Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@09:45:33 GMT

۱۰۳ متقاضی نهضت ملی مسکن در علی آبادکتول تایید شدند

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۳۱۱۴۷

۱۰۳ متقاضی نهضت ملی مسکن در علی آبادکتول تایید شدند

به گزارش خبرنگار مهر، عباس فرامرزی، سه شنبه در نشست خبری دستگاه های اجرایی با رسانه های علی آبادکتول اظهار کرد: یکی از مهم ترین مسائل موجود در حوزه راه و شهرسازی، نهضت ملی مسکن بوده که هم اکنون در کل کشور در حال اجرا است.

فرامرزی با بیان اینکه نیاز سالانه ما به مسکن در شهرستان علی آباد کتول، ۷۹۷ واحد است، افزود: تاکنون چهار هزار و ۴۵ نفر در این نهضت ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۱۰۳ متقاضی تایید شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برای اجرای این پروژه در شهرستان علی آباد کتول زمینی با مساحت ۲.۴ هکتار در سایت نوده کتول و یک هکتار نیز در شهرستان فاضل آباد در نظر گرفته شده است.

رئیس راه و شهرسازی شهرستان علی آباد کتول بیان کرد: تسهیلاتی که برای نهضت ملی مسکن در نظر گرفته شده ۳۰۰ میلیون تومان و سود آن ۱۸ درصد است.

معضل آب شرب ۱۴ روستا برطرف شد

مدیر شرکت آب و فاضلاب شهرستان علی آباد کتول هم در این جلسه اظهار کرد: در حال حاضر ۳۶ حلقه چاه عمیق در روستاهای شهرستان و ۲۶ حلقه چاه در شهر علی آباد کتول وجود دارد.

رضا سوخته سرایی ادامه داد: از پروژ های قابل افتتاح و کلنگ زنی آب و فاضلاب شهرستان در ایام مبارک فجر می توان به حفر یک حلقه چاه و احداث مخزن ذخیره آب در این شهرستان اشاره کرد.

وی افزود: اتصال سامانه آبرسانی گرگان – فاضل آباد از پروژه های به اتمام رسیده این دستگاه اجرایی در سال جاری بوده که در این اقدام، معضل کمبود آب شرب ۱۴ روستا حل شد.

سوخته سرایی تصریح کرد: از پروژه های شرکت آب و فاضلاب که در سال جدید به بهره برداری خواهد رسید، حفر یک چاه جدید در روستای بلوک غلام و حفر سه چاه عمیق در شهرستان بوده که در دستور کار شرکت آب و فاضلاب علی آباد قرار گرفته است.

رئیس بهزیستی علی آباد کتول هم در این جلسه تعداد پرونده های تحت پوشش بهزیستی شهرستان را چهار هزار و ۲۰۰ نفر بیان کرد و ادامه داد: از این تعداد دو هزار و ۵۳ از مستمری سازمان بهزیستی بهره مند می شوند.

فهیمه پلنگی افزود: یکی از اتفاقات خوب در سال جدید افزایش مبلغ مستمری افراد تحت پوشش بهزیستی است که می تواند به خانواده های تحت پوشش کمک بسزایی کند.

پلنگی یکی دیگر از واحدهای خدمات رسان در سازمان بهزیستی را واحد اجتماعی عنوان کرد و گفت: در شهرستان علی آباد کتول دو مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست وجود دارد.

کد خبر 5419536

منبع: مهر

کلیدواژه: بهزیستی اصحاب رسانه علی آبادکتول دهه فجر ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه انقلاب اسلامی ایران خطبه های نماز جمعه آمار کرونا جشنواره فیلم فجر گرگان شیوع کرونا عکس استانها بارش برف افتتاح طرح عمرانی چهلمین جشنواره فیلم فجر شهرستان علی آباد کتول آب و فاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۱۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر جدید پرند

(تصاویر) پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر جدید پرند

دیگر خبرها

  • تامین زمین برای ساخت هشت هزار و ۵۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان های سراوان و گلشن
  • (تصاویر) پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر جدید پرند
  • اراضی نهضت ملی مسکن برای ۴۰ هزار متقاضی در شهر پرند هنوز تامین نشده است
  • انجام ۱۱۱۴ مصوبه در شورای شهر علی آباد کتول
  • تایید نهایی بیش از ۵۸ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن
  • استاندار فارس خواستار تسریع نهضت ملی مسکن و حفظ حقوق عامه شد
  • یک میلیون و۶۰۰ هزار متقاضی در صف انتظار برای دریافت وام ودیعه مسکن
  • نهضت ملی مسکن در شهرستان جویم تسریع شود
  • تامین زمین از مولفه‌های مهم در اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • سند ۱۱۰ هکتاری نهضت ملی مسکن اشکذر صادر شد