Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@03:00:42 GMT

شما بگویید: با محرومیت کنعانی‌زادگان موافقید؟

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۲۹۸۹۵

شما بگویید: با محرومیت کنعانی‌زادگان موافقید؟

محرومیت کنعانی‌زادگان از دو بازی ملی، با واکنش‌های مثبت و منفی بسیار زیادی در فضای فوتبال ایران همراه بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ایران بیانیه ای را در جهت محرومیت محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع وسط تیم ملی ایران منتشر کرد که بنا بر این حکم او از دو بازی آینده تیم ملی در فروردین ماه مقابل کره جنوبی و لبنان محروم خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همانطور که می‌دانید علت محرومیت این بازیکن سابق پرسپولیس و عضو فعلی باشگاه الاهلی انتشار یک فایل صوتی است که او در آن مبادرت به یک گفتگویی غیر معمول کرده و به نوعی بر خلاف خط قرمز های عرفی جامعه ایران قدم برداشته است.

 

در پی انتشار این صوت در فضای مجازی موجی از حملات از سوی منابع رسمی و البته برخی از کاربران متوجه حسین کنعانی‌زادگان شد که اتفاق نظر آنها، زیر سوال بردن موجودیت اخلاقی تیم ملی بود. این فشار در یک ماه گذشته مکررا ادامه دار بوده و با وجود دو بازی خوب این مدافع جنوبی فوتبال ایران در دو بازی مقابل عراق و مارات از آن کاسته نشده ک عده زیادی درخواست مجازات وی را داشته و دارند.

 

این صحبت ها عموما شامل محور های ذیل است:

 


* کنعانی‌زادگان شان تیم ملی را پایین آورده است.


* کنعانی‌زادگان قصد داشته قرنطینه کرونایی تیم ملی را بشکند و به این ترتیب سلامت هم‌تیمی هاش را مورد خطر قرار بدهد.


* با توجه به سوابق انضباطی این بازیکن باید برخوردی با وی صورت می‌گرفته است.

 

همه این صحبت ها در شرایطی انجام می‌شود که در طرف مقابل این سوال وجود دارد؛ اینکه آیا صرفا یک وویس و دستیابی به محتوای یک گفتگو مدرک مناسبی برای محرومیت یک بازیکن فوتبال هست یا نه و آیا کمیته اخلاق حق داشته که دست به محرومیت کنعانی بزند یا خیر؟

 

با حکمی شب گذشته کمیته اخلاق منتشر کرده، مسلم است که کنعانی از بازی حساس ایران مقابل کره که به نوعی جنگ صعود تیم ملی در این رقابت ها است، محروم خواهد بود. کنعانی در بین مدافعان ایران در دو سال گذشته شاخص ترین بوده و نکته جالب اینکه ورودش به تیم ملی مربوط به دوره ای است که کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی بود و حتی در دورانی که او مصدوم بود، برای ریکاوری وی برنامه ویژه ای را در نظر گرفته بود.

 

بنابراین حالا باید دراگان اسکوچیچ و اعضای کادرفنی تیم ملی به دنبال یک آرایش تازه در قلب دفاعی ایران برای بازی کره باشند؛ این در حالی است که از بین بازیکنان اصلی دفاع، مرتضی پورعلی‌گنجی نیز بعد از پارگی رباط صلیبی هنوز در دسترس نیست.

 

با این اوصاف بد نیست شما نیز در این زمینه مشارکت کنید و نظرات خود درباره این حکم و ماجرای کنعانی‌زادگان برای ورزش سه بفرستید؛ آیا عقیده دارید که او شایسته این مجازات بوده یا فکر می‌کنید می‌شد با نگاهی متفاوت، جرم را متوجه فردی کرد که این فایل را منتشر کرده است؟ نظرات خود را برای ما بفرستید و در اسرع وقت آنها را مشاهده کنید.

تیم ملی ایران محمد حسین کنعانی زادگان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران محمد حسین کنعانی زادگان کنعانی زادگان دو بازی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۹۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت ۵ نفر به خاطر کتک زدن داور و ترافیک مشکلی همیشگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، کمیتۀ انضباطی هیئت فوتبال تهران اعلام کرد به‌دنبال حواشی رخ‌داده روز گذشته در جریان بازی تیم‌‎های اتحاد ستارگان و آرمان‌آفرینان در لیگ دو فوتبال تهران و ضرب‌وشتم داور و عوامل برگزاری بازی، ۵ عضو تیم ستارگان محروم شدند. 
درادامه در پی انتشار فیلم مهر و موم بیمارستان محب مهر، پس از تماس عوامل درمانی با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ و حضور مامور پلیس در بیمارستان، محرز شد، در مشترک دو بیمارستان محب مهر و هاشمی نژاد به دلیل اختلافات حقوقی و مِلکی توسط بیمارستان‌های مذکور نرده گذاری و مهر و موم شده است. اما نکته جالب اینجاست که مهر و موم وقتی صورت گرفته که مراجعه کننده‌ها تو بیمارستان بودن و گلایه‌ای همیشگی از ترافیک که هیچ تلاشی هم برای حلش نمیشه خبر‌های ویژهای امشب تهران بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیروزی النصر در شب بازگشت کریستیانو رونالدو
  • محرومیت ۵ نفر به خاطر کتک زدن داور و ترافیک مشکلی همیشگی
  • کنعانی: اگر رشادت مستشاران سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد
  • کنعانی تحریم‌های جدید آمریکا، انگلیس و کانادا را به شدت محکوم کرد
  • کنعانی: تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند
  • کنعانی: توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند
  • کنعانی تحریم‌های سه‌کشور آمریکا، انگلیس و کانادا را به شدت محکوم کرد
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت کاپیتان خود
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت سیدحسین حسینی در کمیته استیناف
  • شاهکار مدافعان پرسپولیس در چهار گل خورده!