Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی دوستی صبح امروز در آیین بزرگداشت نوزدهم بهمن روز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی که در پایگاه شهید عبدالکریمی نیروی هوایی در بندرعباس برگزار شد، با تبریک و گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و فرارسیدن نوزدهم بهمن سالروز بیعت تاریخی همافران نیروی هوایی با حضرت امام خمینی(ره)، عنوان کرد: مدرسه ارتش سرشار از درس های ماندگار است که نمونه بارز آن در 19 بهمن سال 1357 با بیعت تاریخی همافران نیروی هوایی با حضرت امام خمینی(ره) رقم خورد و این اقدام کمر رژیم طاغوت را شکست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، قهرمانانی همچون شهید بابایی، شهید دوران و شهید عبدالکریمی را تقدیم ایران اسلامی کرده است که الگوی ولایتمداری و جانفشانی در راه دفاع از ایران اسلامی هستند.

استاندار هرمزگان افزود: دلاوران سرافراز نیروی هوایی، حافظان حریم آسمان ایران اسلامی و خلیج فارس هستند و ملت ایران برای داشتن چنین فرزندانی، به خود می بالد.

دوستی ضمن تشکر و قدردانی از کارکنان نیروی هوایی و خانواده‌های آنان در استان هرمزگان، تصریح کرد: ما وظیفه داریم به عنوان خادم مردم، با ارائه خدمات مناسب، شرایط زندگی و فعالیت بهتر شما عزیزان در استان هرمزگان را فراهم کنیم.

در این آیین که با حضور استاندار هرمزگان، اعضای شورای تامین استان و فرماندهان نیروهای مسلح مستقر در هرمزگان برگزار شد، از جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، پیشکسوتان، کارکنان و فرماندهان نمونه نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان هرمزگان، تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

این آیین در ادامه با رژه یگان های مختلف نیروی هوایی در پایگاه شهید عبدالکریمی نیروی هوایی در بندرعباس، همراه بود.

دوستی استاندار هرمزگان همچنین از نمایشگاه دستاوردهای نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در پایگاه شهید عبدالکریمی بندرعباس، بازدید کرد.

استاندار هرمزگان در این بازدید، بیان داشت: در ابعاد فنی و عقیدتی، شاهد تحول و حرکت رو به جلوی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران هستیم.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: مهدی دوستی استاندار هرمزگان نیروی هوایی ارتش نمایشگاه دستاوردهای نیروی هوایی بندرعباس نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی استاندار هرمزگان شهید عبدالکریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۰۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تازه‌ترین حملات اسرائیل به رفح ۱۰ شهید برجای گذاشت

به گزارش خبرگزاری مهر، منابع فلسطینی گزارش دادند که در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به خانه‌ای در شمال شرق شهر رفح دست کم ۱۰ فلسطینی شهید و تعدادی دیگر زخمی شدند.

پایگاه خبری فلسطین الیوم شامگاه شنبه از شهادت ۱۰ فلسطینی در نتیجه حملات رژیم صهیونیستی به منزلی در شهر رفح، واقع در جنوب نوار غزه خبر داد.

بیش از یک میلیون فلسطینی در رفح، منطقه‌ای امن در جنوب غزه، پناه گرفته‌اند. با وجود این، ارتش رژیم صهیونیستی بارها این منطقه را از هوا هدف قرار داده است و نگرانی‌ها از حمله زمینی به رفح افزایش می‌یابد.

حمله هوایی رژیم صهیونیستی به رفح در حالی صورت می‌گیرد که ۲ ژنرال ارشد اسرائیلی درباره هرگونه حمله زمینی به این شهر هشدار داده‌اند.

در همین ارتباط، «یسرائیل زیو»، فرمانده سابق شعبه عملیات ارتش رژیم صهیونیستی، افسر ذخیره با درجه سرلشکری درخصوص حمله به رفح به رادیو عمومی این رژیم «کان» گفت اگر طرفی وجود نداشته باشد که بتوان این منطقه را پس از عملیات نظامی به آن تحویل داد، چنین عملیاتی بیهوده است.

از سوی دیگر، ژنرال بازنشسته «اسحاق بریک» در مقاله‌ای در روزنامه هاآرتص اشاره کرد که گالانت و «هرتزی هالوی» رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی برای حمله بزرگ به رفح فشار وارد می‌کنند در حالی که ورود ارتش رژیم به رفح نه تنها منجر به فروپاشی حماس نمی‌شود، بلکه تل‌آویو را با کل جهان و کشورهای عربی که با این رژیم صلح‌نامه امضا کرده‌اند، درگیر می‌کند و این توانایی رژیم صهیونیستی را به طور کامل در خلاص شدن از شر شن‌های روان از بین می‌برد.

کد خبر 6090449

دیگر خبرها

  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان در توسعه ناوگان هوایی
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان درتوسعه ناوگان هوایی
  • تازه‌ترین حملات اسرائیل به رفح ۱۰ شهید برجای گذاشت
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس تجلی حقانیت جمهوری اسلامی بود
  • مسابقه‌ای برای کلاه‌سبزان نیروی دریایی
  • اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی در گچساران برگزار شد
  • اعطای بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش
  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم