Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@13:30:43 GMT

راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در تویسرکان برگزار خواهد شد

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۳۲۲۴۰

راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در تویسرکان برگزار خواهد شد

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا اسماعیل بیگی سه شنبه در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه بیان کرد: ۲۲ بهمن ماه نماد تجلی انقلاب و شرکت پرشور آحاد مردم نشان از این موضوع دارد که انقلاب اسلامی با پشتوانه مردمی به پیروزی رسیده است و در این روز تجدید پیمان دوباره با نظام و انقلاب بسته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: مردم در دوران مختلف انقلاب حضوری پررنگ و تأثیرگذار داشته‌اند و اقشار مختلف همیشه در صحنه حضور دارند و خواهند داشت؛ همچنین مردم شهرستان تویسرکان مانند همیشه آماده حماسه آفرینی مجدد در یوم الله ۲۲ بهمن هستند.

معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری تویسرکان با بیان اینکه طبق فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی حضور گسترده مردم ایران در راهپیمایی سالانه بهمن ماه نشانه‌ای از مقاومت و حمایت مردم ایران از «آرمان‌های انقلاب» دارد، افزود: با شرکت پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه با آرمان‌های انقلاب پیمانی دوباره را تکرار می‌کنیم.

اسماعیل بیگی با بیان اینکه این جلسه با هدف برنامه ریزی، انسجام و ایجاد هماهنگی در بین دستگاه‌های متولی به منظور تمهید لازم جهت برپایی راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن تشکیل شده است گرچه همه ما وظیفه خود می‌دانیم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضوری پر شور و بی بدیع داشته باشیم.

وی در ادامه تاکید کرد: تمهیدات لازم جهت حضور مردم و برگزاری باشکوه راهپیمایی در شهرستان فراهم شده است و برنامه‌های مختلفی برای ۲۲ بهمن ماه انجام خواهد شد.

اسماعیل بیگی خاطرنشان کرد: راهپیمایی رأس ساعت ۱۰:۳۰ صبح روز جمعه از محل میدان شهید فرشید هرمزی آغاز و پس از طی مسیر خیابان باهنر، میدان امام، خیابان انقلاب، در میدان آزادی و مصلی نماز جمعه پایان خواهد یافت.

کد خبر 5420178

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری تویسرکان اسماعیل بیگی انقلاب اسلامی ایران دهه فجر ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه انقلاب اسلامی ایران خطبه های نماز جمعه آمار کرونا جشنواره فیلم فجر شیوع کرونا گرگان افتتاح طرح عمرانی عکس استانها بارش برف چهلمین جشنواره فیلم فجر راهپیمایی ۲۲ بهمن ۲۲ بهمن ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۲۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته امداد تویسرکان از مادران باردار و شیرده حمایت می کند

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا ملکی عصر سه‌شنبه در کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان گفت: مادران باردار و شیردهی که دهک خانوار آنها از بین ۱ تا ۵ باشد از حمایت های کمیته امداد امام خمینی (ره) بهره میشوند.

وی افزود: در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت، مادران باردار و شیرده که خانوار آنها بین دهک یک تا پنج باشدتحت حمایت کمیته امدادقرار میگیرند و این حمایت تنها مختص خانواده های تحت پوشش کمیته امداد نیست.

ملکی گفت: مادران باردار واجد شرایط از ماه ششم بارداری تا ۱۸ ماه بعداز زایمان از ۱۲ سبد برخوردار میشوند و این منوط به تایید استضعاف مالی و صحت سوء تغذیه آنها توسط حوزه بهداشت شهرستان است.

کد خبر 6093514

دیگر خبرها

  • تویسرکان پیشتاز کشت کلزا در استان همدان
  • برگزاری گردهمایی و پیاده‌روی با هدف افزایش آگاهی و فرهنگ‌سازی نسبت به اختلال طیف اوتیسم
  • برنامه‌های بزرگداشت سالروز سفر مقام‌ معظم رهبری به کردستان
  • احتمال ریزش بهمن در گردنه تته/ مردم از تردد پرهیز کنند
  • شهروندان تونسی و لبنانی در حمایت از غزه به خیابان‌ها آمدند
  • کمیته امداد تویسرکان از مادران باردار و شیرده حمایت می کند
  • رفاقتی در میان راهپیمایی‌ها/ از تدریس برابر چشم ساواک تا تشکیل شبکه‌های زیرزمینی
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • بوی خون و تعفن در میدان بهمن | وجود کابلهای فشار قوی مردم اطراف راه آهن را آزار می دهد
  • راهپیمایی تکریم حجاب و عفاف در شاهرود برگزار می‌شود