روحانی در جلسه دوره‌ای خود با وزیران و معاونان رئیس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم که دیروز برگزار شد، خواستار حفظ کرامت مردم در عرصه اجتماعی در کنار حل مشکلات معیشتی آن‌ها شد و گفت: دو نمونه اصلی حکومت اسلامی، حکومت پیامبر عظیم‌الشان اسلام(ص) و مولا امیرالمؤمنین(ع) است؛ باید ببینیم در امر به معروف و نهی از منکر سیره آن بزرگان چه بود؟ قرآن در بحث حجاب از نگاه افراد شروع می‌کند. امیرالمؤمنین نه تنها زن بی‌حجابی که از کنار جمع یارانش عبور کرد را تنبیه نکرد بلکه به دیگران گفت چرا به او نگاه می‌کنند؟

وی گفت: باید بررسی کرد که دستگاه‌های فرهنگی و صداوسیما در طول ۴۵ سال گذشته توانستند دین‌داری مردم را بیشتر کنند؟ واقعاً کار پلیس این‌گونه نهی از منکر است و تعلیم این کار را دیده‌اند؟ امروز سر ساخت مسجد دعوا می‌کنند درحالیکه اول باید نمازخوان تربیت کرد، اگر نمازخوان بیشتر شد، آن‌ها خودشان مسجد درست می‌کنند. در مقولات اجتماعی کرامت و حیثیت مردم را باید حفظ کنیم. مگر در انقلاب کسی را به زور باحجاب کردیم؟ وقتی انقلاب شد بسیاری از زنان باحجاب شدند و حتی چادر به سر کردند.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901507

دیگر خبرها

  • پلیس جمهوری اسلامی ایران مفتخر به حمایت مردم عزیز است
  • شوراها حلقه میانی بین حاکمیت و مردم هستند
  • شوراها حلقه میانی اصلی حاکمیت و مردم است / از خدمات نظام باید دفاع شود
  • اصول اساسی نظام «مردم محوری» است
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند
  • کنایه حسن روحانی به جنجال ساختن مسجد در پارک قیطریه/ مگر در انقلاب کسی را به زور باحجاب کردیم؟
  • لزوم تبیین دستاورد‌های انقلاب و اجرای طرح یاری گران در روستا‌ها
  • آن ها که در ایران می مانند و می خواهند آن را بسازند این مقاله را بخوانند / ۱۰۰۰ سال حکومت ایلیاتی و ۸۰۰ سال تعطیلی عقل و اندیشه و علم
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد