Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@20:22:33 GMT

آغاز پرداخت سود سهام عدالت از سوم اسفند

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۳۰۴۳۷

آغاز پرداخت سود سهام عدالت از سوم اسفند

باشگاه خبرنگاران جوان ساری-توکلی درباره زمان واریز سود سهام عدالت  گفت: فرآیند واریز سود سهام عدالت سال ۹۹ در بازده زمانی سوم تا ۱۵ اسفندماه امسال آغاز می‌شود.

برای دهک‌های معمولی جامعه شامل کارمندان سود سهام عدالت ۵۵۰ تا ۶۰۰ هزار تومان و برای دهک اول شامل مددجویان کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی و افراد دارای برگه سهام عدالت یک میلیون تومانی دو برابر این مبلغ به حساب مشمولان سهام عدالت واریز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته توکلی در سال ۹۹ برخی از افراد بخشی از سهام خود (۳۰ درصد) را به فروش رسانده اند تعدادی نیز پس از عید غدیر بعد از اعلام آزادی سازی ۳۰ درصد دیگر درمجموع ۶۰ درصد از سهام عدالت خود را به فروش رسانده است.

این افراد میزان سودشان برابر سهمی است که در تاریخ برگزاری مجمع آن را داشته اند بنابر این میزان سود دریافتی افراد به میزان فروش تا تاریخ مجمع شرکت‌ها بستگی دارد.

به گفته رئیس شرکت تعاونی سهام عدالت در کل سود نقدی به کسانی تعلق می‌گیرد که در تاریخ مجمع سهامدار شرکت‌ها باشند.

از آنجایی که تاریخ مجامع شرکت‌های سرمایه گذای استانی مشخص نیست بر اساس بخشنامه شورای عالی بورس تصویب شد که ۱ اسفند امسال را به عنوان تاریخ مجمع شرکت‌های سرمایه گذاری استانی در نظر گیرند.

به گفته توکلی بنابر این افرادی که تا یک اسفند این سهام را دارند می‌تواند سود خود را دریافت کنند و اگر قبل از این تاریخ سهم خود را به فروش برسانند سودی دریافت نخواهند کرد.

سود سهام عدالت مانند سال گذشته از طریق سجام پرداخت شود.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سهام عدالت کمیته امداد سود سهام عدالت سود سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۰۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح فروش فوری ریسپکت ۲ ویژه متقاضیان عادی + جدول

شرکت بهمن موتور در نظر دارد طرح فروش فوری خودرو ریسپکت ۲ را ویژه اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از سه شنبه هفته آینده آغاز نماید. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،شرایط ثبت نام نقدی محصولات شرکت بهمن موتور با قیمت قطعی و ظرفیت محدود، به صورت آنلاین از ساعت 10 صبح روز سه شنبه مورخ 1403/02/18 لغایت ساعت 24 روز پنج شنبه مورخ 1403/02/20 و یا تا زمان اتمام ظرفیت جهت متقاضیان عادی به شرح جدول ذیل ارائه میگردد.  

شرکت بهمن موتور شروطی را مطابق موارد مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه که  تشریح شده، قرار داده است که در صورت ثبت نام مغایر با شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه و یا عدم حائز شرایط بودن متقاضی، ثبت نام ایشان از سوی شرکت بهمن موتور یکطرفه فسخ و وجه واریز شده به حساب مبدأ مسترد خواهدشد.  

ثبت نام صرفاً به صورت اینترنتی و از طریق پورتال جامع ایرانی کار به آدرس bahman.iranecar.com  قابل انجام میباشد. رنگ محصولات براساس ظرفیت، اولویت درخواست و اولویت واریز وجه توسط متقاضیان انتخاب می گردد . 

ظرفیت انتخاب محصول محدود بوده و واریز وجه، براساس ظرفیت و اولویت درخواست متقاضی صورت میپذیرد.

 

 انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزییات و زمان دقیق واریز مرحله سوم سود سهام‌ عدالت
  • خط و نشان برای شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را نمی‌دهند | سود مرحله سوم چه زمانی واریز می شود؟
  • شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را واریز نکنند منتظر برخورد سازمان بورس باشند
  • آغاز فروش اقساطی محصولات کرمان موتور (اردیبهشت ۱۴۰۳) + جدول
  • آغاز فروش اقساطی 2 محصول کرمان موتور (+جدول فروش)
  • فرآیند انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث، رایگان است
  • طرح فروش فوری ریسپکت ۲ آغاز شد + جدول
  • آغاز طرح فروش فوری ریسپکت ۲ ویژه متقاضیان عادی + جدول
  • گشتی در اقتصاد ایران | جاماندگان سهام عدالت برای اعتراض به کجا مراجعه کنند؟
  • آغاز فروش هواپیمای برقی عمود پرواز ارزان تر از هلی کوپتر