Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@19:33:50 GMT

جلیلی: برجام سند طلبکاری ملت ایران است

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۳۱۵۶۹

جلیلی: برجام سند طلبکاری ملت ایران است

باشگاه خبرنگاران جوان - سعید جلیلی گفت: ۶ ماه پیش دولت قبل یک نامه‌ای درباره برجام به مجلس دادند که آن را بررسی کردیم و ایرادات آن را مردادماه گفتیم که مطابق واقعیت نیست. اما حالا در شرایطی که دشمن به شکست خود اعتراف کرده موضوع آن نامه برجسته و تیتر یک می‌شود.

روزهای قبل برخی رسانه‌ها اعلام کرده بودند سعید جلیلی طی نامه‌ای ۲۰۰ صفحه‌ای گزارشی علیه روند مذاکرات فعلی لغو تحریم‌ها تهیه و به مقام معظم رهبری تقدیم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بخش دیگری از سخنان امروز سعید جلیلی در حسینیه جماران است.

به گفته نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی، « این شرایط فتنه است. چون سوال شد می‌گویم و اگرنه ارزش پرداختن ندارد؛ بنابراین وقتی به پیروزی ارزشمند رسیدیم باید بدانیم این مقدمه پیشرفت‌های بیشتر است.

جلیلی گفت: آن‌ها به سندی که خودشان امضا کرده بودند پایبند نماندند لذا این سند محاکمه آمریکا هم می‌تواند باشد. درحالی که آن‌ها به دنبال صفر کردن فروش نفت ایران بودند و برخی القای ناامیدی می‌کردند، گفتیم ملت ایران می‌تواند کار را جلو ببرد و این ناشی از فهم درست از توانمندی هاست.»

 ما درباره برجام نظر خود را مشخص بیان کردیم و گفتیم باید در دانشگاه‌های ما برجام خوانی راه بیفتد. هرکدام از ما باید وظایف خود را انجام دهیم و مکاتباتی داشتیم. 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توافق برجام سعید جلیلی مذاکرات وین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۱۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه محمدباقر قالیباف به رئیسی +جزئیات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آنگونه که ایسنا روایت کرده، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به سید ابراهیم رئیسی رئیس‌ دولت سیزدهم ۲ قانون را برای اجرا ابلاغ کرد.

آن دو قانون به شرح زیر است:

۱- قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه های اجتماعی کارگران ساختمانی

۲- قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت گنت ترکیه به داوری

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900183

دیگر خبرها

  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • نامه محمدباقر قالیباف به رئیسی +جزئیات
  • محمد صدر: ایران با اسرائیل درگیر نشد، با ناتو رو در رو شد
  • تعریف دولتمردان برجام از خود به خاطر نابودی یک دهه فرصت رشد اقتصادی!
  • خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان
  • بازگشت فروش نفت ایران به زمان برجام با دو برابر قیمت نتیجه تمرکز دولت بر بازطراحی تجارت انرژی کشور
  • ستاره تیم ملی در یک قدمی آقای گلی جام ملت‌ها
  • فضاسازی تبلیغی پارلمان اروپا علیه عملیات «وعده صادق»
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ زهرا جلیلی در دائو شو دوم شد