Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@16:41:06 GMT

واکنش مدافع بایرن به انتقال جنجالی به تیم رقیب

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۳۳۱۰۵

واکنش مدافع بایرن به انتقال جنجالی به تیم رقیب

نیکلاس سوله، مدافع جدید دورتموند از دلایل قبول پیشنهاد این باشگاه سخن گفته است.

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد نیکلاس سوله، مدافع تنومند و آلمانی با باشگاه بایرن مونیخ در پایان این فصل به اتمام می رسد و علیرغم شایعات فراوان، در نهایت توافق بین طرفین برای تمدید قرارداد حاصل نشد. نیکلاس سوله در نهایت در تصمیمی جنجالی به پیشنهاد دورتموند پاسخ مثبت داد و حالا او در مصاحبه با نشریه بیلید مدعی شد هیچ تیمی اندازه زنبورها برای خرید این بازیکن خود را مشتاق نشان نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نیکلاس سوله گفت: "در چند روز اخیر و هفته گذشته صحبت های زیادی در مورد من شنیده شد و شایعات فراوانی در مورد آنچه که می خواهم انجام دهم و دلایل تصمیم من وجود داشته است. البته من از چند هفته پیش تصمیم گرفتم در فصل بعد برای دورتموند بازی کنم.

 

 

احساس کردم چه به عنوان یک انسان و به عنوان یک بازیکن مورد علاقه این باشگاه هستم. از میزان تلاش دورتموند برای نهایی کردن انتقالم به این تیم تحت تاثیر قرار گرفته و بنابراین به سرعت متوجه شددم در آینده قرار است در چه تیمی بازی کنم.

 

دوران پنج ساله حضور در بایرن مونیخ؟ تاکنون روزهای بسیار موفقی را در این باشگاه سپری کرده‌ و تمام عناوین و جام های ممکن را نیز به دست آورده‌ام. می‌خواهم در ماه‌های آینده با این هم‌تیمی‌های بزرگ و سرمربی فوق العاده بایرن مونیخ بر روی اهداف بعدی تیم تمرکز کرده و عناوین بیشتری در این باشگاه کسب کنم."

بایرن مونیخ بروسیا دورتموند نیکلاس سوله

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ بروسیا دورتموند نیکلاس سوله بایرن مونیخ نیکلاس سوله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۳۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش زیدان به حضور در بایرن‌ مونیخ

به گزارش قدس آنلاین، از زین‌الدین زیدان به عنوان یکی از گزینه‌های جدی حضور در بایرن مونیخ و جایگزینی توماس توخل سخن به میان می آید.
زیدان به حضور در بایرن مونیخ واکنشی کوتاه نشان داد.
به نوشته اسکای اسپورت، زیدان در پاسخ به این سوال که آیا در تابستان راهی بایرن مونیخ می‌شود این‌گونه پاسخ داد: خیر، من به سانتیاگو برنابئو می‌روم تا فقط دیدار برگشت بایرن‌ مونیخ و رئال مادرید را نگاه کنم.
او درباره نتیجه این بازی گفت: طبیعتاً دوست دارم که رئال مادرید پیروز این بازی شود.
زیدان از سال ۲۰۲۱ که از رئال مادرید جدا شد هدایت هیچ تیمی را برعهده نگرفته است این در حالی است که او پیشنهادهای خوبی دریافت کرده است.
پیش‌بینی می‌شد که این مربی بزرگ و دوست داشتنی راهی بایرن مونیخ شود اما ظاهراً که او تمایلی برای حضور در باواریای‌ها ندارد و باید دید که تیم بعدی او چه تیمی خواهد بود.
بایرن‌ مونیخ یک فصل بسیار ناامید کننده را با توماس توخل تجربه کرد و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا آخرین فرصت برای بایرن است تا در فصل جاری جام کسب کند.
جدال رفت دو تیم با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • فن دایک جایی نمی‌رود: در دوران گذار، لیورپول را همراهی خواهم کرد
  • رئال مادرید - بایرن مونیخ دو رقیب همیشگی در اروپا؛ مروری بر تقابل های اخیر دو تیم
  • واکنش زیدان به حضور در بایرن‌ مونیخ
  • تمجید ویژه الساندرو دل پیرو از نیکلاس فولکروگ، مهاجم دورتموند / زیرنویس فارسی
  • گوئریرو بازی برگشت با رئال مادرید را از دست داد
  • شکست بایرن‌مونیخ و پیروزی پرگل دورتموند
  • شکست بایرن‌مونیخ در روز درخشش کاپیتان رویس
  • شکست بایرن‌مونیخ مقابل رقیب مستقیم/ پیروزی پرگل دورتموند
  • بدترین خبر برای بایرن مونیخ در آستانه بازی با رئال مادرید؛ رافائل گریرو مصدوم شد! + عکس
  • عاصی شدن سران دورتموند از مدافع بی‌نظم؛ نیکلاس زوله در لیست فروش زنبورها