Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-03@12:33:44 GMT

هنرستان کار و دانش شهید‌ محسن فخری‌زاده افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۳۰۹۳۴

هنرستان کار و دانش شهید‌ محسن فخری‌زاده افتتاح شد

ظهر امروز طی آیینی باشکوه هنرستان کار و دانش شهید محسن فخری زاده در منطقه تازیان واقع در شهرستان بندرعباس به بهره برداری رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ ظهر امروز طی آیینی باشکوه با حضور دوستی استاندار هرمزگا؛ ن، هاشمی مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان ‌وجمعی از مسوولین استانی هنرستان کارودانش شهید محسن فخری زاده در منطقه تازیان واقع در شهرستان بندرعباس به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی در این آیین اظهار کرد: هنرستان کارودانش شهید محسن فخری زاده در قالب ۱۲ کلاس درس با زیر بنای یکهزار و ۵۳۹ می باشد.

وی با بیان اینکه اعتبار این پروژه‌ از محل اعتبارات استانی تامین شده است، افزود: برای احداث این پروژه مبلغ ۱۸ میلیارد تومان هزینه شده است.

مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان ‌همچنین ابراز کرد: ۷۵پروژه آموزشی درقالب ۳۰۷کلاس با زیر بنای۳۵ هزار و۶۶۷مترمربع بمناسبت چهل و سومین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به فضاهای آموزشی استان افزوده شد.

گفتنی است؛ امروز ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه آموزشی با ۱۳ هزار و ۴۵۰ کلاس درس در سراسرکشور همزمان با دهه فجر با حضور معاون اول رییس جمهور بصورت ویدئوکنفرانسی به بهره برداری رسید که پروژه آموزشی شهید محسن فخری زاده نیز یکی از این پروژهها می باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شهید محسن فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۰۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه هفته مشاغل هنرستان نوآوران فولادشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس اداره آموزش و پرورش شهر فولادشهر با اشاره به جذب و هدایت بیش از ۴۶ درصد از دانش آموزان پایه نهم تحصیلی به رشته‌های کاردانش و فنی حرفه‌ای افزود: باتوجه به تکلیف برنامه توسعه هفتم و تجهیز هنرستان‌های موجود و احداث و راه اندازی هنرستان‌های جدید در شهر فولادشهر این میزان هدایت تحصیلی در سال‌های آینده به بیش از ۵۶ درصد خواهد رسید.
رحیمی از توافق اداره آموزش و پرورش فولادشهر افزود: در این نمایشگاه دستاورد‌های دانش‌آموزان رشته‌های گرافیک طراحی دوخت عکاسی و صنایع دستی به مدت یک هفته به نمایش گذاشته شد.

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل هنرستان نوآوران فولادشهر
  • (تصاویر) ناطق نوری و محسن هاشمی در مراسم سالگرد شهید مطهری
  • رصدخانه دانش‌آموزی به نام شهید تهرانی مقدم افتتاح می‌شود
  • تقدیر شهردار گناباد از مجموعه مدرسه فنی حرفه ای شهید عباسپور
  • ۴۵ واحد آموزشی در بردسکن بازسازی و احداث شد
  • ۱۴۳ طرح و پروژه آموزشی در استان بوشهر تامین اعتبار شد
  • اختصاص ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی بوشهر
  • افزایش سرانه آموزشی با ساخت 600 کلاس درس جدید
  • خودآگاهی و شناخت اجتماعی برای هدایت تحصیلی نیاز است
  • ۲۱۳ هزار نفر به جمعیت دانش آموزان هنرستانی اضافه شد