Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری دانشجو: سخنگوی دستگاه قضا گفت: قانون استفاده از سلاح اگر چه کامل و جامع نیست، اما ظرفیت‌های خوبی هم دارد که می‌توان مورد استفاده قرار داد. لایحه‌ای از سوی دولت در سال ۱۳۹۵ به مجلس تقدیم شده و در حال حاضر در دستور کار کمیسیون قرار دارد.   ذبیح الله خداییان سخنگوی دستگاه قضا گفت: رشد و توسعه هر جامعه در گروه عملکرد نیروی انتظامی است و همه ما تکلیف داریم که از سبز پوشان نیروی انتظام و اقدامات آن‌ها حمایت کنیم قانون استفاده از سلاح مصوب ۱۳۷۳ است و دارای ظرفیت‌های خوبی است که میتوان از آن استفاده کرد طبیعتا قانونی که ۳ دهه از تصویب آن گذشته نیازمند اصلاح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  این قانون اگر چه قانون کامل و جامعی نیست، اما ظرفیت‌های خوبی هم دارد که می‌توان مورد استفاده قرار داد لایحه‌ای از سوی دولت در سال ۱۳۹۵ به مجلس تقدیم شده و در حال حاضر در دستور کار کمیسیون قرار دارد امیدواریم با نظر کارشناسان، در قانون فعلی اصلاحات لازم انجام شود.   ماموران مسلح نیروی انتظامی در صورتی مجاز به استفاده به سلاح هستند که چاره‌ای جز شلیک و استفاده از سلاح نداشته باشند ماموران برای دفاع از خود در برابر کسی که به سلاح سرد یا گرم به آنان حمله می‌کنند می‌توانند از سلاح استفاده کنند.   مواردی مثل رویارویی با اشرار، حمله تروریستی و ... وجود دارد که اصلا امکان رعایت موارد حقوقی استفاده از سلاح وجود دارد که نمی‌توان موارد را رعایت کرد.   یک لایحه‌ای از طریق دولت در سال ۱۳۹۵ به مجلس تقدیم شده و در حال حاضر در دستور کار کمیسیون قرار دارد و امیدواریم با نظر کارشناسان، در قانون فعلی اصلاحات لازم انجام شود

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: استفاده از سلاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۱۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه آغاز شد

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری آنا، اصغر جهانگیر معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه و سخنگوی دستگاه قضا در نخستین نشست خبری به سوالات خبرنگاران رسانه‌های مختلف پاسخ خواهد داد.

این نشست از طریق تلویزیون اینترنتی سیمای عدالت به نشانی https://www.aparat.com/simayeedalat/live به صورت زنده در حال پخش است.

خبر در حال تکمیل...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دولت رئیسی بیخیال لایحه حجاب شد | نیاز به قانون جدیدی نیست معطل نمی‌مانیم!
  • مجلس با اصلاح موادی از لایحه برنامه هفتم موافقت کرد
  • سخنگوی دولت: برای مقابله با بی‌حجابی نیازی به قانون جدید نیست
  • نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه آغاز شد
  • مخالفت دقیقه نودی دولت رئیسی با لایحه عفاف و حجاب/برای مقابله با بی حجابی معطل تصویب قانون جدید نمی مانیم
  • سخنگوی دولت: برای مقابله با بی حجابی نیازی به قانون جدید نیست
  • مصوب نشدن بودجه شهرداری موجب اخلال در ارائه خدمات به شهروندان می‌شود
  • سخنگوی دولت: هیچ مرجعی معطل تصویب قانون جدید حجاب نیست
  • بهادری جهرمی: هیچ مرجعی معطل تصویب قانون جدید برای ساماندهی حجاب نیست
  • انتقاد از دستورالعمل صادر شده توسط یک مسئول در قوه قضاییه:طبق قانون اساسی نمی‌توانید ثبت شکایت و دادخواست از دولت را ممنوع کنید