Web Analytics Made Easy - Statcounter

قهرمان پاراوزنه برداری در بازی‌های پارالمپیک توکیو گفت: گلایه‌های خود را درخصوص عدم اهدای حواله آپارتمان و سکه به استاندار تهران گفتیم و او قول پیگیری داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، روح‌الله رستمی در حاشیه مراسم تجلیل از مدال‌آوران المپیک و پارالمپیک که در محل استانداری تهران برگزار شد، گفت: تجلیل امروز از سوی اداره کل و همچنین دفتر مقام معظم رهبری صورت گرفت و از استانداری انتظار داشتیم که آنها نیز تجلیل کنند که این کار انجام نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در دوره قبلی استانداری تهران از مدال‌آوران المپیک تجلیل و به آنها سکه و حواله آپارتمان در پردیس داده شده بود. ما امروز گلایه نگرفتن حواله‌ها را به آقای محسن منصوری استاندار گفتیم و او نیز قول پیگیری داد.

رستمی درباره شرایط مصدومیتش عنوان کرد: از ناحیه پشت کتف و سینه دچار آسیب‌دیدگی شده و بعد از مسابقات جهانی گرجستان دست به وزنه نزده‌ام. با بررسی‌های دقیق‌تر و صحبت‌هایی که با پزشک معالج داشتم، مشخص شد که باید 6 تا 8 هفته دیگر استراحت کنم و این مصدومیت برای دو ماه دیگر ادامه خواهد داشت.

خورشیدی: امیدوارم مرادی به وزنه‌برداری برگردد و دوره ریاستش را تمام کند

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزنه برداری وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۱۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار اردبیل: راه‌آهن اردبیل امسال به بهره‌ برداری می‌رسد

تین نیوز

استاندار اردبیل گفت: راه آهن اردبیل – میانه مراحل پایانی خود را سپری می کند و قرار است نیمه اول امسال به بهره برداری برسد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری ریل نیوز، سید حامد عاملی در دومین گردهمایی بازنشستگان و پیشکسوتان آموزش و پرورش به تکمیل زیرساخت ها در تولید ثروت مردم استان اردبیل اشاره و تصریح کرد: مهمترین زیرساخت ارتباطات زمینی، هوایی و ریلی است که راه آهن اردبیل – میانه بعد از سال ها نتظار مردم در نیمه اول امسال تکمیل و افتتاح خواهد شد.

استاندار اردبیل ضرورت اتصال راه آهن اردبیل به پارس آباد و وصل شدن به روسیه و حرکت تا هلسینکی را یادآور شد و بیان کرد: این توسعه ریلی می تواند استان اردبیل را به چهارراه اقتصادی تبدیل کند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • یک طلا و یک نقره وزنه برداری نوجوانان کشور، سهم دختران استان همدان
  • یک طلا و یک نقره وزنه برداری نوجوانان کشور برای دختران همدان
  • دختر مازندرانی ستاره روز نخست مسابقات وزنه‌برداری کشور
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمانی در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • بانوان کردستانی به یک نشان سیمین نقره دست یافتند
  • درخشش دختران کرمانی در چهار وزن نخست وزنه برداری نوجوانان ایران
  • دختر وزنه‌بردار ایرانی با تیم پناهندگان در المپیک پاریس!
  • مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند
  • استاندار اردبیل: راه‌آهن اردبیل امسال به بهره‌ برداری می‌رسد