Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس از آغاز عملیات اجرایی ۲ مگاپروژه هرمز و الماس و طرح‌های PDH پتروشیمی پارس و بهبهان در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش «انرژی امروز» از شانا به نقل از گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، عبدالعلی علی‌عسگری امروز (دوشنبه، ۱۸ بهمن‌ماه) در پانزدهمین نمایشگاه ایران پلاست و در جمع خبرنگاران، این نمایشگاه را نمایشگاهی در تراز جهانی خواند و افزود: برگزاری این نمایشگاه کمکی شایان به ارتقای کیفیت محصولات، افزایش همکاری شرکت‌ها با یکدیگر می‌کند و این رویداد محلی برای گفت‌وگو و تبادل‌نظر و دانش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برگزاری سومین نمایشگاه «حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی» در اسفندماه امسال، اظهار کرد: ساخت داخل موضوعی حیاتی برای اقتصاد کشور است و به‌صورت جدی ساخت داخل در گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس دنبال خواهد شد.

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس ادامه داد: دشمنان از دیرباز به دنبال این بودند که ایران کشوری خام‌فروش باشد، یعنی نفت خود را بفروشد و محصولات فرآوری شده با قیمت بالاتر را از آنها بخرد، اما تحریم‌ها یک لطف ناخواسته دشمن به ما بود که در صنعت به‌صورت جدی هم به دنبال ساخت داخل برویم و هم به سمت فرآوری محصولات نفتی در داخل کشور خود با استفاده از توان داخل برویم.

علی‌عسگری تصریح کرد: ساخت داخل امروز به خواست و عزمی جدی در صنعت تبدیل شده است و تنها شعار نیست و می‌توان گفت ساخت داخل در این جنگ اقتصادی به‌ویژه در صنعت پتروشیمی موضوعی حماسی است.

وی تأکید کرد: نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی اقدامی غیرتمندانه برای عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران و کاری ارزشمند است.

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس ادامه داد: هر شرکت توانمند دانش بنیانی که بخواهد در پایین‌دستی پتروشیمی فعالیت و اشتغالزایی و ثروت‌آفرینی کند از حمایت‌های خاص گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس برخوردار خواهد بود و به زودی جزئیات این حمایت‌ها را اعلام خواهیم کرد.

علی‌عسگری همچنین درباره زمان آغاز عملیات اجرایی چهار پروژه این گروه گفت: این شرکت برای آغاز عملیات اجرایی دو مگاپروژه الماس ماهشهر، هرمز عسلویه و دو طرح PDH پتروشیمی پارس و بهبهان آماده است و در آینده نزدیک این اتفاق مهم خواهد افتاد.

وی با اشاره به افزایش مصرف گاز کشور به ویژه در فصول سرد و تأکید وزارت نفت بر توسعه میادین گازی، گفت: گروه خلیج فارس باوجود اجرای دو مگاپروژه مهم، طرح‌های درون مجتمعی، تمرکز ویژه بر صنایع پایین‌دستی و پروژه‌های زیر ۱۰۰ میلیون دلاری اما متکثر، در توسعه میدان‌ها نیز ورود خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس گفت: در این مسیر برای افزایش توان خود و افزایش ظرفیت حمایتی، با تأمین مالی از داخل و جذب سرمایه‌های خارج از کشور، توان خود در سرمایه‌گذاری و توسعه صنعت را بالاتر خواهیم برد.

برچسب هاشرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس (هلدینگ خلیج فارس) هلدینگ پتروشیمی

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس هلدینگ خلیج فارس هلدینگ پتروشیمی آسیا اروپا اقتصاد انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی وزارت نفت وزارت نیرو گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس عملیات اجرایی ساخت داخل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۸۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان دانشگاه خلیج فارس در حمایت از خیزش ضد صهیونیستی

به گزارش خبرنگار مهر، دانشجویان دانشگاه خلیج فارس ظهر یکشنبه همزمان با دانشگاه‌های سراسر کشور در حمایت از خیزش گسترده دانشجویان علیه رژیم صهیونیستی تجمع و راهپیمایی کردند.

دانشجویان بین الملل دانشگاه خلیج فارس با حضور در این مراسم اظهار داشتند: عملیات وعده صادق عملیاتی بود که قدرت اسلام و شیعه را نشان داد و موجب خوشحالی مسلمانان و مظلومان جهان شد.

این عملیات در سطح جهان آنقدر مؤثر واقع شد که توانست دادخواهان جهان را با خود همراه کند.

این تجمع بعد از اقامه نماز ظهر و عصر روز یکشنبه بر سکوی شهدای دانشگاه خلیج فارس شکل گرفت.

کد خبر 6091184

دیگر خبرها

  • پسوند آبی ها عوض می شود؛ استقلالِ خلیج فارس برابر تیم های عربی!
  • اولین تغییر بزرگ مالک جدید: نام استقلال عوض شد!
  • اولین تغییر بزرگ مالک جدید: استقلالِ خلیج فارس!
  • رسمی: خطیر در استقلال ماندنی شد
  • تیم دوم استقلال زنده می‌شود
  • علی‌عسکری: استقلال گوهری برای هلدینگ خلیج فارس است
  • روایتی کوتاه از حماسه فتح هرمز و اخراج پرتغالی‌ها از خلیج‌فارس
  • تجمع دانشجویان دانشگاه خلیج فارس در حمایت از خیزش ضد صهیونیستی
  • صنایع استان بوشهر به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند
  • راهیابی هنرمندان چهارمحال و بختیاری به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس