Web Analytics Made Easy - Statcounter

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - آرشام هنرکار  ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهارداشت: این زمین ورزشی با اعتباری بیش‌از۶ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است.

او  گفت: اجرای این پروژه به دلیل این‌که در یکی از روستاهای محروم، دورافتاده و سخت گذر شهرستان مرزی سرباز به نام «نسکند» انجام شد، کمی زمانبر بود اما خوشبختانه زمین مناسبی تحویل مردم روستایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان سیستان و بلوچستان با اشاره به این‌که بار مالی اصلی این نمونه پروژه‌ها مربوط به خرید چمن مصنوعی است  گفت: زیرسازی و فنس‌کشی این زمین به همت دهیاری و مردم محلی انجام و تامین چمن مصنوعی و برج نوری این پروژه ورزشی به ترتیب توسط بنیاد مستضعفان و اداره‌کل ورزش و جوانان انجام شد.

او با اشاره به اینکه پایین‌ترین سرانه فضای ورزشی سیستان و بلوچستان و به عبارتی پایین‌ترین سرانه در کشور مربوط به سرباز است گفت: این شهرستان به لحاظ زیرساخت‌ها مختلف از جمله مراکز ورزشی بسیار محروم است و ضرورت دارد نهادهای انقلابی و دولت تمرکز بیشتری به توسعه مراکز تفریحی و ورزشی این شهرستان داشته باشند.

انتهای  پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دهه فجر1400 چمن مصنوعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۹۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی در زاهدان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف یک فقره پولشویی به ارزش ۸۱۶ میلیارد ریال و دستگیری دو نفر متهم در شهرستان زاهدان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: پس از اطلاع از وقوع یک مورد پولشویی در زاهدان، رسیدگی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان سیستان و بلوچستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: ماموران با انجام تحقیقات دریافتند شخصی در شهرستان زاهدان برای خرید و فروش موارد مخدر نسبت به افتتاح حساب برای فرزند و همسر خود اقدام و با حساب آنها کارهای مالی مرتبط با خرید و فروش مواد مخدر را انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در ادامه و پس از بررسی به عمل آورده از حساب این افراد، دریافتند 816 میلیارد ریال پولشویی داشته‌اند و در این راستا دو نفر متهم دستگیر شدند.

انتهای پیام/

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در شمال سیستان و بلوچستان تامین شد
  • تامین زمین برای ساخت ۹۰ هزار واحدطرح مسکن ملی درشمال سیستان وبلوچستان
  • تامین زمین برای ۹۰ هزار واحد مسکن ملی در سیستان و بلوچستان
  • تامین زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد مسکونی در شمال سیستان و بلوچستان
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • افتتاح ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه صفه، اقدامی موثر در ارتقای صنعت گردشگری
  • بندر چابهار در آینده نزدیک یک بندر ریل پایه خواهد شد
  • عزم جزم دولت برای به سرانجام رساندن مینی پالایشگاه دهدشت
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی در زاهدان
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود