Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@22:35:23 GMT

استیضاح عزیزی خادم کلید می‌خورد؟

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۳۰۱۷۰

استیضاح عزیزی خادم کلید می‌خورد؟

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، بزودی پروژه استیضاح فدراسیون فوتبال کلید خواهد خورد.

به گزارش مشرق، تصمیم‌های نادرست و اقدامات غیر قانونی رئیس فدراسیون فوتبال و لجبازی بر سر تصمیم‌های نادرست سرانجام کاری کرد که هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال را رودرروی رئیس قرار داد. رئیس فدراسیون که بر خلاف قانون، دوستانش را به جلسات هیأت رئیسه می‌آورد سرانجام در جلسه ششم با مخالفت یکی از اعضای هیأت رئیسه و اعتراض تند او، مجبور شد از دوستانش عذرخواهی کند و به حضور غیر قانونی آنها در جلسه‌ای که متعلق به آنها نیست پایان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزیزی خادم در روزهای حضورش در فدراسیون فوتبال اشتباهات فراوانی داشته و روزی نبوده که رویه نادرست فدراسیون او برای فوتبال حاشیه ایجاد نکند.

پنهانکاری، عدم شفافیت مالی، انتشار اطلاعات نادرست و پافشاری بر آن و همین‌طور اصرار برای حرکت در مسیر غیر قانونی، تعدادی از اعضای هیأت رئیسه را ترسانده چون خوب می‌دانند که باید برای همه مصوبات، به نهادهای نظارتی پاسخگو باشند.

ماجرای اعتراض به شیوه نادرست مدیریت فدراسیون از مهرداد سراجی آغاز شد و حالا احمدرضا براتی و احسان اصولی هم در جبهه منتقدان شهاب عزیزی خادم قرار گرفته‌اند.

در آن‌سو شهاب عزیزی خادم، حمیدرضا مهرعلی، حسن کامرانی‌فر، حیدر بهاروند و میرشاد ماجدی قرار دارند. میرشاد ماجدی که تا چندی پیش در میان اعضای بی‌طرف هیأت رئیسه قرار داشت با تصمیم جدید عزیزی خادم برای معرفی او به عنوان مدیر فنی فدراسیون فوتبال ایران، کاملاً در کنار او قرار گرفته است.

حالا در میان اعضای بی‌طرف فدراسیون فوتبال، نام شهره موسوی، طهمورث حیدری و بهرام رضاییان دیده می‌شود که هنوز موضع مشخصی نگرفته‌اند.

به استناد ماده ۳۷ اساسنامه فدراسیون، اگر اعضای هیأت رئیسه به این نتیجه برسند که رئیس، صلاحیت نشستن روی صندلی شماره یک فوتبال ایران را ندارد، می‌توانند او را استیضاح کنند.

به این ترتیب، هر دو سو باید به سمت ۳ عضو بی‌طرف هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال بروند. شهاب عزیزی خادم می‌تواند به همان شیوه ماجدی یارگیری کند و سه عضو ناراضی هیأت رئیسه هم تنها یک دلیل قانع‌کننده برای جذب اعضای بی‌طرف دارند. همان‌طور که هیأت رئیسه سابق، چوب تصمیم‌های نادرست رئیس را خورد و کارش به دادگاه کشیده شد، این هیأت رئیسه هم در صورت تأیید تصمیم‌های غیر قانونی رئیس باید تاوان بپردازد. هم‌اکنون دو عضو حامی عزیزی خادم، به صورت غیر قانونی در جلسات هیأت رئیسه حاضر می‌شوند. دوره سرپرستی حمیدرضا مهرعلی نایب رئیس اول و حیدر بهاروند نایب رئیس دوم فدراسیون تمام شده و مصوبات متکی به رأی این دو نفر، کاملاً غیر قانونی است و دیگر اعضای هیأت رئیسه حتی برای تصویب این بندها هم باید پاسخگو باشند.

اگر ۳ عضو بی‌طرف هیأت رئیسه به جمع مخالفان اضافه شوند، پروژه استیضاح رئیس فدراسیون فوتبال شکل اجرایی و واقعی به خود خواهد گرفت و شهاب عزیزی خادم با امضای ۶ عضو هیأت رئیسه از اتاق ریاست به بیرون هدایت خواهد شد که در آن صورت حق دارد در اولین مجمع فدراسیون از خود دفاع کند که آن مجمع بشدت دیدنی می‌شود.

منبع: روزنامه ایران ورزشی

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو جشنواره فجر بورس قیمت عزیزی خادم فدراسیون فوتبال ایران احسان اصولی حمیدرضا مهرعلی مهرداد سراجی شهره موسوی بهرام رضاییان احمدرضا براتی طهمورث حیدری حسن کامرانی فر مجمع فدراسیون اساسنامه فدراسیون حیدر بهاروند خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت اعضای هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال شهاب عزیزی خادم غیر قانونی بی طرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۰۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عصر امروز (جمعه) با حضور اعضا در کشور تایلند برگزار شد.

با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون شنا، در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند توسط نمایندگان ایران کسب شد.

پس از برگزاری این جلسه فرید فتاحیان که پیش از این به عنوان مدیر اجرای کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا برگزیده شده بود در این سمت باقی ماند. طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عنوان دبیر کلی حذف شده و تمام وظایف آن با دایره اختیارات بیشتر بر عهده مدیر اجرایی است. بر این اساس فتاحیان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا شد.

همچنین محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنای ایران در این انتخابات با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان از سال ۲۰۲۵ الی ۲۰۲۹ انتخاب شد. رضوانی علاوه بر این مقام به عنوان نماینده هیئت رئیسه ورزش‌های آبی آسیا به منظور نظارت بر کمیته واترپلو این قاره تعیین گردید. رئیس فدراسیون شنا پس از این انتخابات در هیئت رئیسه کنفدراسیون آسیا نیز ابقا شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • رسمی؛ پدرو روچا رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی