Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی فنونی‌زاده از عملکرد مهدی شیری و رضا اسدی در دیدار سوپرجام انتقاد کرد.

به گزارش مشرق، مرتضی فنونی‌زاده، پیشکسوت پرسپولیس درباره عملکرد این تیم در دیدار سوپرجام که با باخت یک بر صفر برابر فولاد همراه شد، اظهار کرد: پرسپولیس ۱۰ نفره بهتر از پرسپولیس ۱۱ نفره بازی کرد و اگر عبدی قدر موقعیت تک به تکش را می‌دانست، پرسپولیس حتی می‌توانست در ۹۰ دقیقه، برنده بازی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: نقاط ضعف پرسپولیس تکراری شده است و همیشه دو، سه بازیکن خاص هستند که کمر پرسپولیس را خم می‌کنند. عملکرد آن‌ها صدای هواداران را هم در آورده است. آقای شیری، شما در فینال آسیا چنین اشتباهی کردی و باید درس عبرت گرفته باشی نه این که وقتی کارت داری، گوشه زمین خطای بی‌مورد کنی که اخراج شوی و فشار روی تیم را زیاد کنی. اسدی بازیکنی ایستا است و تیم را جلو نمی‌برد. او جانشین نوراللهی شده که یک تنه کار را برای پرسپولیس در می‌آورد.

بیشتر بخوانید:

به خاطر اشتباه کادرفنی سوپرجام را از دست دادیم

فنونی‌زاده اضافه کرد: تعویضی هایی مثل عالیشاه خیلی بهتر از بازیکنان ثابت تیم بودند. بار تیم روی دوش وحید امیری ۳۳ ساله است، آن وقت بازیکن ۲۵ ساله با آرایش وارد زمین می‌شود اما بلد نیست فوتبال بازی کند. بازیکنانی مثل اسدی و شیری باید دنبال تیم دیگری باشند زیرا آینده آن‌ها در تیم‌های کوچک‌تر از پرسپولیس بهتر است. پرسپولیس برای این بازیکنان بزرگ است.

این پیشکسوت پرسپولیس در پایان گفت: من دوست داشتم که این جام در دستان کاپیتان ما باشد اما حیف شد که این جام نیمه معتبر از دست ما رفت. جام را مقابل فولادی از دست دادیم که خیلی خوب نبود و نمی‌توانست برای ما دردسرساز باشد.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو جشنواره فجر بورس قیمت تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال فولاد خوزستان مرتضی فنونی زاده مهدی شیری رضا اسدی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت فنونی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۸۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان

 سرخپوشان پایتخت امروز بعد از حضور در جلسه فنی تمرین خود را آغاز کردند. 

راندو در قالب سه گروه، مرور برنامه‌های تاکتیکی و فوتبال هدفمند بخش‌های مختلف این تمرین یک ساعته بود.

سرخپوشان با روحیه بالا در این تمرین شرکت کردند و سپس برای حضور در اردوی پیش از بازی با سپاهان عازم هتل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • گولسیانی: پزشکان سپاهان بیشتر از بازیکنان آنها در زمین می‌دویدند!
  • اوسمار: به دلیل جزئیات ریز به صدر نرسیدیم
  • باید از استقلال و پرسپولیس حمایت شود/ وقت کشی نکردیم
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر|توقف شاگردان نکونام در تبریز/ استقلال صدر جدول را به پرسپولیس تعارف زد
  • سوپرایز ویژه اوسمار برای سپاهان؛ بیرانوند وارد می‌شود؟
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان
  • حذف مقابل تراکتور را در ادامه لیگ جبران خواهیم کرد
  • اوزونیدیس: رتبه پنجم و هفتم تفاوت ندارد، مهم ساختن تیم است
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست؛ نورافکن؟ باید خودش را در زمین نشان دهد
  • انتقال نافرجام «شروین بزرگ» به پرسپولیس، سرخ ها را نقره داغ کرد!