Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابتلای اعضای تیم فوتسال مس سونگون به ویروس کرونا، دیدار این تیم با گیتی‌پسند را به تعویق انداخت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، بیش از 10 نفر از بازیکنان تیم فوتسال مس سونگون به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و همین باعث شد تعداد بازیکنان این تیم برای دیدار با گیتی‌پسند اصفهان کافی نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرش جابری سرپرست سازمان لیگ فوتسال در گفت‌وگو با تسنیم، از تعویق سه روزه این بازی خبر داد و به این ترتیب، ال‌کلاسیکوی فوتسال ایران از ساعت 16 روز یکشنبه 24 بهمن برگزار می‌شود.

شمسایی: نمی‌خواهیم به مربی خارجی پول بیهوده بدهیم

پیش از این قرار بود گیتی‌پسند و مس سونگون روز پنجشنبه به مصاف هم بروند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتسال مس سونگون تیم فوتسال گیتی پسند فوتسال تیم فوتسال مس سونگون تیم فوتسال گیتی پسند فوتسال گیتی پسند مس سونگون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۱۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گیتی‌پسند پیروز نبرد همشهری‌ها

ایسنا/اصفهان تیم گیتی‌پسند در دربی هندبالی اصفهان پیروز شد.

تیم هندبال گیتی‌پسند در چارچوب هفته نوزدهم لیگ‌برتر هندبال امروز (دوشنبه، ۱۰ اردیبهشت ماه) در سالن ۲۵ آبان میزبان گیتی‌پسند هم‌شهری‌اش بود که این دیدار با برتری ۲۴ بر ۱۷ گیتی‌ها به پایان رسید.

در نیمه نخست این دیدار دو تیم پا به پای هم پیش رفتند، اما نیمه دوم با عملکرد بهتر گیتی‌پسند شروع شد و آرام آرام از حریف فاصله گرفتند تا در نهایت ۲۴ بر ۱۷ گیتی پیروز این تقابل باشد.

مسلم زلفی، کاپیتان گیتی‌پسند پس از پیروزی برابر دیگر تیم اصفهانی، اظهار کرد: سپاهان نوین تیم جوانی دارد و یک هفته بود که آن‌ها را آنالیز کردیم. با مدیریتی که در نیمه دوم کردیم، توانستیم پیش بیفتیم.

او در خصوص شانس کسب سکو تیمش تصریح کرد: شانس داریم ولی باید با برد در دو بازی آینده به سکو نایب قهرمانی برسیم.

امیدرضا سرپوشی، دروازه‌بان گیتی‌پسند نیز تصریح کرد: می‌دانستیم سپاهان نوین تیم جوان و جنگنده‌ای هستند و همه بازیکنان با انگیزه بالایی می‌آیند. با تاکتیک و نکاتی که گفته شد توانستیم نتیجه بگیریم.

او با اشاره به بازی گلر دوم تیم در این تقابل افزود: کسری مثل برادر است و خوشحالم که به بازی آمد. از او بسیار راضی هستم و امیدوارم تمام گلرهای ذخیره حمایت شوند. خوشحالم که خودش را ثابت کرد.

سرپوشی تاکید کرد: بازی‌های سختی داریم که هر کدام حکم فینال دارد. عزممان را جزم کردیم تا لیگ را با شیرینی نایب قهرمانی تمام کنیم. امیدوارم بتوانیم این نتیجه را کسب کنیم. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گیتی‌پسند پیروز نبرد همشهری‌ها
  • قهرمانی زودهنگام و بدون باخت مس/ دربی نقش‌جهان به نام گیتی‌پسند
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • جام باشگاه های فوتسال آسیا دوباره برگزار می شود
  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال
  • خشم گیتی پسند از لغو جام باشگاه‌های آسیا؛ کنار می‌کشیم و وارد رشته‌های دیگر می‌شویم
  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال با لغو جام باشگاه‌های آسیا
  • تمدید قرار داد امیرحسین داودی با تبم گیتی پسند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد