Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک تحلیلگر صهیونیست با اشاره به راهبردهای اشتباه این رژیم و ارتش آن اعلام کرد که اسرائیل گواهی مرگ خود را امضا کرده و جنگ بعدی می‌تواند به موجودیت آن پایان دهد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، کارشناسان و مقامات مختلف رژیم صهیونیستی بارها اعتراف کرده‌اند که هر جنگی در آینده تبعات فاجعه باری برای این رژیم و جامعه داخلی صهیونیست‌ها خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این زمینه «روگل آلفر» نویسنده اسرائیلی در مقاله‌ای که روز دوشنبه در روزنامه عبری زبان «هآرتص» منتشر شد اعلام کرد که هرگونه رویارویی و درگیری آینده میان اسرائیل و دشمنان آن به معنای خودکشی برای اسرائیلی‌ها خواهد بود. در سال 1948 فرمانده ارتش اسرائیل به سربازان و افسران دستور داد که تا سر حد مرگ و یا خودکشی باید بجنگند. این دستور ارتش کاملا اشتباه بود چرا که تاکید می‌کرد یهودیان نباید هرگز تسلیم شوند و حتی اگر جنگ آنها به معنای خودکشی باشد باید به این جنگ ادامه دهند.

این تحلیلگر صهیونیست ادامه داد: این موضع ارتش اسرائیل موجب شد تا شمار زیادی از افسران و سربازان بدون اینکه به نتیجه برسند کشته شوند. همچنین 104 سرباز و افسر اسرائیلی در این جنگ اسیر و در برابر دشمن تسلیم شدند. در شرایط کنونی نیز اسرائیلی‌ها در حالتی زندگی می‌کنند که می‌دانند در جنگ آینده که قطعاً در جبهه‌های مختلف خواهد بود هزاران نفر از آنها کشته خواهند شد.

کارشناسان صهیونیست: اسرائیل نفس‌های آخر خود را می‌کشدپدافند هوایی حزب الله کابوس جدید رژیم صهیونیستی

وی در ادامه به هشدارهای موسسه امنیتی تل آویو اشاره کرد که به شکل دائمی تاکید می‌کند در جنگ آینده هزاران موشک از جانب لبنان و غزه و مناطق دیگر مواضع اسرائیلی‌ها را هدف قرار خواهد داد و این امر تنها مسئله زمان است. همچنین شهر «گوش‌دان» که در مرکز اسرائیل (فلسطین اشغالی) واقع شده و تل‌آویو را نیز شامل می‌شود در جنگ آینده تبدیل به کوهی از خرابه‌ها و ویرانی‌ها خواهد شد. این در حالی است که حکومت‌های اسرائیل به شهرک‌نشینان توصیه نمی‌کنند که در صورت وقوع خطر فرار کرده و جان خود را نجات دهند؛ بلکه به آنها دستور می‌دهند که حداکثر خودشان را پنهان کنند که این به معنای خودکشی است.

این تحلیلگر صهیونیست ادامه داد: اسرائیل گواهی مرگ (نابودی) خود را امضا کرده و تنها باید منتظر باشیم تا زمان آن مشخص گردد. دلایل زیادی برای نابودی موجودیت اسرائیل وجود دارد از جمله تضاد فرهنگ‌ها در جامعه صهیونیستی و عدم وجود فرهنگ گفتگو در جامعه اسرائیل. اما مهم‌ترین دلیلی که می‌تواند به موجودیت اسرائیل پایان دهد آغاز جنگی است که طی آن هزاران موشک توسط حزب الله و حماس به سمت اسرائیل شلیک خواهد شد.

علاوه بر آن بسیاری از مقامات نظامی و کارشناسان صهیونیست با تأکید بر اینکه صهیونیست‌ها نمی‌توانند در سرزمین اشغال‌شده فلسطین زندگی عادی داشته باشند معتقدند که اسرائیل نفس‌های آخر خود را می‌کشد.

گدعون لوی نویسنده صهیونیست اخیرا در مقاله‌ای اعلام کرد: فلسطینیان ناممکن را ممکن می‌کنند و با وجود محاصره موشک‌هایی درست می‌کنند و ما را هدف قرار می‌دهند. به نظر می‌رسد سرشت فلسطینیان با بقیه انسان‌ها تفاوت دارد. سرزمین آن‌ها را اشغال کردیم و گفتیم با گذشت چند سال، وطن و سرزمین خود را فراموش می‌کنند؛ اما نسل جدید آن‌ها انتفاضه 1987 را به راه انداختند.

به باور این نویسنده صهیونیست، ارتش رژیم اشغالگر شاید بتواند دو ساختمان را در غزه ویران کند، اما نخواهد توانست نابودی اسرائیل از داخل را متوقف کند، زیرا بیماری سرطان که اسرائیل به آن مبتلاست به اوج خود رسیده است و با کشیدن دیوار و گنبد آهنین و حتی با بمب اتمی هم نمی‌توان آن را درمان کرد.

آدرس غلط صهیونیست‌ها؛ نگرانی اسرائیلی‌ها از ایران است یا شکاف‌های داخلی؟

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی اسرائیل رژیم صهیونیستی اسرائیل اسرائیلی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۰۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع دیدنی کارشناس مراکشی از حمله ایران به اسرائیل

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 «چنان ناتوان و غرق در ذلتید که مجبورید حمله ایران را نمایشی توصیف کنید. اگر نمایشی بود چرا با اسرائیل در هدف قرار دادن پهپادهای ایرانی همکاری کردید؟ شما در فکرتان هم نمی‌توانید آنچه ایران انجام داد را اجرا کنید. با تهمت هایی که به ایران می‌زنید مجانی به اسرائیل خدمت می‌کنید...» این بخشی از اظهارات کارشناس مراکشی درباره حمله موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل در واکنش به حمله به کنسول گری ایران در سوریه بود. حرف‌های این کارشناس مراکشی که در یکی از برنامه‌های مراکش بیان شد را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • کاهش فرآیند صدور گواهی پایان کار ساختمان در شیراز
  • فرآیند صدور گواهی پایان کار ساختمان تسریع شد
  • اکثریت صهیونیست‌ها خواستار استعفای نتانیاهو هستند
  • دفاع دیدنی کارشناس مراکشی از حمله ایران به اسرائیل
  • پیام مهم و معنادار شاخه نظامی حماس به خانواده‌های اسرای اسرائیلی + عکس
  • حمله کارشناس صهیونیستی به دولت قطر/ قطر دشمن اسرائیل است
  • تشدید نگرانی صهیونیست‌ها از بایکوت علمی اسرائیل در جهان
  • استقرار سامانه بارشی در استان ایلام تا پایان هفته
  • خانواده‌های اسرای صهیونیست: تنها راه بازگرداندن «گروگان‌ها»، مبادله اُسراست
  • سومین حادثه برای مقامات اسرائیلی