Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال برای دومین سال متوالی در ۶۲ شهر و بخش خوزستان به صورت خودرویی و موتوری برگزار خواهد شد. - اخبار استانها -

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا قربانی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم از اهواز با اشاره به چگونگی برگزاری راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: براساس ستاد مقابله با کرونا در جهت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، راهپیمایی 22 بهمن امسال برای دومین سال متوالی در 62 شهر و بخش خوزستان به صورت خودرویی و موتوری برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان عنوان داشت: راهپیمایی موتوری و خودرویی در اهواز ساعت 10 صبح از مقابل کتابخانه مرکزی اهواز در ساحل شرقی کیانپارس  آغاز خواهد شد و تا مصلای مهدیه امام خمینی(ره) ادامه خواهد شد.

استاندار خوزستان: استقلال اقتصادی از دستاوردهای مهم انقلاب استدستاورد‌های انقلاب در 43 سالگی| روایتی از سلطه انگلیس و آمریکا بر خوزستان در رژیم پهلوی/ اجازه کنترل شیرهای نفت را نداشتیم + فیلمنماینده ولی فقیه در استان خوزستان: سختی‌ها و دشواری‌ها از سوءمدیریت است

 قربانی با بیان اینکه مراسم گرامیداشت یوم‌الله 22 بهمن در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) اهواز سخنران نخواهد داشت، تصریح کرد: پس از راهپیمایی آئین نماز جمعه به امامت حجت الاسلام سیدمحمدنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان برگزار خواهد شد و سخنرانی نخواهیم داشت.

وی در پایان گفت: در برگزاری  راهپیمایی یوم الله 22 بهمن تابع تصمیم ستاد ملی و استانی کرونا هستیم.

انتهای پیام/331/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خواهد شد 22 بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۲۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت هوای زمستانی به شهرهای استان خوزستان و خاموش شدن کولرها

پس از بارش سنیگن بارانهای بی سابقه در این وقت سال در خوزستان، دمای هوای بعضی شهرها با ۱۵ درجه کاهش پیدا کرده است و این هوا یادآور نیمه اول برج ۱۲ زمستان است

باران نعمت الهی و کاهش چشم گیر دما موجی از خوشحالی را در بین مردم ایجاد کرده است و البته به بعضی از زمینهای کشاورزی به خصوص محصول گندم خسارت زد. هرچند اکثر کشاورزان محصول خود را قبل از باران ها برداشت کرده بودند.

اکنون با هوای مطلوب در استان، تمام کولرهای گازی خاموش شدند و مردم از هوای پاک و بهاری لذت می برند.
حداقل دمای هوای شهرستان شوش در روز دوشنبه هفته جاری ۳۸ درجه سانتیگراد بود اما امروز پنجشنبه حداقل دمای هوای در این شهرستان به ۲۶ درجه سانتیگراد رسیده و سبب خنگی هوا شده است.

خبرهای سازمان هواشناسی برای امشب و فردا نیز باران پیش بینی کرده است که خوشحالی خاصی به مردم داده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902199

دیگر خبرها

  • کدام شهرهای خوزستان بیشترین بارندگی را داشتند؟
  • ثبت بارندگی در ۱۱ نقطه خوزستان
  • برگزاری آزمون‌های تخصصی حافظان قرآن کریم در اهواز
  • برگزاری نشست‌های تخصصی بیست و هشتمین همایش و نمایشگاه ملی مهندسی نقشه‌برداری
  • آیین تکریم آیت الله موسوی جزایری با حضور شیوخ طوایف عراق و خوزستان برگزار شد
  • بازگشت هوای زمستانی به شهرهای استان خوزستان و خاموش شدن کولرها
  • سومین نشست هم‌اندیشی سخنرانان اعزامی به عتبات عالیات برگزار شد
  • هوای اهواز بر مدار نارنجی است / شاخص کیفی ۲۳ شهر سالم و پاک ثبت شد
  • هوای برخی شهرهای خوزستان ، ناسالم برای گروههای حساس
  • جزئیات آلودگی‌ هوا در شهرهای خوزستان