Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@11:09:18 GMT

رومنیگه در سال 2019: زوله بهترین مدافع آلمانی است

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۳۰۲۳۴

به نظر می رسد نظر رومنیگه در مورد زوله در طی این سال ها از زمین تا آسمان تفاوت کرده است

  از هفته ها قبل مشخص شده بود که نیکلاس زوله قراردادش با بایرن مونیخ را تمدید نخواهد کرد و در پایان فصل به صورت آزاد از جمع باواریایی ها خارج می شود. از زمانی که مشخص شده بود زوله بایرن را ترک خواهد کرد، انتقادات زیادی روانه این بازیکن شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما شاید جنجالی ترین این انتقادات، صحبت های کارل هاینتس رومنیگه در مورد این مدافع بود. 

به گزارش طرفداری، کارل هاینتس رومنیگه چندی پیش با مشخص شدن خروج زوله از بایرن مونیخ در تابستان آتی به این مدافع انتقادات شدیدی را وارد کرده بود. رومنیگه در مورد زوله گفته بود:

زوله استعداد خوبی دارد، او بزرگ، قدرتمند و سریع است، کمی باید ضربات سر خود را بهبود ببخشد. او همیشه بازیکن مفیدی بوده است اما مشکل این است او هرگز به طور جدی خودش را در پستش ثابت نکرد. او در مسیر درستی قرار داست اما با مصدومیتش در ناحیه رباط صلیبی (سال 2019) فرم خود را از دست داد. وقتی بخواهید از بهترین بازیکنان بایرن مونیخ نام ببرید، نیکلاس زوله جایی در بین آن ها نخواهد داشت. او باید در این مورد خود را زیر سوال ببرد. بایرن مونیخ مشکلی با خروج او پیدا نخواهد کرد.

با پیوستن زوله به بروسیا دورتموند، باز اظهارات رومنیگه در رسانه های آلمانی بسیار جنجال ساز شدند. کارل هاینتس رومنیگه هنگامی که متس هوملس در سال 2019 به بروسیا دورتموند پیوسته بود، نظر کاملا متفاوتی نسبت به زوله داشته که در این مدت گویا کاملا تغییر کرده است. رومنیگه در سال 2019 پس از پیوستن هوملس به دورتموند گفته بود:

من در رسانه ها خواندم که بهترین مدافع آلمانی اکنون برای دورتموند بازی می کند. من دیدگاه متفاوتی دارم زیرا بهترین مدافع آلمان (نیکلاس زوله) هنوز در بایرن است.

 

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس واکنش علیرضا بیرانوند به بیانیه پرسپولیس: قرارداد بازیکنان تاجیکستانی باشگاه با اجازه من در فدراسیون ثبت شد کنعانی زادگان 100 میلیون جریمه و دو بازی ملی محروم شد دنی آلوز و احتمال محرومیت دو جلسه ای از همراهی بارسلونا فصل کابوس وار یان اوبلاک؛ آماری افتضاح برای فاتح زامورا 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بایرن مونیخ سال 2019

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۰۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا

لیونل مسی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال از دید ستاره جوان بایرن مونیخ است.

طرفداری | جمال موسیالا ستاره جوان بایرن مونیخ در مصاحبه‌ای جالب از بهترین بازیکنان تاریخ و همچنین بازیکن مورد علاقه‌اش صحبت کرده است.

تلویزیون باشگاه بایرن مونیخ در مصاحبه‌ای از جمال موسیالا می‌خواهد که بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال و همچنین بهترین بازیکن تاریخ را معرفی کند. از دید ستاره 21 ساله بایرن مونیخ و تیم ملی فوتبال آلمان، پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال عبارتند از:

لیونل مسی کریستیانو رونالدو پله دیگو مارادونا گرد مولر

در ادامه از موسیالا پرسیده می‌شود که از بین لیونل مسی و کریستیانو رونالدو کدام بازیکن بهترین تاریخ است که وینگر جوان بایرن مونیخ پاسخ می‌دهد:

برای من، [بهترین تاریخ] باید مسی باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • شاهکار کین؛ شاهزاده هری در آستانه شکستن رکورد بمب‌افکن در بایرن مونیخ
  • پیروزی بایرن و شکست عجیب بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا
  • شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم
  • پیروزی خانگی بایرن مونیخ و شکست سنگین دورتموند
  • نقشه بارسا برای ستاره بایرن: مجانی یا 30 میلیون!
  • پرطرفدارترین بازیکن حال حاضر جهان به بایرن مونیخ می‌رود؟
  • تیم منتخب بهترین نقل و انتقالات تابستان 2023
  • هالند هیولا است، منتظر لروی سانه هستم!‏
  • واکنش بایرلورکوزن به علاقه بایرن مونیخ به جذب یوناتان تا
  • پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا