Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان - حمید محمدی گفت: بستر استعدادیابی در ورزش وزنه برداری برای نوجوانان فراهم شد، لیست‌ها و اسامی به فدراسیون اعلام شده، ولی در بحث کلان وزارت ورزش باید وارد شود و حمایت وجود داشته باشد؛ برای تک تک مسابقات به‌ اداره کل‌ نامه زده شده که حداقل برای تماشا بیایند، ولی دریغ از یک نفر مسئول که بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: مگر چند‌ ورزش مدال‌آور و المپیکی در اصفهان داریم، حتی مربی تیم ملی وزنه‌برداری هم اصفهانی است، چند وزنه‌بردار دیگر مانند مرادی، معتمدی، جمالی، معینی و شریفی باید پیدا شود تا مدیر کل حمایتی انجام دهد.

رئیس هیات وزنه‌برداری استان اصفهان می گوید:حال که بستر استعدادیابی انجام شده ولی هیچ اتفاقی نمی‌افتد. قول پرداخت ماهانه به این ورزشکاران را داده بودند ولی هیچ پرداختی انجام نشده؛ این وزنه‌برداران در سن حدود ۱۴ سالگی استعداد بودند ولی در حال حاضر بازدهی لازم را ندارند، چون ما توجهی نکرده‌ایم.

به گفته محمدی: الآن این اتفاق دوباره در اصفهان افتاده ۱۱ نوجوان پیدا شده که می‌توانند بستری باشند برای فردای وزنه‌برداری، ولی با وجود اتفاقات گذشته دیگر جرات قول دادن به آن‌ها را نداریم؛ تا پایان سال هم با توجه به اتفاقاتی که در فدراسیون وزنه‌برداری افتاد، هیچ کدام از مسابقات نوجوانان، بزرگسالان و بانوان برگزار نمی‌شود و اگر هم مسابقه وجود نداشته باشد ورزشکاری هم وجود ندارد.

او می گوید: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون اداره کل ورزش و جوانان یک ریال پرداختی به هیات نداشته است. ۵ نفر از استان در حال حاضر عضو تیم ملی و ۱۴ نفر در لیگ‌های دیگر هستند، ولی این‌ها به چشم نمی‌آید و اعتبار و بودجه‌ای تعلق نمی‌گیرد.

رئیس هیات وزنه‌برداری استان اصفهان می گوید: پس از قهرمانی هیچ تکریم و تجلیلی از رسول معتمدی ورزشکار این رشته نشد در حالی که او یک کار فراملی انجام داده بود، پرچم و سرود کشور در مسابقات جهانی در کشور دیگر به اهتزاز درآمده؛ در این اوضاع تحریم و فشار بیگانگان وقتی یک جوان این کار ارزشمند را انجام‌ می‌دهد، حداقل مسئولان باید حمایت , از نظر معیشتی، کار و زندگی به آن‌ها رسیدگی کنند،

محمدی گفت: معتمدی با موتور به تمرینات می‌رود، کجای دنیا قهرمان ملی با موتور سیکلت سر تمرین می‌رود؛ در حال حاضر پایتخت وزنه‌برداری ایران لنجان است، ولی هیچ کدام از مسئولان بازدید نکرده‌اند، فقط همه قول داده‌اند.

رئیس هیات وزنه‌برداری استان اصفهان می گوید: بعد از مسابقات آسیایی هم تجلیلی از معتمدی نشد، فقط قول حمایت بعد از المپیک را دادند؛ بلایی که سر سهراب مرادی آوردید را سر بقیه نیاورید؛ به داد ورزش برسید، استعدادها می‌سوزد.

انتهای پیام/ص

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزنه برداری رئیس هیئت وزنه برداری اصفهان استعدادیابی ورزشی رسول معتمدی وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۹۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور

مسابقات لیگ ۲ جوانان تهران به دلیل کتک زدن داور تعلیق شد.

به گزارش فارس، به دنبال حواشی رخ داده در جریان بازی تیم های آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان ابتدا از سوی کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران دستوری موقت علیه خاطیان صادر شد.

پیامد صدور این حکم نشست فوری دیگری در کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران برگزار و مقرر شد در راستای ایجاد آرامش و حفظ جایگاه داوران فعال در فوتبال تهران، برگزاری کلیه مسابقات لیگ دو و توابع استان  تهران تا تاریخ 15 اردیبهشت ماه سال جاری به حالت تعلیق درآید.

 کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران قصد دارد به دور از هیاهو و در فضایی کاملا آرام به تخلفات رخ داده در این بازی رسیدگی و مطابق با قوانین، مجازات های لازم را برای متخلفان در روزهای آتی صادر نماید.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شگرد فوتبالیست‌ها برای فرار از سربازی اختصاص تنها 200 بلیت به تماشاگران ایرانی در قطر!

دیگر خبرها

  • جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد
  • هیئت وزنه‌برداری استان همدان ۱۷ نشان به دست آورد
  • همدان، میزبان برگزاری مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند
  • شادابی و طراوت در حوزه ورزش کارگری استان مرکزی ایجاد شود
  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور