Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، آیین تجلیل از مدال آوران استان تهران با حضور سینا کلهر معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش، محسن منصوری استاندار تهران، علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، شروین اسبقیان رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین، حسن طباطبائی رئیس فدراسیون کاراته برگزار شد.  

همچنین در این مراسم از ۵ ورزشکار پارالمپیکی از جمله داوود علیپوریان طلا در والیبال نشسته، صادق بیگدلی مدال طلا در والیبال نشسته، سید حامد صلحی پور نقره وزنه برداری، روح الله رستمی مدال طلا وزنه برداری و وحید نوری مدال طلا جودو نابینایان و از ۲ مدال آور المپیکی از جمله سجاد گنج زاده مدال طلا در کاراته و علی داوودی مدال نقره در رشته وزنه برداری تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هیچ چیز همانند ورزش، افتخار آفرینی ندارد

استاندار تهران در این آیین ضمن تبریک به مسئولیت مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران اظهار کرد: تهران از استانهای پر استعداد و پرظرفیت کشور بوده که به لحاظ پایتخت، تراکم جمعیت نیز استعداد های زیادی در تهران وجود دارد.

محسن منصوری با اشاره به اینکه عده ای معتقدند باید تهران را با رویکرد سیاسی، عمرانی و اقتصادی اداره کرد افزود: عده ای هم به اداره کردن تهران با رویکرد اجتماعی معتقدند.  

وی با بیان اینکه در زمانی که فرماندار شهرستان ورامین بوده، زمینه شور و نشاط با حضور در سه تیم متین ورامین در والیبال، منصوری قرچک در فوتسال و یک تیم تکواندو و قهرمانی در سطح کشور و آسیا فراهم شده، گفت: در این خصوص به اندازه متوسط عمرانی هزینه نکرده بودیم ولی به واسطه شور اجتماعی زمینه حضور هزار نفر را در بازی‌ها داشتیم.  

منصوری با اشاره به اینکه ورزش ابزار حکمرانی است و هیچ چیز همانند ورزش افتخار آفرینی ندارد خاطر نشان کرد: مسئله ورزش با عزت ملی گره خورده و یکی از ابزار های حوزه اجتماعی ورزش است، ورزش ابزار وحدت یکپارچگی و همدلی است و در ورزش هیچ حزب، گروه و عقل سلیمی دنبال آن نبوده که لطمه بخورد و همه برای موفقیت آنان دعا می کنند.  

وی تهران را پر ظرفیت ترین حوزه ورزش دانست و اظهار داشت: به لحاظ زیر ساخت ها، سرانه ها پایین است و باید از شهرداری ها، دهیاری ها و سرمایه گذاری ویژه بخش خصوصی بهره ببریم.  

استاندار تهران ادامه داد: شهرستان های استان مملو از استعداد است که اگر درست استعداد یابی و تربیت کنیم می توان در ۱۰ سال آینده ورزشکارانی را در سطح بین الملل داشته باشیم.

ورزشکاران پرچم داران امید در جامعه هستند

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در این آیین با اشاره به تعابیر و فرموده مقام معظم رهبری برای ورزشکاران گفت: ورزشکاران پرچم داران امید در جامعه هستند و قدردان ورزشکاران بود چرا که کارشان همواره نقش آفرینی است و ورزش قهرمانی موتور محرک ورزش همگانی است.

سینا کلهر به تعبیری در رابطه رزمندگان و ورزشکاران نیز اشاره کرد و گفت: وجه مشترکی که ورزشکاران با رزمندگان دارند این است که با امکانات کم باعث افتخارآفرینی شده اند.  

به گفته کلهر ورزشکاران کشورمان نیز در مقایسه با سایر کشور های همسایه با حداقل امکانات و زیر ساخت ها توانسته اند مدال های ارزشمند قهرمانی جهان و المپیک را کسب کنند.

با مدال ورزشکار حال جامعه خوب می‌شود 

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران همچنین در این آیین به نقش ورزشکاران در نشاط و شور اجتماعی اشاره کرد و گفت: کسب مدال توسط  ورزشکار باعث حال خوش جامعه می شود.  

علی جوادی با بیان اینکه ۲  ماموریت ما در اداره کل ورزش مربوط به بخش ورزش  و جوانان است، افزود: غفلت از هر کدام خسارت زاست.

وی با بیان اینکه در المپیک توکیو کاروان ایران ۲۲ ورزشکار داشت که ۱۷ نفر آنان تهرانی بودند، گفت: با تلاش این ورزشکاران ۲ نشان طلا و نقره در رشته های کاراته و وزنه برداری کسب شد.  

به گفته وی در این رقابت ها هفت نشان ارزشمند و جایگاه ۲۷ جهانی برای کشورمان بدست آمد.  

جوادی با بیان اینکه برای افزایش سهم استان تهران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس تلاش می کنیم، گفت: در پارالمپیک این دوره ۶۲ ورزشکار ایرانی در ۱۰ رشته شرکت داشتند که سهم تهران ۸ ورزشکار بود.  

مدیرکل ورزش استان تهران با بیان اینکه ایران با کسب۲۴ مدال ارزشمند در پارالمپیک جایگاه سیزدهم را بدست آورد، گفت: ورزشکاران تهران توانستند ۴ نشان طلا و یک نقره را کسب کنند.

استان تهران کم برخوردارترین منطقه کشور در ورزش است

شروین اسبقیان رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان استان تهران نیز در این جلسه اعلام کرد: استان تهران را می توان کم برخوردار ترین منطقه کشور از حیث سرانه ورزشی دانست و در این زمینه با وجود آغاز عملیات اجرایی پروژه های ورزشی فراوان، اغلب آنها راکد و نیمه تمام مانده اند که مجموعه ورزشی سمیه برای ورزشکاران معلول نمونه ای از آنهاست.

وی افزود: وزیر ورزش و جوانان برای تکمیل و اتمام مجموعه ورزشی سمیه، دستور تامین مالی ۱۰ میلیارد تومانی را صادر کرده است.

سید حسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته نیز در این مراسم با بیان اینکه این ورزش جایگاه سوم را در میان ۵۰ فدراسیون کشور دارد، گفت: کاراته‌کای تهرانی در المپیک توکیو موفق به کسب مدال طلا شد.

وی ادامه داد: نمایندگان کاراته‌کای کشور در مسابقات قهرمانی آسیا در قزاقستان توانستند با اقتدار کامل جایگاه نخست را کسب کنند.

طباطبایی با بیان اینکه کاراته پس از فوتبال دومین رشته ورزشی مورد علاقه مردم کشور است،  گفت: بخش زنان این رشته ورزشی، بیشترین سازمان یافتگی را دارد و مربیان این ورزش در بدنه تیم ملی ۳۰ کشور فعالیت می کنند.

در این مراسم از طریق دفتر رهبر معظم انقلاب به هریک از مدال آوران طلا و نقره لوح تقدیر به ترتیب چهار و سه سکه بهار آزادی، یک انگشتر و چفیه اهدا شد و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران با وجود تقدیر و اهدای سکه به دو نفر از مدال آوران المپیکی، به ۵ ورزشکار پارالمپیکی نیز سه سکه بهار آزادی به هر یک اهدا کرد.

برچسب‌ها اداره کل ورزش و جوانان استان تهران المپیک توکیو کمیته ملی پارالمپیک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان استان تهران المپیک توکیو کمیته ملی پارالمپیک اداره کل ورزش و جوانان استان تهران المپیک توکیو کمیته ملی پارالمپیک کل ورزش و جوانان استان تهران رئیس فدراسیون وزنه برداری مدال طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۲۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رییس جمهور

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران ورزش کشور در سال ۱۴۰۲ ، روز سه‌شنبه هفته آینده با حضور آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور برگزار می‌شود.

به گفته وزیر ورزش قرار است در این مراسم ۲۳۰ میلیارد تومان در قالب پاداش به مدال‌آوران اهدا شود.

کد خبر 6094219

دیگر خبرها

  • همایش پهلوانان و باستانی کاران شهرضا
  • تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رئیس جمهور
  • تجلیل از مدال‌آوران ورزش در سال ١۴٠٢ با حضور حضور رئیس جمهور
  • تجلیل از مدال‌آوران ورزش در سال ١۴٠٢ با حضور رئیس جمهور
  • تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رییس جمهور
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • ورزشکار جوانمرد هرگز زیر بار زور نمی رود