Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل و سخن‌گوی کمیته ملی المپیک گفت: دستورالعمل انتخابات به تایید و تصویب هیات اجرایی رسید و در مجمع ۱۷ اسفند مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کیکاووس سعیدی، دبیرکل و سخن‌گوی کمیته ملی المپیک در حاشیه نشست امروز هیدت اجرایی اظهار داشت: در نشست امروز یکی از بحث‌های اصلی ما بررسی بخش‌های دیگری از آیین نامه انتخابات کمیته ملی المپیک بود در نشست امروز کارشناسان خبره و اعضای هیات اجرایی به تبادل نظر پرداختند و دستورالعمل انتخابات به تایید و تصویب هیات اجرایی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقرر شد پس از تدوین نهایی برای اعضای مجمع ارسال شود و در مجمع ۱۷ اسفند مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه بیان داشت: پرونده تدوین دستورالعمل انتخابات امروز بسته شد، البته یکشنبه آینده نیز یک نشست فوق‌العاده خواهیم داشت و در خصوص گزارش حسابرس و تعیین حسابرس سال ۱۴۰۰ و ... صحبت می‌کنیم. این موضوعات برای مجمع عمومی آماده می‌شود. دعوتنامه برای حضور در مجمع برای فدراسیون‌ها ارسال شده است.

سعیدی درباره سفر مقامات به ایران عنوان داشت: هیات بلند پایه عراق شامل رییس کمیته ملی المپیک عراق، دبیر کل، خرانه‌دار و۱۰ نفر از روسای فدراسیون ورزشی شنبه به ایران سفر می‌کنند و از یکشنبه دیدارهای رسمی و بازدید دارند. دوشنبه هم نشست مشترک با وزیر خواهند داشت. این گروه تا چهارشنبه در ایران هستند که از موزه ملی ورزش و آکادمی ملی المپیک بازدید می‌کنند. روسای فدراسیون‌های میهمان با روسای متناظر کشورمان به طور جداگانه دیدار دارند و تفاهم‌‌نامه امضا می‌کنند. 

او در پاسخ به این پرسش که مجید شایسته که پیش از این بحث استعفای او از هیات اجرایی مطرح بود، در جلسه شرکت کرد؟ گفت: بله آقای شایسته در جلسه هیات اجرایی حضور داشت.   دبیرکل کمیته ملی المپیک پیرامون عدم رویارویی صالحی‌امیری و باخ تصریح داشت: آقای صالحی امیری گزارشی را از سفر خود به پکن به هیات اجرایی ارائه داد. دیدارها و ملاقات های خوبی بین مقامات بلند پایه ما و مقامات ورزشی کشورهای مختلف و همچنین مقامات کمیته بین المللی المپیک انجام شد. بحث عدم دیدار با باخ به این دلیل بود که چون این دیدار روز دوشنبه باید صورت می‌گرفت و وزیر جلساتی در هیات دولت داشت، همچنین به مناسبت ۲۲ بهمن برنامه های مختلفی داشت، تا روز پنجشنبه هم پروازی از پکن به تهران نبود بنابراین این دیدار ان شاالله در یک فرصت دیگر در لوزان سوئیس انجام می‌گیرد.   وی در مورد تغییرات آئین نامه تاکید داشت: تغییرات زیاد بوده اند چون به هر حال این آیین‌نامه بر اساس اساسنامه جدید تدوین شده است. ترکیب ستاد نظارت و تطبیق انتخابات تغییر کرده و این ترکیب این ستاد ۹ نفره شده است. مسئولیت این ستاد هم بر عهده دبیر کل است که براساس فرآیندی که در اساسنامه جدید آمده، برگزاری انتخابات اجرایی می‌شود. فعلا مصوبات در حال ویرایش است که آیین‌نامه را هفته آینده به فدراسیون‌ها ارسال می‌کنیم.   او در پاسخ به این سوال که با توجه به برگزاری جلسه صالحی امیری با مقامات بین‌المللی آیا در خصوص وضعیت جودو صحبت شده یا خیر، یادآور شد: من اطلاعی در این باره ندارم و بهتر از او در این خصوص صحبت کنید اما بیشتر بحث‌های کلان ورزش، ظرفیت‌های ملی ورزش قهرمانی، تبادلات بین‌المللی و این حوزه‌ها صحبت شد.   سعیدی در پاسخ به این سوال که یکی از تغییرات در آیین‌نامه مربوط به انتخاب افراد با قانون نصف به علاوه یک بود، آیا این موضوع بررسی شده، گفت: ما نمی‌توانیم خارج از اساسنامه عمل کنیم و سند بالادستی ما اساسنامه است. آنچه در دستورالعمل آورده شده متن اساسنامه است و خارج از آن بحثی نبود. ما درباره فرآیند برگزاری و نحوه اجرایی انتخابات دستورالعمل نوشتیم.   وی درباره اینکه در مجمع ۱۷ اسفند آیا ادامه فعالیت مسئولان فعلی توسط اعضا مطرح خواهد شد، عنوان کرد: بله قطعا. طبق اساسنامه تعیین زمان انتخابات برعهده هیات اجرایی است و بعد از بررسی و تصویب در مجمع این گونه مسائل تبادل نظر خواهد شد.   انتهای پیام/  

 

منبع: دانا

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک هیات اجرایی صالحی امیری آیین نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۲۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش زنده| نشست وزرا و معاونان رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه دولت

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078118 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • موضوع ناترازی بانک‌های خراسان شمالی در جلسه هیات دولت مطرح می‌شود
  • اشاره غیرمستقیم اژه‌ای به حکم توماج صالحی
  • توصیه های انتخاباتی رئیسی در جلسه هیات دولت
  • اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم برگزار شد + اسامی اعضا
  • اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی برگزار شد + اسامی اعضا
  • در حاشیه جلسه هیات دولت
  • پخش زنده| نشست وزرا و معاونان رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه دولت
  • تعداد حقوق المپین‌ها تغییر می‌کند؟
  • معتمدی: انتخابات کاملاً بی‌طرف را در دوومیدانی برگزار می‌کنیم
  • معتمدی: رکورد المپیک برای دوومیدانی ایران دست نیافتنی است