Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شاهرود روز سه‌شنبه در حاشیه  آیین افتتاح پروژه‌ها در گفتگو با خبرنگار ایرنا اعلام کرد: این طرح‌ها شامل بهسازی بافت تاریخی ، آبرسانی روستایی ، بهسازی و ساماندهی روستایی  و آبیاری نوین است .

ابوطالب جلالی گفت : برای ساماندهی بافت تاریخی کوچه شیخان بیارجمند با پنج هزار و ۴۳۳ متر مربع مساحت ، مبلغ سه میلیارد ریال از اعتبارات میراث فرهنگی هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جلالی ادامه داد : برای بهره‌برداری از راه آسفالت محور بیارجمند- چاه جام که ۱۳ کیلومتر طول دارد ۲۷۵ میلیارد ریال و نیز برای بهسازی معابر روستای احمدآباد با پنج هزار و ۴۳۳ متر مربع مساحت سه میلیارد و ۶۱۳ میلیون ریال از محل اعتبارات بنیاد مسکن تامین اعتبار شد. 

فرماندار شاهرود بهسازی و ساماندهی یک کیلومتر از معابر روستای کلاته ری را از دیگر طرح‌ها ی افتتاح شده اعلام کرد و گفت : هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای این طرح هزینه شد. 

جلالی گفت : برای  آبرسانی روستای رباط زنگ که خط انتقال آن ۲کیلومتر و شبکه توزیع ۵۰۰ متری دارد ، مبلغ ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات روستاهای فاقد دهیاری هزینه شد. 

وی افزود : برای آبرسانی به روستای کلاته مطهری یک چاه نیمه عمیق حفر شد و خط انتقال آن ۴۵۰ متر است که چهار میلیارد ریال هزینه در بر داشت. 

فرماندار شاهرود گفت : برای بهسازی  ۲۵۰۰ متر مربع از معابر غزازان هم سه میلیارد ریال و نیز طرح آبیاری نوین این روستا که ۶۰ هکتار مساحت ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال هزینه شد. 

وی علت توسعه بهسازی روستاها را در دو سال گذشته توزیع زیاد قیر رایگان اعلام کرد و گفت : در سالهای گذشته کل اعتبارات بهسازی و راه روستایی است شهرستان حدود ۲۰ میلیارد ریال بود که اکنون با پیگیری‌های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به ۸۱۰ میلیارد ریال افزایش یافت. 

فرماندار شاهرود و هیات همراه همچنین با حضور در گلزار شهدای بیارجمند به مقام والای آنها ادای احترام و سپس با خانواده شهید غلامحسن باقری دیدار کردند. 

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی شاهرود بهسازی راه ها آبیاری بیارجمند

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی شاهرود بهسازی راه ها مجلس شورای اسلامی شاهرود بهسازی راه ها آبیاری بیارجمند فرماندار شاهرود میلیارد ریال هزینه شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۳۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهرودی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند

محمدمهدی اصغری گفت: پرداخت این میزان صدقه نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن(۱۴۰۱) حدود ۲۷ درصد افزایش داشت.

وی با اشاره به اینکه مبلغ ۱۶ میلیارد و ۶۷ میلیون ریال صدقه در سال ۱۴۰۱ جمع‌آوری شده بود، ابراز کرد: صدقه‌های جمع‌آوری شده برای خانواده‌های زیر پوشش در زمینه‌های درمان، معیشت، جهیزیه، خرید لوازم منزل، کمک هزینه تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان، ساخت و تعمیر مسکن و کمک‌های موردی هزینه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد/ اجرای20  هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در آبادان و خرمشهر 
  • شاهرودی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند
  • بهره مندی بیش از ۹۰ روستا در مناطق شرقی کرمانشاه از آب شرب خانگی
  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره‌برداری بوستان بزرگ شهر در یزد
  • افزایش سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر یزد
  • بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه
  • ادارات لرستان سهم اعتبارات وزارتخانه‌ای را تا پایان اردیبهشت مشخص کنند
  • وضعیت اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای لرستان هر چه سریع‌تر مشخص شود