Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-03@04:01:33 GMT

پوشش مراسم ۲۲بهمن از ۱۲نقطه تهران

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۳۳۰۸۷

رییس مرکز تولید و فنی سیما تاکید کرد، مراسم تهران در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از ١٢ نقطه پوشش داده می شود. ناطقان: به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، مهرداد عظیمی ـ رئـیس مرکـز تولید و فنی سازمان صداوسیما ـ در جمع مدیران تولید و فنی شبکه های سیما و مدیران حوزه فنی گفت: با اختصاص ١٠ واحد سیار و استفاده از لینک و فیبر، مراسم یوم الله ٢٢ بهمن امسال در ١٢ نقطه شهر تهران پوشش داده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس مرکز تولید و فنی صداوسیما با توجه به شرایط کنونی تهران که به واسطه پیک ششم و اوج گیری اُمیکرون در حالت قرمز قرار گرفته است، گفت: به دلیل اهمیت رعایت پروتکل های ستاد ملی کرونا، جشن پیروزی انقلاب امسال نیز به صورت موتوری و خودرویی با حضور مردم غیور پایتخت برگزار می شود و برای پوشش این رویداد، مرکز تولید و فنی سیما اقدامات و تمهیدات لازم را در نظر دارد.

وی با قدردانی از همه بخش های سازمان به ویژه معاونت توسعه و فنـاوری رسانه گفت: با توجه به اهمیت انکارناپذیر یوم الله ٢٢ بهمن و پاسداشت این روز تاریخی، با هم افزایی بین بخشی، کلیه مدیران این مرکز و همکاران خبره، دارای تجربه و تعهد در جشن پیروزی انقلاب حضور میدانی دارند.

وی همچنین از به کارگیری سه پرنده برای تصویربرداری هوایی از حضور حماسی مردم (به شکل خودرویی و موتوری) در روز ۲۲ بهمن خبر داد.

رئیس مرکز تولید و فنی سیما در ادامه با بیان اینکه با تمهیدات و برنامه ریزی صورت گرفته، تصاویر متنوع و با کیفیت در اختیار شبکه ها قرار می گیرد تا تصاویر این حماسه حضور معنادار و متفاوت از سیما به نحو شایسته پخش شود.

مرکز تولید و فنی سیما به عنوان بزرگترین مجموعه تخصصی سازمان صداوسیما محور و مرکز ثقل پوشش ویژه برنامه هایی چون راهپیمایی، انتخابات و ... است. منبع: ایسنا برچسب ها: پوشش ، مراسم22بهمن ، 12نفطه تهران

منبع: ناطقان

کلیدواژه: پوشش مراسم22بهمن مرکز تولید و فنی سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۳۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید بیشتر توت فرنگی با روش علمی

دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری با استفاده از روش علمی، موفق به تولید بیشتر توت فرنگی شدند.

آنها با راهنمایی‌های دکتر حدادی نژاد از اساتید این دانشگاه متوجه شدند برای افزایش تولید، اگر از مواد زیستی استفاده کنند این مواد می‌تواند نیاز گیاه را تامین کند و مقدار تولید بالا برود.

در این روش در دو مزرعه در بهنمیر با پوشش تونلی و پلاستیکی، هم آفت و هم علف هرز کمتر در تولید توت فرنگی استفاده می‌شود.

معاون مدیریت باغبانی جهاد کشاورزی مازندران از برداشت توت فرنگی در سطح ۱۷ هزار هکتار از مزارع استان مازندران خبر داد.

به گفته ملایی پیش بینی می‌شود ۱۷ هزار تن انواع توت فرنگی در این مزارع تولید و روانه بازار شود. مازندران در این زمینه رتبه دوم کشور را دارد.

وی با اشاره به تغییر کشت از سنتی به روش‌های نوین افزود: در روش‌های جدید، با استفاده از عملیات تقویت خاک و پوشش پلاستیکی، موجب زودرس کردن برداشت و کیفیت تولید می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • افزایش هزینه‌های درمان در مراکز ناباروی
  • صداو سیما در کنار تولید کنندگان
  • آغاز پخش مناظره‌های تلویزیونی انتخاباتی در صدا و سیمای فارس
  • تصاویری از مهمانان خاص و پوشش متفاوت‌شان در حرم امام خمینی
  • رئیس مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما معرفی شد
  • مرکز تجاری هند و ایران با حضور معاون اقتصادی وزیر کشور راه اندازی شد
  • ورزشی‌های یازدهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • نارضایتی وزیر ارشاد از وضعیت روزنامه‌نگاران حوزه طنز
  • تعهد اپراتورها بر ایجاد پوشش فیبرنوری پس از صدور مجوز حفاری
  • تولید بیشتر توت فرنگی با روش علمی