Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@00:29:54 GMT

۳۵۰ پرستار خوزستانی به کرونا مبتلا شدند

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۳۲۷۳۸

۳۵۰ پرستار خوزستانی به کرونا مبتلا شدند

به گزارش ایرنا دکتر حبیب حی‌بر روز سه‌شنبه در نشست قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت کرونا خوزستان، در محل استانداری بیان کرد: با توجه به درگیری کادر پرستاری به کرونا، سعی کردیم عمل‌های غیراورژانسی را تعطیل کنیم تا پرستاران اتاق‌های عمل به چرخه ارایه خدمت به بیماران کرونایی افزوده شوند.

وی با اشاره به اینکه ۳۳۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های خوزستان بستری هستند افزود: هم اکنون ظرفیت تخت‌های عادی بیمارستانی در خوزستان خوب بوده اما به تخت‌های آی سی یو نیاز داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: با برنامه‌ریزی به عمل آمده به تدریج آی سی یوهای بیمارستان‌های امیرالمومنین (ع)، فاطمه الزهرا(س)، سینا و ۱۰ تخت آی سی یو بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز وارد مدار بستری بیماران کرونایی می‌شوند.

وی بیان کرد: خوشبختانه اوضاع فعلی به لحاظ کرونا در خوزستان در کنترل بوده و به لحاظ تخت بیمارستانی مشکل خاصی وجود ندارد.

حی بر گفت: انتظار داریم که مردم به هشدارها توجه کنند تا بتوانیم هر چه سریعتر بیماری را کنترل کنیم. در شرایط کنونی رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در کنار واکسیناسیون بسیار حیاتی و مهم است.

هم اکنون یک شهرستان خوزستان قرمز، ۹ شهرستان نارنجی، ۱۵ شهرستان زرد و ۲ شهرستان آبی کرونایی هستند.

برچسب‌ها ویروس کرونا خوزستان اهواز بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا خوزستان اهواز ویروس کرونا خوزستان اهواز بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۲۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داور خوزستانی موفق به کسب درجه داوری آسیا شد

به گزارش خبرآنلاین از اهواز، آزمون کسب اولین درجه و ارتقا درجه داوری آسیا در رقابت های آسیا میانه به میزبانی سمرقند ازبکستان برگزار شد. در این آزمون ۱۸ داور از ایران در دو بخش کاتا و کومیته حضور داشتند و موفق به کسب درجه داوری (JB) آسیا شدند. از استان خوزستان هم حسین مقدم داور جوان و خوش آتیه استان توانست در بخش کومیته و کاتا به این مهم دست یابد.

گفتنی است؛ مقدم بدون هیچ حمایتی از سوی هیات کاراته استان و اداره کل ورزش استان خوزستان موفق به کسب این درجه داوری شد. این درجه پس از گذشت یک دهه برای خوزستان به ارمغان آمد. که تا بیش از این استان خوزستان ازمحدود استان های کشور بود که داور آسیایی نداشت.

مسابقات کاراته آسیا میانه از ۱۵ اردیبهشت ماه با حضور کشورهای ایران، ازبکستان، قزاقستان، قرقیزستان، ترکمنستان، تاجیکستان و افغانستان در کشور ازبکستان برگزار می‌شود و داوران کشورمان که در این آزمون موفق شده اند در این رویداد قضاوت خواهند کرد.

23

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902782

دیگر خبرها

  • داور خوزستانی موفق به کسب درجه داوری آسیا شد
  • بازگشت حجاج خوزستانی از بیت الحرام به فرودگاه بین‌المللی اهواز
  • تشییع پیکر دو شهید خوزستانی شناسایی‌شده پس از ۴۰ سال
  • اهدای اعضای دانش آموز ۱۳ ساله اهل لالی به ۳ بیمار
  • روند اجرایی پروژه‌های عمرانی استان خوزستان باید تسریع شود
  • نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد
  • خوزستان نیازمند بیمارستان تخصصی چشم و قلب
  • از وضعیت اورژانسی تا مهاجرت‌های اجباری
  • پیگیری ایجاد بیمارستان ویژه چشم در اهواز
  • جدول لیگ برتر| همه چیز به کام استقلال؛ قعر در دست خوزستانی‌ها